התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

קניה מוצלחת של טבעת אירוסין

יצא לאור

on

הרגע בו מציע בחור נישואין לחברתו, בוחר בה ואף מצהיר קול על מחויבותו כלפיה הוא רגע מרגש ומשמעותי עבור הזוג ביחד ועבור כל אחד מהם בנפרד. להצהרה הכה חשובה הזאת מצטרפת מתנה קטנה בגודלה אך לא ביוקרה שלה ובמשמעות שלה והיא טבעת האירוסין. טבעת האירוסין היא חלק חשוב מאוד מהצעת הנישואין ואין ספק כי תגובתה של הבחורה, מה לעשות, תושפע בהחלט ממידת התרשמותה מהטבעת. טבעת הקולעת בדיוק לטעמה תותיר את ההצעה בזכרונה כרגע קסום. טבעת פחות אהובה עליה תעיב במידה מסויימת על האושר הגדול שרגע זה מסמל. אילו טבעות ישנן? למה לשים לב?

כיצד להתגבר על מבחר עצום?

ישנו מבחר רב ומגוון גדול של טבעות אירוסין. המשותף לרובן הגדול הוא היותן משובצות יהלומים. גם אם תחילה נראות הטבעות דומות מאוד זו לזו, לאט לאט, כמו במשחק "מצא את ההבדלים" ניתן לעמוד על הסוגים השונים שישנם. הטבעות נעות על פני ספקטרום החל מהיותן טבעות אירוסין קלאסיות ועד לטבעות אירוסין מיוחדות ושונות אשר בולטות באופן משמעותי על חברותיהן. בין קצות הספקטרום ישנן טבעות המשלבות מראה קלאסי עם טוויסט מסויים, ייחודיות כלשהי. טבעות אירוסין קלאסיות הן בעלות מבנה קבוע של יהלום יחיד הנמצא במרכזן. ההתרחקות מהקלאסי מוסיפה עוד יהלומים קטנים לעיתים על חשבון גודל היהלום המרכזי עד לטבעות אשר אין בהן כלל יהלום במרכז אלא הן משובצות יהלומים קטנים בכל היקף הטבעת. בדיקת טבעותיה של בת הזוג יתנו אינדיקציה האם היא אוהבת אבן גדולה במרכז או טבעת המעוטרת קישוטים קטנים באופן אחיד.

באיזה חומר גלם לבחור?

כאשר בוחרים טבעת חשוב לשים לב האם היא שייכת לקטגוריה של טבעות אירוסין זהב צהוב או אחרות. לזהב צהוב צבע מאוד מסויים ובולט אשר יש לאהוב אותו. אם בת הזוג הולכת בעיקר עם תכשיטים מכסף או זהב לבן כנראה שהיא תאהב פחות טבעות אירוסין זהב צהוב ותעדיף את הזהב הלבן על פניו. ניתן לחלק את עם הנשים לשניים: אוהבות צבע הזהב ואוהבות צבע הכסף. כדאי לקחת זאת בחשבון ועל פי היכרות מעמיקה שקימת לבחור את הטבעת העשויה מהחומר הנכון.

אם בעבר היה דגם אחד ופשוט של טבעות היום אנחנו חיים בעידן אינדיבידואלי בו השוק מציע לכל אדם בדיוק את מה שהוא אוהב. כדאי להתכוונן ולכוון את האנטנות על מנת לקלוט מסרים גלויים וסמויים שיקלו על בחירת הטבעת המתאימה ביותר.

חשיבותן של טבעות האירוסין

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג