התחבר אלינו

טיפוח ויופי

התספורות הטרדניות ביותר לקיץ הקרוב

יצא לאור

on

ימי השרב והחום כבר כאן, וזה הזמן להתעדכן בתספורות הטרדניות ביותר לקיץ 2017. בשורות הבאות אספנו עבורכם מספר טרנדים בולטים בעולם עיצוב השיער לקראת חודשי הקיץ

"קיץ 2017 עומד להתאפיין בתספורות קצרות המשלבות בתוכן את המראה המשוחרר ולא סימטרי" מסביר לנו יהודה מזרחי ספר מקצועי אשר זכה לכינוי "אמן עיצוב השיער של ישראל". תספורות הקיץ עליהן מדבר יהודה מזרחי מעצב שיער, הן תספורות המותאמות לחום הכבד השורר בכל רחבי המדינה במהלך חודשי הקיץ, ומעבר להתאמתן למבנה הפנים של כל אחד ואחת מכם, תספורות הקיץ חייבות להיות מותאמות גם לסוג השיער המאפיין אתכם, וזאת לצרכי תחזוקה קלה ונוחה של התספורות מדי בוקר מחדש. "באופן עקרוני" מסביר לנו מעצב השיער יהודה מזרחי, "תספורות הקיץ הקצרות יכולות להתאים לכל אחד ואחת מכן, וזאת בהתאם לסוג השיער, העדפות הטעם האישיות שלכם, וכמובן, מיומנויות הספר המקצועי אליו אתם פונים לצרכי תכנון ועיצוב התספורת".

על מנת להבטיח לעצמכם את התספורת הנכונה לעונה החמה, אנו ממליצים לכם להיחשף למספר גדול ככל הניתן של תספורות קצרות המותאמות לסוג שיערכם ומבנה פניכם. ברוב המקרים, מומלץ להיוועץ עם מעצב השיער או הספר הקבוע המטפל בשיערכם, ובמידת הצורך להתעדכן בטרנדים נוספים באמצעות הרשתות החברתיות ואתרי אינטרנט בהן תוכלו למצוא תמונות מתערוכות לעיצוב שיער הנערכות מסביב לעולם. אחת מהתספורות הקלאסיות לחודשי הקיץ היא תספורת הקארה המיועדת לנשים. תספורת זו מותאמת לכל סוגי השיער הנשי, לרבות, שיער נשי חלק, שיער נשי גלי וגם לשיער נשי מתולתל. את אורך התספורת ניתן לייצר באורכים שונים ואף לשלב בה טרנדים אופנתיים בתחום עיצוב השיער כגון: תספורת קארה קצרה עם שביל באמצע או שביל צד, תספורת קארה קצרה פרועה ומשוחררת או מסורקת היטב, תספורת קארה א-סימטרית עם אורכים שונים מכל צד, תספורת קארה משולבת בפוני מיושר ואופציות נוספות ומגוונות ההופכות את התספורת המסורתית לאופנתית וצעירה יותר.

"אחת מהתסרוקות המרתקות ביותר לחודשי הקיץ" טוען יהודה מזרחי ספר מקצועי, "היא התספורת הארוך מקדימה-קצר מאחור. תספורת זו מותאמת לבעלות שיער בינוני המעוניינות ליהנות ממראה שיקי ואופנתי לאורך כל חודשי הקיץ". במספרה בת 3 הקומות של יהודה מזרחי מעצב שיער, תוכלו למצוא מגוון רחב של תספורות ותסרוקות קיץ המותאמות גם לנשים וגם לגברים, וליהנות מהתאמה פונקציונאלית מלאה בין מבנה פניכם וסוג שיערכם לסגנון התספורת המותאמת ביותר עבורכם.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טיפוח ויופי

טיפול בתופעת התקרחות

יצא לאור

on

על ידי

גברים סובלים מתופעת התקרחות והדבר נובע מסיבות גנטיות. התופעה מתרחשת בגילאים שונים ומושפעת משינויים הורמונאליים בגוף. יש הורמון שגורם לזקיקים המייצרים שיער להתנוון ובשל כך נעצר גידול השיער. הבשורה הטובה היא שכיום יש שיטות מוצלחות מאוד להצמחת שיער וניתן להשתמש בהם ללא חשש מסיבוכים. מדובר על מכשירים להצמחת שיער אשר תוכננו לאחר שנות מחקר מרובות והם מוגני פטנט. הם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. היתרון של המכשיר הוא בכך שהוא נותן תוצאות בפרק זמן קצר יחסית של ארבעה חודשים.
כל גבר שמשתמש במכשיר יכול לראות את התוצאות במו עיניו ולשמור עליהם אגב שימוש מתמשך בו. המכשיר מבצע מספר פעולות במקביל. פעולה חשמלית, ביוכימית, ומכאנית. פעולה חשמלית מעבירה זרמים עדינים לקרקפת ומעודדת את פעולת הזקיקים. פעולה ביוכימית מחדירה יוני אבץ ונחושת לעור. חומרים אלו ידועים בהשפעה במדכאת שלהם על ההורמון שגורם לניוון הזקיקים. הפעולה השלישית היא המכאנית אשר מעסה את הקרקפת, ממריצה את זרימת הדם ומזינה את זקיקי השיער. המכשיר בטוח לחלוטין ולא נדרש אישור של משרד הבריאות לשימוש בו.
שימוש נוח ופשוט
הצמחת שיער על קרקפת דלילה מועילה רבות גם למין היפה. נשים אשר סובלות מנשירת שיער סובלות רבות מדימוי עצמי שלילי. שיער דליל אצל נשים מעיד על בעיית בריאות ויכול לנבוע ממגוון סיבות. לעיתים, זה בגלל גיל, מסיבות גנטיות, נפשיות ועוד. נשירת שיער שמתחילה בגיל צעיר יכולה להיות מואצת בגיל מתקדם, ולכן, כדאי להתחיל טיפול בגיל מוקדם ככל האפשר. ניתן להתחיל בתהליך הצמחת שיער ולאחר מספר חודשים לחזות בהתעבותו. כל עוד יהיה המשך של שימוש במכשיר אזי נפח השיער יישאר. שיער בריא מעיד על יופי ואסתטיקה והטיפול יסייע לכל אישה, שסבלה בעבר מהתופעה, להתמודד טוב יותר במסגרות חברתיות שונות.
יעילות המכשיר מוכחת ואינה מוטלת בספק ויעידו על כך משתמשים רבים שלקחוהו לניסיון. יותר מכך, היצרנים נותנים אחריות למכשיר ומאפשרים החזרתו במקרים בהם הוא לא מבצע הצמחת שיער יעילה. השימוש במכשיר נוח ויכול להיעשות בבית בכל אחד משעות היום. כמובן, שיש להקפיד על הוראות היצרן ולהשתמש בו בצורה מושכלת ונכונה. מחיר המכשיר נוח וסביר ומתאים לכל כיס. גברים ונשים אשר ישתמשו בו ייהנו מההשקעה הכספית בו, והתרומה לאיכות חייהם תהיה רבה מאוד. גברים ונשים אשר סבלו מדימוי עצמי ירוד ישובו לחייך לאחר שימוש במכשיר לאחר פרק זמן קצר יחסית.

יהודה מזרחי ספר

המשך לקרוא

בריאות ורפואה

טיפולי לייזר להצערת העור בפנים

יצא לאור

on

על ידי

כל אחד ואחת מאיתנו חולם על מראה עור פנים צעיר, חלק ויפה בכל גיל. כיום, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המיושמות בעולם הרפואה האסתטית בישראל וברחבי העולם, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של טיפולים המיועדים להצערת עור הפנים, החל מטיפולי העלמת קמטים וכתמים בעור הפנים, דרך טיפולי לייזר להצערת העור בפנים ועד לטיפולי הזרקת בוטוקוס וניתוחי מתיחת פנים.                                                                                 pretty young girl המשך…

המשך לקרוא

טיפוח ויופי

על הגדלת שפתיים, טיפול בוטוקס ומה שביניהם

יצא לאור

on

על ידי

חלום חייך הוא להיראות כמו אנג'לינה ג'ולי? מזה זמן מה את שוקלת לבצע הגדלת שפתיים, אך את לא ממש בטוחה כיצד זה עובד, והאם הטיפול הדרוש לך הוא טיפול לעיבוי שפתיים או טיפול בוטוקס? מאמר זה יצייד אותך באינפורמציה הדרושה לך תוך התייחסות להבדל בין עיבוי שפתיים וטיפולי בוטוקס. המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג