התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

אתרי היכרויות-למצוא את מה שמחפשים

יצא לאור

on

בעבר היכרויות היו מתרחשות פעם בכמה זמן עם מספר בודד של אנשים. הן היו נעשות בעזרת חברים, מכרים, השכנה שמחפשת שידוך לאחיינית המקסימה שלה או בפגישות אקראיות במקומות בהם אנשים נמצאים ומעבירים את זמנם כמו צבא, עבודה, לימודים או טיול ארוך בחו"ל. מי שהיה מפספס את זירות ההיכרות הללו או שלא היו לא מכרים או חברים שדכנים בנשמתם היה נתקל פעמים רבות בקושי למצוא את בן או בת הזוג המיועדים. היום ישנם אתרי אינטרנט המאפשרים לכם להכיר בכוחות עצמכם כאשר הכל פרוש לפניכם- אתם צריכים רק לבחור את מה שמתאים. האם היכרות דרך האינטרנט היא תמיד קלה יותר? היא יכולה להיות, אבל בעזרתכם.

אתרים לפי מכנה ממשותף

אין ספק שמציאת עיפרון בחנות כלי כתיבה קומפקטית תהיה קלה יותר ממציאתו בחנות צעצועים ענקית הכוללת גם פינה של כלי כתיבה. כך הוא הדבר גם באתרי היכרויות. ישנם אתרים כלליים שאליהם נרשם כל אדם אשר רוצה להכיר. כמובן שאין בכך כל רע אך קשה למצוא כך את "העיפרון" המתאים. אתרים המבוססים על מכנה משותף כלשהו כמו אתרי היכרויות אקדמאים או אתרים על פי תחביב כלשהו או מגזר כמו אתרים לדתיים בלבד יאפשרו לכם למצוא את מבוקשכם בקלות רבה יותר ולא להתפזר. לכו על מאפיין החשוב לכם ביותר. אם השכלה חשובה לכם הירשמו לאתרי היכרויות אקדמאים, אם הזיקה לדת הירשמו לאתרים המיועדים לאוכלוסיה הדתית. כך אתם למעשה עושים כבר סינון ראשוני רק על ידי הירשמות לאתר המתאים לכם.

לצאת מהזירה הוירטואלית

היום יש לנו נטיה לעשות דברים רבים באינטרנט ולנצל את הזירה הוירטואלית ככל האפשר. אין בכך רע, אולם מערכת יחסים זוגית צריכה לצאת מהמקום הוירטואלי ולעבור בהקדם לעולם האמיתי. האינטרנט מיועד לחיפוש. אם מבחינתכם מצאתם בן או בת זוג פוטנציאלים, אל תפתחו את מערכת היחסים באופן מקוון. קשר עם חברים שמלכתחילה מיועדים להיות וירטואלים ניתן להמשיך בהנאה בדרך זו, אך קשר זוגי כולל הרבה דברים מעבר לכיף שלכם להתכתב וכדאי לבחון אותם מצד שניכם.

הכנסו לעניין ברצינות

כאשר אתם נרשמים לאתרים תנו פרטים אמיתיים על עצמכם, היו אמינים וערכו גם את החיפוש באופן רציני. אפשר להתפתות לחיפוש קליל בו פונים לכל אדם שני רק כדי ליצור קשר כלשהו, לעיתים מתוך שיעמום. עם זאת, חשוב שתהיו ממוקדים. חברים במטרה להעביר את הזמן ניתן למצוא ברשתות החברתיות ובמקומות אחרים באינטרנט.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג