התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

צפון איטליה? מה רע בצפון הארץ?

כבר חמש שנים שבכל חודש יולי אשתי מנסה לשכנע אותי לנסוע ביחד איתה והילדים לחופשה באיטליה…

יצא לאור

on

כבר חמש שנים שבכל חודש יולי אשתי מנסה לשכנע אותי לנסוע ביחד איתה והילדים לחופשה באיטליה. יש לה גם את המשפטים הקבועים בהם היא מנסה לשכנע אותי: "יש דילים של טיולי משפחות מדהימים", "צפון איטליה משגעת בתקופה הזו של השנה", "בוא נחפש בגוגל : 'בתי מלון איטליה' ותראה שהם יותר זולים מבתי המלון באילת" ועוד ועוד. אבל אני לא השתכנעתי, "תן לי חתיכת תבור, תן לי חתיכת כינרת" כמו שאומר השיר של אריק איינשטיין ואני לא צריך יותר מזה.

וילה טוסקנה? אני מעדיף צימר בבית הלל.

אבל איכשהו השנה משהו היה שונה, אני לא יודע איך זה קרה, אבל זה קרה.

"אין מצב"

אשתי ניגשה אליי, כרגיל, איך שהילדים יצאו לחופש הגדול והתחילה עם ניסיונות השכנוע הרגילים: "טיולי משפחות בזול, צפון איטליה – מהמם, בתי מלון באיטליה זולים יותר, תחשוב וילה טוסקנה, קפה ברומא ובלה בלה בלה" כרגיל עשיתי כאילו אני מקשיב וכשהיא סיימה פשוט אמרתי לה בכנות : "אין מצב".

היא הלכה לחדר בהפגנתיות ואני שכבר למדתי לא להיכנס לפינות האלה פשוט הדלקתי טלוויזיה וחיכיתי שזה יעבור. אני לא מאמין בגורל אבל בדיוק נפלתי על תכנית בערוץ 8 שחקרה את האפשרויות לתייר באיטליה. לא נעים להגיד, אבל האישה צדקה. איזה נופים מדהימים, איזה בתי מלון איטליה מציעה, איזה וילות להשכרה. לכל זה אתה מצרף את ההיסטוריה המדהימה של המדינה הזאת, את השיקיות האופנתית של רומא ומילאנו, את האוכל המדהים. פתאום בית הלל נראה כל כך אפור. "סימה" נתתי צעקה לכיוון החדר, בואי רגע.

"בוא אתה" היא ענתה בטון נעלב. "תכיני מזוודה!"

הלכתי לחדר, חיבקתי את סימה שלא כל כך הבינה מאיפה נפלתי עליה ואמרתי לה: "קחי את הילדים, תכיני מזוודה, נוסעים לאיטליה".

משם רצתי לאינטרנט ומצאתי מבצעים מיוחדים של טיולי משפחות. המשכתי לקרוא על צפון איטליה ומה שיש לאזור הזה להציע, וזה המון. אחר כך התחלתי לבדוק אילו בית מלון איטליה מציעה, התחלתי לחקור מחירים של בתי מלון באיטליה, ומה אני אגיד לכם? צדקה סימה, יש כאלו שהם באמת יותר זולים מבתי מלון באילת. ידעתי גם שניתן גיחה לטוסקנה ובדקתי אפשרויות לינה שם. מתברר שיש שם ווילות להשכרה במחירים לא רעים ובתנאים מצוינים. שמתי עין על וילה אחת שבאופן מאוד יצירתי נקראה "וילה טוסקנה". כמה ימים בכפרי הצפון, כמה ימים בטוסקנה, עוד כמה ברומא ומילאנו, איזה חופשה חלומית הולכת להיות לנו.

צפון איטליה, רומא וטוסקנה – מה צריך יותר?

אכן הייתה חופשה חלומית. איטליה פשוט מדינה מרתקת. הכרנו שם עוד משפחות חביבות שלקחו דיל של טיולי משפחות שכללו סיורים בכפרים, טיולי ג'יפים באזור צפון איטליה וביקורים באתרים היסטוריים. משם המשכנו לבד לרומא ומילאנו ואני חייב לומר שלמרות המחיר הלא יקר של בתי מלון איטליה מציעה רמת אירוח גבוהה והשירות פשוט מצוין. משם הגענו לדובדבן שבקצפת – "וילה טוסקנה" חיכתה לנו וילה מסודרת ומצוידת בכל טוב. טוסקנה כל כך צבעונית, אין לי מספיק מילים לתאר את החוויה.

היה קשה לעזוב, בטיסה בחזרה ארצה לחשתי לסימה על האוזן: "אז בשנה הבאה באותו חודש, באותו מקום?"

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג