התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

שיווק באינטרנט והשיטה ה"גוגליאנית"

קידום אתרים, מה לא אמרו על התחום החדש והמרגש הזה, שהוא הדבר הכי חם שיש כיום, שאם אתה לא שם אתה לא קיים…

יצא לאור

on

קידום אתרים, מה לא אמרו על התחום החדש והמרגש הזה, שהוא הדבר הכי חם שיש כיום, שאם אתה לא שם אתה לא קיים… ועוד כהנה וכנהנה מילים יפות, אך לצד כל אותם מילים יפות תמיד קמים גם מתנגדים. כל אותם אנשים וגופים שאינם מצליחים לטפס במעלה תוצאות החיפוש – הם המתנגדים העיקריים ולמרבה ההפתעה, גם חברות ענק יוצאות לא פעם כנגד שיטת הדרוג ה"גוגליאנית".

הצעקה הגדולה שקמה רק לאחרונה מאת עיתוני ענק בארצות הברית התריעה כי שיווק באינטרנט מפריע לעיתונים המקוונים שלהם לתפוס את המקומות להם הם ראויים במדיה המקוונת, שכן ה"מניפולציות" של מקדמי אתרים בהכרח דוחקות את החדשות הרעננות שלהם – חדשות שנכתבו עבור קוראים ולא לקחו בחשבון את הכתיבה עבור מנועי חיפוש. וכך, רק בשבוע שעבר יצאו ענקי עיתונות כתובה גדולים למסע כנגד ענקית האינטרנט – גוגל, כאשר הם בטוחים שיצליחו למגר תופעה גדולה מהם – את התופעה המכונה – שיווק באינטרנט.

התוצאות של הצעקה שקמה לאחרונה עדיין לא נראות בשטח של קידום אתרים ואם נהיה לרגע רציונאליים – אלו לא הצעקות הראשונות ובוודאי לא האחרונות. שיווק באינטרנט עדיין תחום מבוקש וקידום אתרים זו עדיין הבחירה השפויה והמשתלמת ביותר עבור כל עסק – קטן או גדול.

קידום אתרים – הבחירה השפויה

באמצעות קידום אתרים ניתן להגיע אל קהל היעד באופן ישיר וליהנות מחשיפה גדולה במינימום הוצאות. שלא כמו המדיום הפרסומיים האחרים – רדיו, טלוויזיה או העיתונות הכתובה – נהנים מפרסום ממוקד, ואם פונים לקידום אתרים באמצעות קמפיין אדוורדס (Google AdWords) – נהנים מחשיפה חינם ומשלמים אך ורק על לקוחות שהקליקו הלכה למעשה על מודעות פרסום בגוגל.

ההוצאה הכרוכה בתהליך של קידום אתרים היא נמוכה בהרבה מן המדיות המסורתיות והרבה יותר משתלמת. והכוונה כאן היא גם לקידום אתרים במנוע החיפוש האורגני וגם עבור קידום אתרי אינטרנט באמצעות שיטת ה- Google AdWord המכונה גם בשפה המקצועית – PPC – תשלום רק עבור קליקים. דרך יעילה לקידום אורגני היא שת"פ עם אתרים אחרים בתחום ע"י ביצוע החלפת קישורים עמם.

בעוד שעבור פרסום במדיות המסורתיות אנחנו מוצאים מאות אלפי דולרים עבור מודעת פרסומת אחת – עם שיווק באינטרנט ההוצאות הרבה יותר קטנות ובאופן משמעותי.

קידום אתרי אינטרנט – כסף ממשי בעולם הוירטואלי

ספקות מקננות באנשים רבים, לא כולם מאמרים כי ניתן לעשות כסף ממשי בעולם הווירטואלי. ואפשר להגיד שספק זה מבוסס בחלקו על היגיון בריא. אפשר לעשות כסף באינטרנט – אך לא כל אחד יכול לעשות. יש צורך ברעיון טוב: מוצר איכותי או ייחודי או שירות אטרקטיבי, יש צורך בהשקעה של משאבים, מחשבה וחזון. צריך לדאוג לכל אותם אלמנטים חיוניים שסקרנו אותם כאן: שיווק באינטרנט, קידום אתרים וכמובן נחישות ולא מעט התמדה.
טכניקה נוספת של שיווק באינטרנט: שיווק ויראלי , שיווק שותפים .

אתר אינטרנט יכול לספק הכנסה משלימה או להוות הכנסה עיקרית בפני עצמה – זה תלוי אך ורק בכם. כמובן שעל מנת להקים אתר יש להיעזר בחברות בניית אתרים.

למעבר למאמר

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג