התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

"מסודרים" – גרסת פלאש

לאחר 7 שנות פעילות אינטנסיביות בהן כולנו חלמנו, עשינו אכלנו ושתינו רק מצגות פלאש, שיווק באינטרנט, הדמיות, סרטי תדמית וכו' קיבלנו טלפון חשוב…

יצא לאור

on

השאלה מה אעשה עם חיי אף פעם לא הטרידה אותי, אני מין בחור כזה שיודע להסתדר. אולם לאחר הצבא, אני מודה הייתי אובד עצות. אחרי הטיול הגדול למזרח התחלתי לעבוד כ"פקידה" כן כפקידה לכל דבר שיש לה אור אחד ביום האפור שלה והוא עריכת מצגות פלאש עבור הבוס הגדול. את תוכנת הפלאש המדהימה למדתי כבר בתיכון, מצגת פאוור פוינט גם היא לא הייתה זרה לי שכן הייתי במגמת עיצוב גרפי, אבל אי אפשר להשוות את מה שעשיתי בתיכון לביצועים ש"הרבצתי" במהלך העבודה במשרד.

העבודה במשרד השכיחה ממני במהלך היום את העובדה שאני בעצם עוד לא סגור על עצמי באשר לאופק התעסוקתי שלי אבל משהו כרסם בי בכל ערב, עת עזבתי את המשרד. במהלך העבודה במשרד עזרתי להפיק גם סרטי תדמית והייתי בקשר הדוק עם חברות שמתמחות בכל מה שקשור לנושא של הדמיות. ואט אט הבנתי שאני חייב לפתח את עצמי בכיוון הזה.

הדברים החלו להסתדר כשחבר טוב שלי סיים קורס תכנות, שחברה נוספת שלי סיימה את לימודי העיצוב הגרפי שלה והתמחתה בדפוס ובעיתונות הכתובה ושחבר נוסף שלי סיים לימודי שיווק.

מצגת קטנה – חלומות גדולים

ערב אחד התקבצנו כולנו – אני הייתי שחוק מהעבודה במשרד כ"פקידה" והם היו "שחוקים אקדמית", משנים של לימודים מתישים. העניינים החלו להתחמם כשסיפרתי להם על העבודה שלי במשרד, סיפרתי להם על כל הדברים המבאסים אבל קינחתי בכל הדברים המופלאים: סיפרתי להם על כל אותן מצגות פלאש, הדמיות כמו גם על סרטי תדמית שעשיתי או שהיית שותף להם ובעוד אני מדבר ראיתי איך האישונים של כל אחד מן המסובים – החלו לגדול. הראשון שהיה לו את האומץ להציע את מה שכולם כבר חשבו היה החבר הכי טוב שלי. וכשהוא התחיל…כולנו הצטרפנו לרעיון.

את מכתב ההתפטרות שלי מתפקיד ה"פקידה" הגשתי עם חששות גדולים המהולים בשמחה אדירה. אהבתי את האנשים וחלק ניכר מן העבודה: נחשפתי שם לכל כך הרבה דברים, כאמור, אמנם ידעתי מגיל 12 לערוך מצגת פאוור פוינט אך רק שם נחשפתי לעולם של הדמיות ולדברים נוספים כמו סרטי תדמית.

את המשרד הראשון שלנו פתחנו בפתח תקווה, כן כן בפתח תקווה! חיפשנו משהו זול אך במרכז. היום הראשון במשרד היה חוויה בלתי נשכחת וכולנו היינו חדורי מוטיבציה וחזון. המשרד שלנו סיפק שירותי שיווק, פרסום קונספט ותדמית והיו לנו המון רעיונות שרצינו להוציא לפועל. איש השיווק שלנו, החבר הכי טוב שלי, החל לגייס לקוחות והתחלנו לייצר שירותים כוללים ביניהם : סרטי תדמית, שיווק באינטרנט, מצגות פלאש ואף השכרנו את שירותיו של אחד מענקי הארץ בכל מה שנוגע להפקת הדמיות. עם הזמן גם העסקנו פקידה בעלת כישורים מדהימים ביצירת מצגת פאוור פויינט והעסק החל לגדול ולשגשג.

לאחר 7 שנות פעילות אינטנסיביות בהן כולנו חלמנו, עשינו אכלנו ושתינו רק מצגות פלאש, שיווק באינטרנט, הדמיות, סרטי תדמית וכו' קיבלנו טלפון חשוב. היה זה טלפון מפתיע מאיש שאני לא יכול נקוב בשמו כאן כי בוודאי כולם מכירים אותו. הוא ביקש להיפגש איתנו באופן דחוף, במרכז תל אביב. באותה עת המשרד שלנו כבר עבר לעיר הגדולה והוא גדל משמעותית הן מבחינת הקילומטר הרבוע והן מבחינת כוח האדם.

פגשנו אותו בלב תל אביב ההומה והיינו בטוחים שהנה יש לנו עוד לקוח בסדר גודל עולמי. אולם התבדינו לחלוטין, עד מהרה הסתבר לנו שהוא למעשה רוצה לרכוש אותנו. הוא רשם מספר על המפית ומאחר וממש לא היינו מוכנים לכך, השתדלנו לא לפעור את פינו יותר מדי. בקשנו ממנו זמן לחשוב – והיום, אפשר לומר שאנחנו – מסודרים !

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג