התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

באילו תנאים כדאי לשכור רכב ולאיזו תקופת זמן?

יצא לאור

on

חשוב לקחת בחשבון כי התנאים והמחירים של השכרת רכב בארץ שונים לחלוטין מאלו של השכרת רכב בחו"ל. מאמר זה יספק מידע לכל הקוראים באשר לתנאי ההשכרה הרצויים וכיצד זמן ההשכרה משפיע על העלות של הרכב.

תנאים בסיסיים בכל חוזה השכרת רכב

  • מסירה והחזרה- החוזה תמיד יכיל סעיף שיגדיר מראש את כל הקשור אל נקודות המסירה של הרכב והחזרתו. הסעיף גם יתייחס לכל הקשור אל תקינותו של הרכב כאשר הוא מוחזר לחברת ההשכרה. יש לוודא כי נקודות האיסוף וההחזרה של הרכב אכן נוחות (שדה התעופה, שירות איסוף והחזרה מבתי המלון, סניפים במיקום אטרקטיבי בערים שונות בארץ).
  • יום השכרה- חשוב לדעת כי רוב חברות ההשכרה מגדירות יום השכרה כ- 24 שעות בהתאם לאותה שעה בה הלקוח חתם עם החברה על החוזה. כל איחור בהחזרה יאלץ את הלקוח לשלם סכום נוסף. כאן ההמלצה היא לעשות השוואת מחירים ולבחור בחברה שדורשת עלות נמוכה עבור איחורי שעות וכן חברת השכרה אשר מוכנה לגבות כסף עבור שעה של איחור או חלק מהשעה. חשוב לשים לב כי חלק מהחברות גובות תשלום של יום מלא על כל איחור שעובר את השלוש ארבע שעות.
  • ביטוחים- חשוב לברר האם הרכב אותו מעוניינים לשכור מבוטח ובאילו ביטוחים. רוב חברות ההשכרה מבטחות רק בביטוח חובה. אם חברת השכרה מציעה ללקוח ביטוחים נוספים בעבור תעריף יקר יותר, ההמלצה היא תמיד לבצע השוואת מחירים של ביטוחים ובהתאם להחליט באם דיל זה משתלם.
  • תנאי שימוש- חשוב לשים לב כי לכל חברת השכרה מדיניות משלה לגבי השימוש ברכב ואיסור על שימוש בו במקרים מסוימים. הדגש צריך להיות בעיקר על איסור שימוש ברכב מחוץ לגבולות המדינה או מקומות מסוכנים. כאן חשוב מאוד לברר עם החברה כיצד היא מגדירה מקומות מסוכנים והאם היא מגדירה את השטחים הכבושים כחו"ל או כמקום מסוכן.

השתתפות עצמית

הרבה אנשים חותמים על חוזה שכירות של רכב בלי לשים לב לתנאים הרשומים בו וברגע האמת הם מופתעים לשמוע כי הם חתמו על מסמך המאשר לחברת השכרת הרכב לפעול בצורה מסוימת שאינה מוסכמת על הלקוח.  אחד החלקים החשובים ביותר בחוזה הוא החלק  של תנאי אובדן ונזק לרכב ולשוכר. כאן חשוב מאוד לוודא מהו סכום ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה ולמקרים של גניבה. חשוב לקחת לשימת לב כי סכום ההשתתפות העצמית יכול להשתנות בהתאם למצבים שונים. יש לברר בצורה מדויקת את סכום ההשתתפות העצמית בגין כל בעיה שנגרמת לרכב במהלך הזמן בו אתם שוכרים אותו.

השוואת מחירים

סקר שוק עבור השכרת רכב השוואת מחירים חיוני לכל אדם המעוניין לשכור רכב. יש לקחת בחשבון כי יש הבדל גדול בין אדם המעוניין לשכור רכב לכמה שעות לבין התעריף אותו יצטרך לשלם אדם המעוניין לשכור רכב למספר ימים. סקר שוק יחשוף בפני הלקוח את שיטת התמחור (לפי יממה או שעה) ויאפשר ללקוח לבחור במחירים ובתנאים המתאימים לו.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג