התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

המדריך לקניית נעליים חדשות

יצא לאור

on

לפני שאתם קונים נעלים לילד שלכם, בטח כשמדובר בנעליים ראשונות אתם חושבים על איכות, נוחות ובריאות. עם צמיחתם, בעיקר למי שהממון אינו זורם בביתו כנהר שוצף, כלומר – רובנו, המחשבה על כל הנ"ל מצטמצמת ורוב השיקולים מתכנסים לידי מילה אחת חשובה ומכריעה- מחיר. אנחנו מבטיחים לכם שלא רק בילדות, אלא לאורך כל החיים מחירן של נעליים הוא פרמטר חשוב אבל לא החשוב ביותר. נעליים זולות עולות ביוקר ומעבר לכך שהן לא שורדות וסביר כי הן יקרעו מהר הן גם עלולות להזיק לבריאות.

קניית נעלים חדשות – לא רק עניין של אופנה

יש גם כאלה שדווקא מוכנים, או יותר נכון, בעיקר – מוכנות, לקנות נעליים יקרות ואפילו יקרות מאד. אבל האיכות והבריאות הן לא שמשפיע אלא רק האופנה, הטרנד והמותג. חלקכן מוכנות להשקיע בקניית נעליים חדשות מאות שקלים למרות שמדובר בסתם כפכף, למרות שבסוף הערב המגף יגרום לשלפוחיות ולמרות שהסטילטו ישלחו אתכם לאורתופד בגיל צעיר מדי. אז מה עושים?

קניית נעלים חדשות – אפשר ליהנות מכל העולמות

השנים האחרונות הביאו איתן חידושים רבים נפלאים שאחד הכיפים שבהם הוא האפשרות לאתר ולקנות נעליים שהן גם איכותיות, גם יפות ואפנתיות ולא הכי יקרות שיש. אם תקראו את המדריך הזה תוכלו לאתר את הנעליים האידאליות עבורכם במהרה. אז על מה כדאי לחשוב בעת קניית נעליים חדשות – המדריך המלא לשרותכם:

  1. מחיר: אז כן, המחיר משפיע. מחד אל תבזבזו בלי צדק ומאידך אל תתקמצנו. קנו נעליים נוחות ובריאות.
  2. נוחות: נעלי נוחות הן כבר מזמן לא נעלים רק לסבתות. עם העליה במודעות הבריאותית צצו כפטריות אחרי הגשם רשתות הנעלה של נעלי נוחות המציעות נעלי בריאות מעוצבות בליינים המתאימים לצעירות, בהתאם לצו האפנה ועל פי הטרנדים השולטים.
  3. מראה ואופנה: אף אחד לא יבקש מכם לנעול משהו שאיננו לטעמכם. אך אל תשקיעו מאות שקלים בנעל עיין ערך כפכף פלסטיק) שלא רק שאיננה יפה, אלא היא גם איננה בריא וסתם יקרה. קניית נעלים חדשות רק כי הן אפנתיות ואין בהן אמירה אישית או ביטוי לטעם שלכם ולחוש האופנתי האישי מתאימה לנערות עד גיל 12. אחר כך כדאי ומומלץ לפתוח אופקים.
  4. מטרת הנעליים: כמובן שאם קונים נעליים ליום יום יש לשים דגש על נוחות ובריאות; בנעלי ערב הדגש יושם יותר על המראה והיופי ופחות על נוחות (אם כי לא מומלץ להגזים. חפשו עד שתמצאו את הנעל שהיא גם יפה וגם נוחה); אם אתם קונים נעלי ספורט- עליכם לרכוש נעליים מתאימות במיוחד, גם לענף הספורט וגם לאימונים הצפויים.
  5. עניין של מידה- לא משנה אילו נעליים תראו, ועד כמה תתאהבו- גם את נעל החלומות אסור לכם לקנות בלי למדוד, לקפוץ בהן, להלך בהן וקצת לרקוד. נעל במידה לא מתאימה היא נעל לא מתאימה. נקודה. לא משנה עד כמה היא יפה. בשום אופן אל תקנו נעליים לא נוחות. זה לא משתפר עם הזמן.
  6. למדוד נכון: עדיף למדוד נעליים בחצי השני של היום אז גדל נפח הרגל למקסימום. כמו כן, כדאי להשתמש בגרב בעובי בינוני, כזו שאתם נוהגים לגרוב ביום יום.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג