התחבר אלינו

עבודה וקריירה

שירותי ניקיון – תנו למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם

יצא לאור

on

ניקיון הוא ללא ספק אחד מתנאי החיים הבסיסיים ביותר, הן ברמה האישית והן ברמה הסביבתית. הניקיון משפיע לא רק על מצבנו הנפשי, על המוטיבציה שלנו ועל הרושם שאנו יוצרים בעיני אחרים, אלא גם על מצבנו הגופני ועל בריאותינו. סביבה מלוכלכת, מאובקת ומוכתמת גורמת לתחושות של דכדוך ודיכאון ועלולה לגרום לשורה של בעיות בריאותיות, כדוגמת: אסתמה, התפתחות זיהומים שונים והדבקה בוירוסים או בחיידקים. מסיבות אלה, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון ראוי לא רק בבית הפרטי אלא גם בסביבת העבודה שלנו. שכן, במקום עבודתנו אנו מבלים חלק גדול מחיינו. למקום העבודה ישנו גם תפקיד ייצוגי חשוב, כאשר לקוחות ובעלי עניין שונים פוקדים אותו מדי יום. במצב שכזה, חשוב מאוד לשמור על הניקיון ועל מראה המשרד. כדי לשמור על רמת ניקיון גבוהה ואיכותית, יש להקפיד על כללי היגיינה בסיסיים וגם להסתייע בחברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים.

שרותי ניקיון מקצועיים – חלק בלתי נפרד משגרת החיים של כולנו

שמירה על ניקיון ועל היגיינה במשרד היא, כאמור, חיונית ביותר; חדרי עבודה נקיים, מטבח מצוחצח ושירותים שנעים להיכנס אליהם משפיעים לטובה על המוטיבציה של עובדי המשרד וגם מונעים הדבקה בוירוסים ובחיידקים שונים. בהתאם לכך, חשוב ביותר לשכור באופן קבוע חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים. כמו בכל תחום מקצועי אחר, כך גם כדי לספק שרותי ניקיון ברמה גבוהה, נדרש שילוב של ידע תיאורטי מקיף בענף וגם של ניסיון נרכש. מעבר לכך, ישנם כמה מרכיבים שישפיעו באופן ישיר על התוצאות בשטח, כלומר, על סביבת עבודה נקייה, מבריקה ונעימה:

  • מקצועיות – תחום הניקיון, כמו תחומי עיסוק אחרים, מבוסס על ניסיון שנרכש בשטח וגם על ידע, כאשר השילוב של השניים הוא הבסיס למקצועיות. בהתאם לכך, חשוב ביותר שכל עובדי החברה, החל מהמנהלים, דרך המפעילים וכלה בעובדי הניקיון, יהיו מקצועיים ומנוסים בתחומם.
  • ציוד נלווה – גם ציוד נלווה הוא חלק בלתי נפרד מניקיון קבוע ומאחזקה שוטפת של המשרד ברמת היגיינה גבוהה. מעבר לשימוש בחומרי ניקוי איכותיים וייעודיים, שאינם פוגעים בסביבה, כולל הציוד הנלווה גם כלי עבודה שונים לצורך ניקיון מקצועי, כדוגמת: ציוד פוליש, ציוד נדרש לניקיון לאחר שיפוץ, שואבי אבק לניקיון שטיחים, סנפלינג לצורך ניקיון בגובה וציוד נלווה אחר.

שירותי ניקיון מקצועיים – מהם כוללים?

חברות המספקות שרותי ניקיון מקצועיים וברמה גבוהה לרוב מציעות קשת שלמה של שירותים נלווים:

  • ניקיון קבוע של משרדים בגדלים שונים, ניקיון מבנים, ניקיון קניונים ואפילו ניקיון חניונים.
  • ניקיון לאחר שיפוץ.
  • הקמה של מערכות ניקיון ברמות שונות, בהתאם לדרישה.
  • שירותי הדברת מזיקים.
  • שירותי פוליש מסוגים שונים.
  • ניקיון שטיחים נרחב.
  • תחזוקה שוטפת של מבנים.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עבודה וקריירה

בדרך לעבודה בהייטק

יצא לאור

on

על ידי

אישה קוראת ספר

לעתים נדמה לנו שאם נביט סביב, נראה שכל מי שסביבנו עובד בהייטק. האמת היא שבשנים האחרונות, עם ההתקדמות הטכנולוגית ומגוון המשרות שקיימות בתחום, יש דרישה הולכת וגוברת לעבודה בהייטק. בין אם אתם שואפים להיות מתכנתים, אנשי משאבי אנוש או מכירות בעולם ההייטק, חשוב מעבר לרזומה שלכם הרושם שאתם עושים על המראיין וכמו כן שפת גוף בה אתם משתמשים. אז האם אפשר לקיים הכנה לראיון עבודה בהייטק? ואיך עושים זאת?

מה אתם משדרים?

לימוד שפת גוף הוא עולם ומלואו. מומחים לשפת גוף ידעו להגיד לכם מתי מי שעומד מולכם משקר, מתי הוא חושש והאם הוא אסרטיבי דיו. שפת גוף אם כך, היא כלי חשוב במסגרת הכנה לראיון עבודה בהייטק.
שפת הגוף של מועמדים לעבודה, בכל תפקיד ובכל תחום, צריכה להיות הולמת לכישורים ולניסיון אותו אנחנו מחפשים אצל המועמד לתפקיד. סביר להניח שאם אנחנו מגייסים עובדים לתפקיד של ניהול צוות מכירות, לא מספיק לדעת אילו תחנות המועמד עבר בהיסטוריה המקצועית שלו. חשוב גם לבחון את שפת הגוף שלו והמסרים אותם הוא משדר. אם המועמד לתפקיד טוען שהוא מאוד אסרטיבי ויודע למכור, אך כשמביטים על שפת הגוף שלו מבינים את ההפך – יתכן ולא מדובר במועמד מתאים לעבודה.
אנחנו חושבים שאנחנו יודעים איזה מסר גופני "לשדר" בראיונות עבודה, אך למעשה הדרישות השונות והצרכים של כל תפקיד ותפקיד במיוחד בהייטק עלולים לגרום לנו להגיע לא מוכנים לראיון ואולי אף לפספס את תפקיד חיינו. בדיוק משום כך, כדאי מאוד לערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק.

איך מתכוננים?

מעבר לפן המקצועי שצריך לבוא לידי ביטוי בראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה בהייטק תכלול גם היבטים של שפת גוף. מי שמתייחס בסקפטיות וחושב שהכישורים שלו בלבד הם אלה שיובילו אותו אל התפקיד הנכסף – טועה ובגדול. כאשר יש מספר רב של מועמדים לאותו תפקיד בהייטק, וכולם בעלי כישורים דומים, ההחלטה אותה צריך לקחת המגייס היא קשה יותר. שווה להשקיע ולערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק, בהתאם לתפקיד ולתחום אליו אתם מיועדים. במסגרת ההכנה תוכלו לעבוד על תחומים פחות חזקים ולהעצים את החלקים החיוביים בכם. תופתעו לגלות עד כמה טון הדיבור שלכם, האופן בו אתם הוגים מילים מסוימות ואפילו המבט שלכם יכול לגלות לא מעט על הכוונות שלכם ועל התחושות הנסתרות שלכם. כל אלה עשויים להסתכם למכלול אחד שעלול לפסול אתכם ולגרום לכם לא להיות מתאימים לתפקיד בעיני המראיין.

 

תרגול ועוד תרגול

הכנה לראיון עבודה בהייטק איננה "זבנג וגמרנו". יתכן ותידרשו לערוך מספר מפגשים על מנת להקצע את מה שאתם מתכוונים לומר או לשפר שפת גוף.  בכל מקרה, מומלץ מאוד לפני ראיון בהייטק להתאמן בעצמכם מול מראה ולראות כיצד אתם עונים על שאלות אפשריות של מראיינים.

 

המשך לקרוא

עבודה וקריירה

סרט תדמית לבית העסק

יצא לאור

on

על ידי

כיום, בניגוד לעבר הלא כל כך רחוק, כל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם יכול ליהנות מסרטי תדמית אישיים, וכל זאת במסגרת הפקת סרטי תדמית המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם. הביקושים ההולכים וגוברים להפקת סרטי תדמית עסקיים נובעים בין היתר בשל התועלות הרבות הנלוות למהלך ברמה התדמיתית והשיווקית כאחד, בשל האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם כיום לצורך הצגת סרטוני התדמית, וכמובן, בשל העלויות הנמוכות בעשרות עד מאות אחוזים מהעלויות אשר נלוו להפקת סרטוני תדמית עסקיים עד לפני מספר שנים. המשך…

המשך לקרוא

עבודה וקריירה

סדנאות להעצמה אישית

יצא לאור

on

על ידי

רוב האנשים מעוניינים לדעת מהם הכישורים והיכולות החברתיות החבויות בתוכם. מסיבה זו הם נעזרים בשירותים של מטפלים מומחים ופעמים רבות נרשמים אל סדנאות להעצמה אישית.    Portrait Of Man Smiling המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג