התחבר אלינו

שיווק

כשהסביבה נקייה גם האווירה נעימה והלב מתרונן

יצא לאור

on

פסיכולוגיה בגרוש: כשמקום העבודה נקי ומסודר, כשהניקיון בוהק, האווירה מתבהרת וההספק גדל. עובדה! בבלגן ועם שולחן מוכתם אין חשק לעבוד! משרד נקי משפיע מאד על אווירת המשרד ועל ההרגשה הכללית.

כשנכנסים למשרד מבהיק ישנה הרגשה של רצינות ומקצועיות. וטועים כל אלה שאומרים: "בבלגן שלי אני מוצא את הכל. כשעושים לי סדר, אני לא מוצא כלום"… זהו רק תירוץ. אם בבלגן הם מסתדרים, תארו לכם איזה הספק ויעילות יכלו להראות, אם היו מסודרים!!! גם זאת פסיכולוגיה ולא בגרוש…

ב'יהלום שבכתר' מאמינים בשירות מעולה בלי תירוצים ובלי קיצורי דרך. שירותי ניקיון אינן רק מילים. מאחורי המילים יש מהימנות, הדרכה מקצועית נכונה ופיקוח מתמיד על איכות העבודה המתבצעת.

כאשר מכניסים עובדים לניקיון משרדים לעבוד במשרדי חברה גדולה או לניקיון משרד קטן יש לברר שיש להם רישיון קבלני בהוראת משרד התמ"ת. אין רישיון – עברה על החוק. ראו הוזהרתם! אין תרוצים – על הכל להעשות לפי החוק. העונש הוא אפילו מאסר, שלא לדבר על קנס נכבד.

זה ממש פינוק להכנס ליום עבודה במשרד מצוחצח, נטל אבק וחלונות שיש להזהר שלא להכנס דרכם. לניקיון משרדים יש כאילו סטיגמה של פינוק ואין זה כך.

במשרד מעורב, של גברים ונשים, מי היה צריך להשאר לנקות את השולחנות, לשאוב את השטיחים, לאבק את הכונניות, לרוקן את הפחים, לרחוץ את הכלים? – אז יש לי הפתעה:

למרות הדעה הרווחת, שיש שיוויון זכויות בין נשים וגברים, הנשים היו צריכות לעשות את העבודה הזו. בנוסף לעבודות האחרות של המשרד הן אלו שהיו צריכות לדאוג לכל המטלות הנ"ל. אין ספק שהשיוויון, שהעולם המודרני מתיימר שהוא שואף אליו,  נשמר היטב כאשר מישהו חיצוני מסדר ומנקה.

ההתקשרות עם חברה שעוסקת בשירותי ניקיון נעשית על בסיס יומי, שבועי, חודשי ואפילו רק שנתי לניקיונות מסויימים. הכל לפי הצורך של המקום. וכמובן גם לפי התקציב. בחברת 'יהלום שבכתר' מבינים את הצרכים היחודיים של המקום ולכן בונים עם מזמיני השירות את התכנית הספציפית שניתנת לשינוי לפי השינויים שחלים במקום. הרי בשוטף הניקיונות מסויימים, ולאחר צביעה או סיוד, הצרכים גדלים. ויתכן שיש צורך בניקוי חלונות ואפשר לעשות גם את זה. ואם נמצאים בקומה גבוהה הרי יש אפילו שירותי סנפלינג שיצחצחו חלונות ויבריקו שלטים ויתירו את המקום נקי.

אני רוצה שירותי ניקיון יומיים אצלי בבית!!!!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיווק

מדבקות לבנות וצבעוניות

יצא לאור

on

על ידי

תכנים מילוליים וחזותיים מודפסים לצורך פרסום, העברת מידע, שיווק, גירוי, קריאה לפעולה ולעוד מטרות. יש סוגים שונים של תכנים מילוליים ויש אמצעים שונים שבעזרתם ניתן לגרום למסר המועבר להיות יותר אטרקטיבי יותר לקוראים. מדבקות צבעוניות או לבנות עם הדפסה צבעונית מהוות את אחד האמצעים היעילים לכך. אלו יכולות לשמש למספר רב של צרכים. הן יכולות להדגיש מקומות מסוימים שנכתבים. יש להן חשיבות בהבלטת עמודות או שורות \ הן משמשות לסימון נושאים בטבלאות וכן הלאה.
יש כאלו שתפקידן הוא לסגור מעטפה, ומשתמשים בהן במקרים שונים ולמטרות שונות, כמו למשל למעטפת הזמנה לאירוע חתונה, בתור לוגו על מעטפה ועוד. מדבקה המעוצבת בצורה נחמדה מעבירה מסר טוב על השולח, ומרעננת את המשלוח. יש מדבקות שעליהן ניתן להדפיס בצבעים שונים. כאלו בגדלים שונים וניתן להזמין מדבקה עגולה או כאלו בצורות אליפטיות, מרובעות, מלבניות ואחרות. ניתן להדפיס תמונות, רישומים, ציורים ועוד, ולידם או עליהם לכתוב את המלל. יש צורך להתאים את אופי וצורת התוכן לגודל המדבקה על מנת שהיא תהיה מאוזנת. העמסת תוכן ויזואלי ומלל מוגזמים מחטיאה את המטרה, וגרפיקאים יכולים לסייע לכל דורש בנושא.
מדבקות איכותיות
מדבקות יכולות לשמש לקוחות מסוגים שונים. עסקיים, פרטיים, מוסדיים ואחרים. הן מתאימות למגזרי אוכלוסייה שונים, ועלותן נמוכה וזאת ביחס למוצרים אחרים המשמשים משרדים ובתי עסק שונים. השקעה קטנה במדבקות איכותיות יכולה לתרום גם למי שמרים אירוע תוך כדי מחשבה על חיסכון מקיף. המדבקות מתאימות מאוד להעברת מסרים שיווקיים כמו פולדרים, פרוספקטים, מגנטים וחומר אחר שמונחים ומוגשים בתוך מעטפות. יש סוגים של מדבקות, אם הכוונה היא אל כאלו שעשויות מנייר, אחרות מפלסטיק, בציפוי למינציה, כאלו שעמידות בפני מים ועוד. ניתן להשתמש בהן במשרד לסימון קלסרים, לסימון אריזות במפעלים ולמטרות נוספות. ההדפסה על המדבקות נעשית בצד החיצוני שלהן.
מומלץ להזמין מוצר זה בבית דפוס מקצועי אשר יש ברשותו מכונות דפוס מודרניות שעיקר המומחיות שלו היא הדפסה על מגנטים, פוסטרים, מוצרי שיווק ועוד. בית דפוס מנוסה משרת קהל רחב של לקוחות מרוצים, ומומחיו יכולים לסייע לכל לקוח. בבית הדפוס יש שפע של דוגמאות של המדבקות המתאימות למטרה שלכם והאיכות בה אתם מעוניינים וכל אחד יוכל לבחור הדפסה כמותית של אותו סוג מדבקה בה הוא מעונייין. יש חשיבות עליונה לשירות מקיף שנוגע בכל התחומים החשובים לכל לקוח. מדובר על ייעוץ, מתן הסברים וטיפים, על קבלת הזמנות מסודרת, הדפסה איכותית תוך כדי שימוש בחומרי דפוס איכותיים, וכמובן, באספקת המוצר הסופי במועד שסוכם עליו.

המשך לקרוא

שיווק

שירותי קופירייטינג לאתרי אינטרנט

יצא לאור

on

על ידי

רשת האינטרנט, המהווה את אחת מהפלטפורמות השיווקיות- פרסומיות החשובות והבולטות ביותר בשנים האחרונות, מבוססת ברובה על תכנים שיווקיים ופרסומיים המקודמים באמצעות אתרי אינטרנט מסחריים, קמפיינים ויראליים, פעולות שיווק יזומות ברשתות החברתיות ועוד מגוון רחב של אלטרנטיבות פרסום ושיווק המוצעות לכם ברחבי הרשת. כיום, כמעט כל גוף עסקי עושה שימוש כזה או אחר באחת (או יותר) מהפלטפורמות השיווקיות והפרסומיות, ובדומה למהלכי פרסום ושיווק אותם מיישם הגוף העסקי מחוץ לגבולות הרשת, גם בפעולות פרסום ושיווק המיושמות ברשת הוא נעזר בסוכנויות פרסום מקצועיות.                                                                                                                                                        המשך…

המשך לקרוא

מחשבים ואינטרנט

קידום אתרים בגוגל

יצא לאור

on

על ידי

העולם היום מתבסס יותר ויותר על האינטרנט. כל מי שמחפש מידע, שירות, עסק וכדומה, עושה זאת באמצעות האינטרנט ובאמצעות מנועי החיפוש של האינטרנט. המוביל במנועי החיפוש של האינטרנט הוא כמובן מנוע החיפוש של גוגל. מדובר במנוע החיפוש המתקדם ביותר, המהיר ביותר והנוח ביותר לשימוש, ולכן רוב האנשים מבצעים חיפושים בגוגל. אם יש לכם עסק, אתר, שירות, או כל דבר אחר שאתם מעוניינים שיופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, אתם זקוקים לשירות של קידום אתרים בגוגל.                                                           Workplace with digital tablet computer המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג