התחבר אלינו

עבודה וקריירה

אפשרויות שונות להפקת אירועים עסקיים

יצא לאור

on

בכל חברה, גדולה כקטנה, מתקיימים לפחות פעם בשנה אירועים בסדר גודל מסויים. אירועים עסקיים יכולים להיות מכוונים בעיקר עבור לקוחות כמו למשל ערבי השקה של  מוצר חדש, או להיות מכוונים כלפי העובדים, כמו ערבי גיבוש או ימי כיף. כך או כך, הפקת אירועים עסקיים צריכה להתבצע מהפרט הגדול עד לקטן בכדי שאותו אירוע יממש את הפוטנציאל שלו בהקפצת החברה קדימה, בהנעה לפעולה, בהחדרת מוטיבציה וכמובן בהגדלת המכירות של החברה והרווח שעימו תצא בסופו של דבר.

הלוקיישן לאירוע משפיע על מיתוג החברה

מיקום הוא חלק חשוב באירוע. מארגני האירוע מטעם החברה צריכים לחשוב מהו המיתוג, הרושם אותו מעוניינת החברה להותיר. ישנן חברות שמעוניינות להיות ממותגות כחברות פשוטות, צנועות שפונות ללקוח וגם לעובדים בגובה העיניים. ישנן חברות שמעדיפות להחשב כחברות יוקרתיות, קלאסיות ורשמיות יותר. במידה והאירוע מאורגן על ידי חברת הפקת אירועים חשוב לעדכן אותה כיצד מעוניינת החברה לבוא מול לקוחותיה או עובדיה. אם הטבעיות היא תכונה שצריכה להיות כלולה באופי החברה, אירוע בטבע יכול לסייע בכך. עבור רושם של יוקרה גן אירועים בו כל עלה מונח במקומו או לחילופין אולם במלון יכול לעשות את העבודה. חברה המעוניינת להחשב כצעירה יכולה לארגן אירוע במסעדה או פאב.

תוכן האירוע

גם אם המטרה המרכזית באירוע היא הצגתו של מוצר חדש אותו השיקה החברה, יש לעשות זאת בדרכים מקוריות ויצירתיות. הצגת המוצר נטו אינה מספיקה ואינה נכנסת עמוק מספיק לתודעת הקהל שהגיע. הפקת אירועים עסקיים צריכה להיות מושתתת על תוכן שיכול להיות קשור בקשר כלשהו למוצר אך יכול גם להיות ערך מוסף לאותו אירוע. אירועים שבה משולבת סדנה כלשהי, כמו סדנה הקשורה לאוכל, יין או סדנת צחוק או התנסות בתחום כלשהו תותיר את האירוע בזיכרונם של המשתתפים וכך תותיר בזיכרונם גם את המוצר.

לפנות למקצוענים

על מנת שהאירוע יצא דומה לתמונה שנמצאת בראשם של מארגניו, מומלץ להאציל סמכוית ולהשאיר את תכנון האירוע בידי חברה הפקת אירועים. הפקת אירועים כוללת לוגיסטיקה רבה אשר סביר כי למנהלי חברה אין את הזמן להשקיע בה. ישיבה יחד עם נציגי החברה, כאשר הם שואלים שאלות ומכוונים לקבלת תמונה מלאה של האירוע הרצוי לחברה תביא לתוצאות פוריות יותר מארגון האירוע בידי מנהל האמון על תחומים נוספים בחברה.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עבודה וקריירה

בדרך לעבודה בהייטק

יצא לאור

on

על ידי

אישה קוראת ספר

לעתים נדמה לנו שאם נביט סביב, נראה שכל מי שסביבנו עובד בהייטק. האמת היא שבשנים האחרונות, עם ההתקדמות הטכנולוגית ומגוון המשרות שקיימות בתחום, יש דרישה הולכת וגוברת לעבודה בהייטק. בין אם אתם שואפים להיות מתכנתים, אנשי משאבי אנוש או מכירות בעולם ההייטק, חשוב מעבר לרזומה שלכם הרושם שאתם עושים על המראיין וכמו כן שפת גוף בה אתם משתמשים. אז האם אפשר לקיים הכנה לראיון עבודה בהייטק? ואיך עושים זאת?

מה אתם משדרים?

לימוד שפת גוף הוא עולם ומלואו. מומחים לשפת גוף ידעו להגיד לכם מתי מי שעומד מולכם משקר, מתי הוא חושש והאם הוא אסרטיבי דיו. שפת גוף אם כך, היא כלי חשוב במסגרת הכנה לראיון עבודה בהייטק.
שפת הגוף של מועמדים לעבודה, בכל תפקיד ובכל תחום, צריכה להיות הולמת לכישורים ולניסיון אותו אנחנו מחפשים אצל המועמד לתפקיד. סביר להניח שאם אנחנו מגייסים עובדים לתפקיד של ניהול צוות מכירות, לא מספיק לדעת אילו תחנות המועמד עבר בהיסטוריה המקצועית שלו. חשוב גם לבחון את שפת הגוף שלו והמסרים אותם הוא משדר. אם המועמד לתפקיד טוען שהוא מאוד אסרטיבי ויודע למכור, אך כשמביטים על שפת הגוף שלו מבינים את ההפך – יתכן ולא מדובר במועמד מתאים לעבודה.
אנחנו חושבים שאנחנו יודעים איזה מסר גופני "לשדר" בראיונות עבודה, אך למעשה הדרישות השונות והצרכים של כל תפקיד ותפקיד במיוחד בהייטק עלולים לגרום לנו להגיע לא מוכנים לראיון ואולי אף לפספס את תפקיד חיינו. בדיוק משום כך, כדאי מאוד לערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק.

איך מתכוננים?

מעבר לפן המקצועי שצריך לבוא לידי ביטוי בראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה בהייטק תכלול גם היבטים של שפת גוף. מי שמתייחס בסקפטיות וחושב שהכישורים שלו בלבד הם אלה שיובילו אותו אל התפקיד הנכסף – טועה ובגדול. כאשר יש מספר רב של מועמדים לאותו תפקיד בהייטק, וכולם בעלי כישורים דומים, ההחלטה אותה צריך לקחת המגייס היא קשה יותר. שווה להשקיע ולערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק, בהתאם לתפקיד ולתחום אליו אתם מיועדים. במסגרת ההכנה תוכלו לעבוד על תחומים פחות חזקים ולהעצים את החלקים החיוביים בכם. תופתעו לגלות עד כמה טון הדיבור שלכם, האופן בו אתם הוגים מילים מסוימות ואפילו המבט שלכם יכול לגלות לא מעט על הכוונות שלכם ועל התחושות הנסתרות שלכם. כל אלה עשויים להסתכם למכלול אחד שעלול לפסול אתכם ולגרום לכם לא להיות מתאימים לתפקיד בעיני המראיין.

 

תרגול ועוד תרגול

הכנה לראיון עבודה בהייטק איננה "זבנג וגמרנו". יתכן ותידרשו לערוך מספר מפגשים על מנת להקצע את מה שאתם מתכוונים לומר או לשפר שפת גוף.  בכל מקרה, מומלץ מאוד לפני ראיון בהייטק להתאמן בעצמכם מול מראה ולראות כיצד אתם עונים על שאלות אפשריות של מראיינים.

 

המשך לקרוא

עבודה וקריירה

סרט תדמית לבית העסק

יצא לאור

on

על ידי

כיום, בניגוד לעבר הלא כל כך רחוק, כל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם יכול ליהנות מסרטי תדמית אישיים, וכל זאת במסגרת הפקת סרטי תדמית המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם. הביקושים ההולכים וגוברים להפקת סרטי תדמית עסקיים נובעים בין היתר בשל התועלות הרבות הנלוות למהלך ברמה התדמיתית והשיווקית כאחד, בשל האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם כיום לצורך הצגת סרטוני התדמית, וכמובן, בשל העלויות הנמוכות בעשרות עד מאות אחוזים מהעלויות אשר נלוו להפקת סרטוני תדמית עסקיים עד לפני מספר שנים. המשך…

המשך לקרוא

עבודה וקריירה

סדנאות להעצמה אישית

יצא לאור

on

על ידי

רוב האנשים מעוניינים לדעת מהם הכישורים והיכולות החברתיות החבויות בתוכם. מסיבה זו הם נעזרים בשירותים של מטפלים מומחים ופעמים רבות נרשמים אל סדנאות להעצמה אישית.    Portrait Of Man Smiling המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג