התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

קורס טייס אזרחי – להגשים את החלום!

יצא לאור

on

תמיד חלמת להיות טייס או טייסת? בצבא החלום לא התגשם? ממש לא סוף העולם והיום אפשר בתהליך מקצועי ומסודר לקבל רישיון טייס אזרחי המאפשר לבצע טיסות רבות ומהנות ולחיות את חלום התעופה בצורה המקיפה ביותר. קורס טייס אזרחי הוא הבחירה האולטימטיבית עבור כל מי שאוהב אתגרים, מחפש משמעות חדשה לחיים ורוצה לחוות את ההנאה הגדלה מכולן של שליטה על מטוס באוויר. הקורס קיים בכמה רמות וסוגים, מתאים למי שרוצה לשכור מטוס ולבצע טיסה בשמי הארץ ובהמשך הדרך גם עבור מי שרוצה ממש להטיס את עצמו לחו"ל.

קורס טייס – לא רק בצבא!

קורס טייס אינו נחלתם הבלעדית של המתגייסים למסלול היוקרתי בחיל האוויר, קורס טייס אזרחי הוא משהו שהופך ליותר ויותר נפוץ ופופולארי בקרב מי שתמיד חלם להטיס מטוס, להרגיש את החופש המושלם ולקבל תחביב שהוא דרך חיים מדהימה. בין אם ביליתם במהלך טיסה בשמי הארץ ו"מדגדג" לכם ללמוד להטיס את המכונה המופלאה הזו בעצמכם או שתמיד חלמתם להיות טייסים, רישיון טייס אזרחי הוא דבר נגיש היום יותר מבעבר והקורסים מקצועיים ביותר ומיועדים כמובן  לחסרי ניסיון ועד קורסים מתקדמים לבעלי רישיון.

על מנת להשתתף במסגרת של קורס טייס אזרחי קיימת חובה להיות מעל גיל 17, התלמידים חייבים בהיעדר עבר פלילי ובעלי בריאות מקיפה תקינה. אז אמנם במסגרת של קורס לקבלת רישיון טייס אזרחי לא תוכלו להטיס בסופו של דבר F-16 או מסוק אפאצ'י, אך בהחלט תוכלו לקבל הכשרה ורישיון מתאים להטסת מטוס קל – קלאסי ואידיאלי עבור טיסה בשמי הארץ וביצוע של טיסות פרטיות קצרות.

הכשרה לקראת רישיון טייס אזרחי

על מנת לקבל רישיון טייס אזרחי יש לעבור קורס טייס אזרחי מקצועי ומסודר, אשר נערך כמובן על פי נהלים מוגדרים וכולל תכנים ייעודיים ספציפיים. קורס טייס אזרחי נערך באופן כללי במתכונת פרטנית, אחד על אחד – רק התלמיד והמדריך המוסמך והמנוסה. כאשר יש חלק עיוני-תיאורטי וחלק מעשי שכולל כבר ממש טיסה בשמי הארץ ולימוד מקיף על מערכות המטוס הקל, טכניקות, שלבים, נהלים וכן הלאה.

על מנת לקבל רישיון טייס אזרחי בסיסי יש לצבור 40 שעות טיסה מעשיות וכמובן לעבור מבחן עיוני ואת המבחן המעשי. חשוב להבין כי השעות המעשיות במסגרת קורס טייס אזרחי כמעט תמיד חורגות מהמינימום של 40 שעות – מה שאמנם אומר עלות גבוהה יותר מהמינימום אך גם יותר אפשרויות מהנות ומרהיבות של טיסה בשמי הארץ והטסה מודרכת של המטוס.

יש רמות שונות של רישיון טייס אזרחי בהתאם לסוג המטוס וסוג ההכשרה שעבר הטייס. על מנת לבצע לבד טיסה בשמי הארץ מספיק קורס בסיסי, קורס טייס אזרחי בסיסי הוא המינימום והתחלת הדרך, ההמשך הוא הכשרות נוספות המאפשרות לטוס בלילה, לטוס לחו"ל, להטיס מטוסים גדולים יותר וכן הלאה.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג