התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

חלונות שחורים לרכב – סטייל ופרקטיות!

יצא לאור

on

אם בעבר חלונות שחורים לרכב היו נחלתם הבלעדית של רכבי אח"מים ושל גורמי ביטחון שונים, כיום מדובר על טרנד לוהט ועל אפשרות זמינה  מאוד עבור כל אחד וכל רכב. התקנת חלונות כהים לרכב מהווה יתרון עיצובי ואסתטי המעניק לרכב סטייל מדהים ומסתורי, אך בנוסף חלונות שחורים לרכב הם גם מרכיב שימושי לא מבוטל, בעיקר במדינה חמה כמו ישראל. בנוסף, תחום משובח שהולך וצובר תאוצה לאחרונה הוא ציפוי לרכב – כאשר בעיקר מדובר על ציפוי קרבון יוקרתיים, ציפוי לרכב בסגנון מט ושאר אפשרויות טכנולוגיות ועיצוביות הזמינות כיום.

השחרת חלונות – המקצועיות מתחייבת

התקנת חלונות כהים לרכב והשחרת חלונות מהווים שני תחומים נפוצים מאוד כיום, ברמה כזו שגורמים רבים מציעים את השירות ואפשר אפילו לרכוש ערכות להתקנה עצמית. אך בפועל, על מנת שאותם חלונות שחורים לרכב יהיו אחידים, עמידים ויספקו  את הסטייל הנדרש – העבודה חייבת להתבצע במקצועיות עליונה וחסרת פשרות.

ביצוע לא תקני או לא מדויק מספיק יגרום לכך שאותם חלונות כהים לרכב יתחילו להתקלף במהרה, יראו עיוותים או חוסר אחידות על החלון ושאר היבטים לא מקצועיים מספיק. כך שחשוב לבצע התקנת חלונות שחורים לרכב אצל גורם מקצועי ומיומן. כאשר כמובן שיש חשיבות מכרעת גם לאיכות החומרים המשמשים לצורך חלונות כהים לרכב – חומרים בעלי תו תקן ועמידות מעולה, מוצרים מוכחים עם אחריות של כמה שנים. לגבי ציפוי לרכב חשיבות שני גורמים אלו (מקצועיות ואיכות חומרי הגלם) מקבלת אף משנה תוקף ומשמעות מוגברת.

מאפיינים של חלונות שחורים לרכב

חלונות שחורים לרכב מעניקים לרכב מראה קשוח, מסתורי ומלא סטייל, בייחוד ברכבים אטרקטיביים ואלגנטיים (רכבים ספורטיביים, רכבים יוקרתיים יחסית וכדומה) אך כל רכב ירוויח מהתקנת חלונות כהים לרכב מראה מיוחד. אך מעבר לזה חלונות שחורים לרכב מציעים מאפיינים נוספים ויתרונות רבים. חלונות כהים לרכב חוסמים קרינת שמש מזיקה ומפחיתים את הטמפרטורה בפנים הרכב – אידיאלי לקיץ! עם חלונות שחורים לרכב מתקבלת פרטיות מלאה כי אי אפשר לראות מבחוץ אך מבפנים רואים היטב וכמו כן ציפוי חלונות כהים לרכב מפחית משמעותית את ריסוק החלון בעת תאונה.

ציפוי לרכב – הטרנד הלוהט הבא

לצד חלונות כהים לרכב המהווים אופנה פופולארית מאוד, ציפוי לרכב הוא כנראה הטרנד הלוהט הבא. ציפוי לרכב יהיה במרבית המקרים או ציפוי קרבון בעל מראה עתידני מרהיב ועוצמתי או ציפוי לרכב בסגנון מט – מאפיין בעיקר רכבי יוקרה או רכבים ספורטיביים. ציפוי לרכב מט מספק צבע שחור חזק ועמוק, הרכב הפך לבלתי ניתן להתעלמות ויוקרתי ביותר. כמובן שבמקרה של ציפוי לרכב העלות גבוהה יותר מאשר התקנת חלונות שחורים לרכב אך מדובר על שני דברים שונים, שילוב של ציפוי לרכב עם השחרת חלונות ייצור רכב מדהים, מלא סטייל ויחיד במינו!

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג