התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

מעצבים עם סגנון

שאלתם את עצמכם אי פעם באיזה סגנון מעוצב הבית שלכם? מי עיצב אותו ומתי ? ובכלל למה הכוונה במונח "סגנון" כאשר מדובר בעולם רחב כל כך כמו אדריכלות ועיצוב.

יצא לאור

on

שאלתם את עצמכם אי פעם באיזה סגנון מעוצב הבית שלכם? מי עיצב אותו ומתי? ובכלל למה הכוונה במונח "סגנון" כאשר מדובר בעולם רחב כל כך כמו אדריכלות ועיצוב. מדוע ישנם בתים שבמבט ראשון אנחנו מזהים כבתים יוקרתיים ומושקעים בעוד שאחרים נכנסים לקטגוריה של "חושות"?

אם אי פעם שאלתם את עצמכם באיזה סגנון הבית שלכם מעוצב, בוודאי נתקלתם בבעיה והתחלתם לגמגם. גם אם אי פעם פגשתם בקבלנים, בחברות עיצוב בתים כגון חברות לעיצוב פנים ואפילו מתווכי דירות – בוודאי גיליתם כי אפילו הם אינם תמימי דעים בנושא של מהו "סגנון", אז מדוע שאנחנו האנשים הקטנים – נדע כיצד לענות לשאלות כגון אלו.

אם ננסה לדבוק בהגדרה המילונית, אז "סגנון" הוא סוג של מילון, אוצר מילים שאנחנו עושים בו שימוש בבואנו לסווג בניינים או מבנים ארכיטקטוניים בהתאם למראה שלהם: מבנה, חומרים, היסטוריה וכו'. כך, נוכל לומר כי מבנים מסוימים הם בסגנון מסוים כאשר יש להם מאפיינים משותפים רבים. לדוגמא: אותן סוגי דלתות הדומים בצורתם במיקומן ובגימור שלהן, גגות דומים, חלונות בעלי גודל דומה, צורה ומיקום דומים ביחס למבנה, פרטים דקורטיביים דומים, החומרים שמהם הם עשויים דומים: לבנים, עץ וכו', רצפה דומה ואפילו תקופה היסטורית בה הם נבנו. עיתים אף נפגוש מבנים מודרניים שנבנו על ידי אדריכלים שהסגנון שלהם הוא – אקלקטי, אך גם כאן אפשר לזהות סגנון, סגנון המשלב מספר סגנונות ומהווה שילוב – ייחודי.

מעצבים מחדש עם סגנון !

עכשיו כשהבנו פחות או יותר מהו סגנון בהקשר רחב של עיצוב בתים וארכיטקטורה, אפשר לגשת אל הבית הפרטי שלנו ולהתחיל בעבודה, ואין זה משנה באם אתם מזמינים קבלן שיפוץ שיסייע לכם לעצב מחדש את הבית או בונים בית חדש לגמרי.

בוודאי רצים לכם בראש לא מעט רעיונות וחלומות: חדר ארונות ענק, מטבח מרווח, עליית גג אינטימית, חדר ילדים קסום, אך אם לא תתכננו הכול מראש – צפוי לכם סיוט מתמשך. על מנת להתחיל את תהליך העיצוב בצורה הטובה ביותר, ברגל ימין, יש צורך להקדיש מעט זמן לתכנון.

תרגמו את החלום שלכם למודל – בין אם אתם פונים למשרד אדריכלות או לשיפוצניק לצורך שיפוצים, הקדישו זמן מה לשרטוט החזון שלכם. כך למשל, אם אתם מרחיבים חדר מסוים בבית – חישבו כיצד אתם הולכים לנצל את המרחב החדש.

קבלו השראה – ניתן לקבל השראה על ידי חיפוש מודלים קיימים. חפשו בניינים, דירות לדוגמא, חפשו אתרים המציעים רעיונות עיצוב וסגנונות עיצוב מעניינים, תתייעצו בפורומים ועם מומחים ותקבלו מידע מכל מקור אמין ומהימן בנושא עיצוב וסגנון. ואל תשכחו, תמיד תוכלו ללמוד גם מטעויות של אחרים.

תקציב – תקצו תקציב ידוע מראש ותורידו ממנו מעט. עיצוב הבית דורש לא מעט הוצאות. בין אם מדובר בעבודת שיפוצים, יש לשלם לקבלן השיפוץ, לשלם על חומרים איכותיים ויש לקחת בחשבון הוצאות נוספות שלא נלקחו בחשבון בתכנון הראשוני, קל וחומר כאשר מדובר בפנייה למשרד אדריכלים.

אם כן, נראה כי מציאת הסגנון שלכם ותכנון נכון יכולים להביא לתהליך קל יותר, קצר יותר וזול הרבה יותר. מצאו מהו הסגנון האהוב עליכם ותעקבו אחר חלומותיכם בצורה מחושבת וחכמה. רק כך תוכלו ליהנות מבית חלומותיכם – במהירות, מקצועיות וביעילות.

שיש

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג