התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

דפוס התנהגות חובה בכל עסק

בתי הדפוס הפכו מזמן לעוזר מספר אחת של כל בית עסק. מדובר בענף שמהווה את אחד היתדות המרכזיים עבור בתי עסק רבים וכל זאת מתוקף היותו ספק מוצרים שעשויים לקדם את ה'ביזנס'.

יצא לאור

on

בתי הדפוס הפכו מזמן לעוזר מספר אחת של כל בית עסק. מדובר בענף שמהווה את אחד היתדות המרכזיים עבור בתי עסק רבים וכל זאת מתוקף היותו ספק מוצרים שעשויים לקדם את ה'ביזנס'.

אותם מוצרים, כמו כרטיסי הביקור, למשל, ועד חשבוניות מסאפרוריות – כולם הם בבחינת חלון הראווה של בעל העסק, הוויטרינה שדרכה יחליט הלקוח אם להמשיך ולברר מחירים בקרב עסקים מתחרים או לפתוח במערכת יחסית עם בית העסק.

בפרינט הגודל לא קובע

אחד ממוצרי הדפוס החשובים ביותר הוא כרטיס הביקור של העסק. זוהי למעשה תעודת הזהות השנייה של בעל העסק וה'בייבי' שלו. כן, גם בעידן של טכנולוגיה מתקדמת, ניתן להעביר פרטים בין אנשים באירועים, בפגישות וכו' וכל זאת באמצעות הדפסתכרטיסי ביקור. כרטיס הזהות של העסק המועבר בנוחות ובקלילות וגם נוח לנשיאה. מידותיו הסטנדרטיות הן תשעה ס"מ לרוחב וחמישה לגובה. המידע שבו צריך להיות ברור וקריא, ולהכיל את שם העסק ותיאורו, שם האדם ותוארו, כתובת העסק, ופרטים ליצירת קשר. הלוגו חייב להיות באיכות גבוהה ובפרופורציות מתאימות. מיקומו על הכרטיס יהיה לרוב בחלק העליון או מצידו השני. ולמרות שהוא נראה קטן – נודעת לו חשיבות גדולה.

אפשרות נוספת "למגנט" לקוחות חדשים לעסק היא באמצעות חלוקת מגנט תזכורת, מהסוג שכל מקרר בכל בית כמעט מכיר. בדומה לכרטיסי הביקור, המגנט הפרסומי משקף את אופי בעליו ואת דימוי העסק שלו, אך נודעת לו בולטות רבה יותר. את נוכחותם ההולכת וגדלה של המגנטים בחיינו, אפשר לראות בעיקר באירועים ובשמחות: צלמים היום לא רק עונים על הצורך הבסיסי של לצלם את האירוע, אלא גם על הצורך להעניק לאורחים תשורות קטנות, כגון מגנטים לאירועים, המהווים מזכרת גם לשנים הבאות.  היום מגיעים עם מעבדת פיתוח קטנה, ובמהלך האירוע או בסיומו מחלקים לאורחים מגנט עם תמונתם, תזכורת חביבה מיום שמח.

לפני הרכישה חשוב לזכור: יותר ויותר בתי דפוס בישראל מציעים מגנטים לאירועים כמוצר פרסומי יעיל – ללקוחותיהם. יצור מגנטים מודפסים דורש התמחות ומומחיות וניתן להבחין בפערים עצומים באיכות ובגימור. המידות הרצויות של המוצר במקרה הזה זהות לאלה של כרטיס הביקור וגם כאן הגודל לא קובע כי אם האיכות. כמו בכללי הדפסת כרטיסי ביקור, גם כאן המידע שבו צריך להיות ברור ונהיר גם למי שאינו מרכיב משקפיים, ולהכיל את כל פרטי העסק ההכרחיים. גם סמל או לוגו העסק חייבים להיות באיכות מצוינת ובגדלים יחסיים הולמים.

שומרים על לקוחות ותיקים

עד כאן דיברנו על דרכים ללכוד לקוחות חדשים, אבל אם תשאלו כל גורו לשיווק, הוא יספר לכם עד כמה חשובה השמירה על מערכת יחסים רציפה עם לקוחות קיימים. בין אם מדובר בראש השנה, בכריסטמס או בעיד אל-פיטר, חשוב לברך את לקוחותיכם הקיימים. חשוב להבין כי כרטיסי ברכה להדפסה שייעשו כלאחר יד יצביעו על זלזול של בעל העסק בלקוחותיו, ולכן אם כבר עשיתם צעד לקראת שימור הלקוחות שלכם, בחרו היטב כרטיסי ברכה, שידעו כי לכם באמת איכפת לכם!

כדי למנוע מצב בו באתם לברך ויצאתם מקללים, זכרו שכרטיסי הברכה המודפסים הפכו למעשה לגלויות מעוצבות, ששוות לעיתים לא מעט כסף מאחר והן נחשבות לכלי פרסומי צבעוני ומכובד, המאפשר שילוב של תמונות ומלל כאחד. מידות הכרטיס הסטנדרטי הוא 15 ס"מ לרוחב ו-עשרה ס"מ לגובה, אבל כאן הגמישות רבה יותר, וניתן "לשחק" עם המידות בהתאם לעיצוב ולרצונו של בעל המאה. וכן, גם כאן חשובים מאוד פרטי העסק ותיאורו, ודרכים ליצירת קשר. עם זאת, את מירב השטח בכרטיס הברכה תתפוס הברכה המעוצבת עצמה.

אם כן, נראה כי בית דפוס הוא ידידו הטוב של בית העסק, חשוב לבחור חברה מקצועית, קשובה ומקצועית, כי היא זו שתסייע לנו לגייס לקוחות חדשים והיא גם זו שתסייע לנו לשמור על לקוחות קיימים.

הפקות אירועים- iris zohar

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג