התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

חופשה באילת – ים של זיכרונות

השבוע יצאתי עם המשפחה לחמישה ימים של חופשה באילת. מבין מבחר מלונות באילת בחרנו לנו מלון בוטיק וספא הממוקם בדרומה של העיר, רחוק מכל ההמולה…

יצא לאור

on

השבוע יצאתי עם המשפחה לחמישה ימים של חופשה באילת. מבין מבחר מלונות באילת בחרנו לנו מלון בוטיק וספא הממוקם בדרומה של העיר, רחוק מכל ההמולה.

ההחלטה לנסוע לאילת נפלה לאחר ששנה שעברה בילינו בחופשת בית מלון ים המלח , שם נהננו אך החלטנו לגוון ולנסוע לאילת.

תוך כדי המסאז' המפנק שקיבלתי נזכרתי פתאום בתחילת דרכי העיתונאית. זה היה לפני 15 שנה, הייתי סטודנט צעיר שסיים תואר ראשון בלימודי תקשורת. עברתי ממערכת למערכת ושמעתי כל כך הרבה דחיות עד שכמעט התייאשתי. בינתיים התחלתי לעשות מה שעושה כל אדם הגיוני שמסיים תואר ראשון בתקשורת והתחלתי לעבוד כמלצר במסעדה. בסיום אחת המשמרות, צלצל הטלפון. "שלום, מדבר העורך שנפגשת איתו אתמול, יש לי הצעה בשבילך ואני חייב שתחליט עכשיו". "או.קיי", ניסיתי להישמע נונשלנטי כאילו כל יום אני מקבל שיחה מעורך עיתון גדול.

"אז ככה, כתבת הצרכנות שלנו יוצאת לחופשת הריון ואנחנו צריכים מישהו שיחליף אותה לתקופה הזו, אתה מוכן?" ניסיתי למשוך את הרגע, אבל אחרי שנייה וחצי אמרתי "כן". למה נזכרתי בזה דווקא באמצע בית מלון באילת? מייד תבינו.

כתב צרכנות

האמת, לא ממש היה לי מושג מה זה אומר להיות כתב צרכנות, אבל זאת הייתה הזדמנות להיכנס לעבוד במערכת של עיתון כמו שחלמתי, אז הייתי מסכים להיות אפילו כתב לענייני מעברי חצייה אם זה מה שהיו מציעים לי. נכנסתי למשרד של העורך, הוא סימן לי לשבת ופתח במונולוג: "יצא לך טוב. בגלל שהקיץ מתקרב הכתבה הראשונה שאני צריך ממך היא כתבה בה תשווה בין מספר מלונות באילת. אני רוצה שכל אחד שיקרא את הכתבה הזאת ידע בסופה להחליט אם לבחור מלון בוטיק וספא, מלון ספורט או מלונות משפחתיים. יש אלפי ישראלים שמחפשים עכשיו מידע על חופשה באילת והם חייבים שמישהו יעשה להם סדר בכל הבלגן הזה. יש לך פה הרבה אחריות, אנשים הולכים לקבוע על פי מה שתכתוב באיזה בית מלון באילת הם יעבירו את החופשה לה הם חיכו כל השנה".

מלון בוטיק וספא – כי העבודה מחייבת

לא האמנתי למה שאני שומע. יום אחד בעיתון וכבר שולחים אותי לסוג של חופשה באילת? ניסיתי לא להיראות מרוצה מדיי, אבל אני די בטוח שהיה מרוח לי חיוך דבילי מאוזן לאוזן. העורך נתן לי רשימה של מלונות באילת בכל אחד מהם אני אמור ללון לילה אחד, לאכול ארוחת בוקר, לבדוק איזה אטרקציות יש למלון להציע ועוד. התעוררתי ב-4 בבוקר, העמסתי תיק על הטרנטה שלי ויצאתי לדרך. אחרי 4 שעות הגעתי לאילת וקיבלתי מנה גדושה של 40 מעלות חום – לפנים. בית המלון הראשון בו ביקרתי היה מלון בוטיק וספא, החדר היה מדהים, האווירה שקטה ורגועה. ירדתי לקבל טיפול בספא המושקע של המלון וחשבתי לעצמי שהחיים יכולים להיות ממש יפים לפעמים. כבר במהלך המסאז' עלה לי רעיון לכותרת לכתבה: "בית מלון באילת – חו"ל זה כאן".

נוסטלגיה

המשכתי לעבור מלונות באילת על פי הרשימה. היו בינהם מרשימים יותר, היו מרשימים פחות והיו כאלו שהיה לי קשה להירדם בהם בגלל הרעש של עשרות הילדים שמשום מה הוריהם החליטו לקחת אותם לבלות חופשה באילת בדיוק כשאני הייתי שם, ממש חוצפה. טוב, אחרי שמתחילים בפינוק של מלון ספא 5 כוכבים, שכל בית מלון באילת מחוויר לעומתו, נעשים קצת חמדנים. הכתבה יצאה מעולה ואני נשארתי בעיתון עד היום. דווקא עכשיו, בחופשה אמיתית באילת, היה ממש נחמד להיזכר בכל זה.

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג