התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

כיצד להשתמש ב-Twitter לשיווק

Twitter הוא אתר יחסית חדש במסגרת web 2.0, שמתחיל לצבור פופולריות. כלומר, אנשים רבים שמעו עליו, אבל גם די נפוץ להיתקל באנשים שמעולם לא שמעו עליו.

יצא לאור

on

Twitter הוא אתר יחסית חדש במסגרת web 2.0, שמתחיל לצבור פופולריות. כלומר, אנשים רבים שמעו עליו, אבל גם די נפוץ להיתקל באנשים שמעולם לא שמעו עליו. בינתיים. Twitter.com הוא אתר חברתי שמעודד את המשתמשים לפרסם לעתים קרובות מה הם עושים באותו רגע.

אנשים רבים משתמשים בו כדי לשפר את טווח שיווק באינטרט שלהם. כשהם משתמשים ב-Twitter הרבה, הם צוברים יותר ויותר אנשים שמתעניינים בדברים שקורים אצלם. הדבר הזה אומר שאנשים מקשיבים לעדכונים שלהם על בסיס קבוע. לדוגמה, אם יש לכם מאות "מנויים" ב-Twitter ואתם מחליטים לפרסם קישור, מאות אנשים מיד יחשפו להצעה שלכם. בכתבה זו, נדון בדרכים להשתמש ב-Twitter בשיווק, וגם בטעויות הגדולות שיש להימנע מהן.

כדי שיהיה לכם קהל רחב ב-Twitter, אתם צריכים לדאוג שישארו מעוניינים בכם ובמה שאתם עושים באותו רגע. "מה אתם עושים?" הוא היסוד של Twitter מלכתחילה. ודאו שאתם מעדכנים כל יום, אם לא כמה פעמים במהלך אותו יום. הדבר הקסום שמאחורי זה הוא שרבים מאנשי הקשר שלכם ירגישו כאילו הם מכירים אתכם הרבה יותר טוב, יבטחו בכם יותר, וירגישו הרבה יותר בנוח כשהם עובדים איתכם. מצד שני, כשאתם בודקים אחרים, תוכלו ללמוד עליהם ועל הצרכים האפשריים שלהם.

הטעות הגדולה שצריך להיזהר ממנה היא לפרסם רק קישורים או הצעות בעמוד ה-Twitter שלכם. זה נראה כמו ספאם, והרבה אנשים יחשבו שאתם מנצלים את Twitter למטרות האישיות שלכם. חשבו על זה ככה: אם לא תרצו להזמין את החברים או המשפחה להתעדכן במצב שלכם בעזרת Twitter, אז אתם טועים לגמרי. כמו בכל דבר אחר שאתם מספקים, 90% צריך להיות תוכן, ו-10% (מקסימום) צריכים להיות הפרסום.

אז הרעיון הוא די פשוט… עדכנו כל הזמן במהלך היום מה אתם עושים. זה בדרך כלל די פשוט, ולוקח רק כמה שניות לפרסם. שנית, אם אתם כותבים כתבות, או מספקים תוכן אחר באינטרנט, קשרו לשם בהודעות ה-Twitter שלכם. אתם אולי מפרסמים הרבה דברים במהלך היום, אבל הדבר האחרון שאתם מפרסמים הוא בדרך כלל הכי חשוב, כי הוא יהיה שם הכי הרבה זמן. כלומר, הקישור האחרון שלכם ביום צריך להכיל קישור למשהו שאתם רוצים שאנשים אחרים יראו לפני שתתחילו לפרסם דברים ביום הבא.

חלק נוסף ב-Twitter הוא התרומה. כמו בכל אתר חברתי, מערכת היחסים צריכה להיות בצורת "תן וקח". שימו לב שהמילה "תן" באה קודם. ככל שתתנו יותר, כך יותר אנשים ירצו לעבוד אתכם ותקבלו יותר תשומת לב. ודאו לקרוא ולבדוק משתמשים אחרים ב-Twitter. אם תקראו משהו מעניין או עוזר, ודאו להגיב עליו ולהגיד את זה, או שאפילו תעדכנו קישור אליו ב-Twitter שלכם כך שתכוונו אנשים לתוכן יותר איכותי. אפשר להתייחס לזה גם בפשטות של הקשרות למשתמשים אחרים. אם הם יודעים שאתם קוראים את העמוד שלהם ב-Twitter, סביר יותר להניח שהם יבדקו מה קורה אצלכם.

ולבסוף, תהנו! Twitter הוא אתר חברתי, אז תהנו ממנו!

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג