התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

בית דפוס מודרני: מעיצוב ועד הדפסה

יצא לאור

on

עם כל ההערכה לאיכות המדפסות הצבעוניות שהנכם מחזיקים בבית או במשרד או לכישורי העיצוב שלכם והשליטה בפוטושופ, כשהגיעה העת להדפיס כרטיסי ביקור, פליירים או ברושורים ואפילו הזמנות לחתונה שלכם, הדרך היעילה, הזולה והמקצועית לעשות זאת תהיה באמצעות בית דפוס.

בתי הדפוס של ימינו מצויידים במכונות דפוס משוכללות ומתקדמות שיכולות לבצע כמעט כל עבודה שתמסרו להם, כולל הדפסה על גבי מגנטים או תמונות באיכות גבוהה. ההתנהלות שלכם מול בית הדפוס תלויה בשני פרמטרים עיקריים : האם אתם זקוקים לעיצוב על ידי מעצב גרפי שעובד עם בית הדפוס או מגיעים עם עיצוב מוכן ולאיזה סוג הדפסה (איכות וסוג חומר) אתם זקוקים.

עיצוב כרטיסי ביקור והדפסתם

הדפסת כרטיסי ביקור היא עניין פשוט יחסית ובדרך כלל מדובר גם בכמות הדפסות קטנה . האלמנט המורכב יותר הוא עיצוב כרטיסי ביקור. כרטיסי ביקור מייצגים אתכם במידה רבה – מול לקוחות ולקוחות פוטנציאליים ויש לקוות שמי שישלוף אותם מהארנק לאחר תקופת מה, ייזכר בכם לטובה באמצעות כרטיס ביקור אטרקטיבי ואיכותי שגם ישמר טוב לאורך זמן. ישנם בתי דפוס שמחזיקים מעצבים גרפיים. המעצבים הללו מכירים לפני ולפנים את התחום של עיצוב כרטיסי ביקור והם יכולים, בעצה אחת אתכם, לעשות לכם עיצוב מצויין ובזול. בתי דפוס כאלה אלה יכולים לספק לכם את שירות מלא של עיצוב כרטיסי ביקור והדפסתם.

לכן, עיצוב כרטיסי ביקור, עניין שעוסקים בו בדרך כלל אחת לכמה שנים, צריך להיעשות בהקפדה ולא כלאחר יד. עיצוב כרטיס ביקור הוא לפעמים עניין של כסף – כי כרטיס מנייר איכותי (מצופה פלסטיק, למשל) ועם כיתוב מרשים (אותיות מובלטות או עיצוב משולב כסף או זהב) יעלה יותר, אבל לא פחות מכך, העיצוב צריך להעביר מסר שישרת אתכם נאמנה.

מי שעוסק בפרסום, אומנות או כל תחום יצירתי אחר, לדוגמא, צריך עיצוב כרטיסי ביקור שונה ומקורי, כזה שיעביר מסר של מקוריות או חשיבה מחוץ לקופסא ולכרטיס ביקור לא שגרתי שיחרת בזיכרון.

הדפסת פליירים

הדפסת פליירים וברושורים תלויה מאוד בסוג המוצר שאתם מתכננים לקדם וקהל היעד שלו. עבור פליירים המפרסמים פעילות פורים לילדים במתנ"ס השכונתי ואמורים להיכנס לאלפי תיבות דואר בשכונה – אתם יכולים להסתפק בעיצוב בסיסי והדפסה על דף צבעוני פשוט עם צבע כתיבה אחד. אם מדובר בחומר פרסומי של חברה, לא נסתפק בכך ונחפש הדפסת פליירים איכותית.

הדפסת פליירים שמיועדת לקידום מוצר איכות יקר ולקהל יעד מצומצם שאמור לשלם הרבה עבורו, תעלה יותר בגלל ההשקעה בעיצוב, סוג ועובי הנייר וכמות הצבעים בהדפסה. עלות הדפסת פליירים מהסוג הזה יכולה להגיע לכמה שקלים ליחידה – הוצאה גדולה עבור הדפסת פליירים, אבל משתלמת במידה והפליירים האיכותיים יביאו לכם כמה מכירות.

עיצוב הזמנות לחתונה

עיצוב הזמנות לחתונה הינו חלק חשוב בהכנות לחתונה היכול להשפיע על רצון האורחים להגיע לאירוע הגדול. כמעט כל בתי הדפוס הקטנים והבינוניים מנוסים מאוד בשירותי עיצוב הזמנות לחתונה. ברובם תוכלו לשבת עם מעצב הבית על המחשב ולצפות בפורמטים של עיצוב הזמנות לחתונה

ואפילו במאגר גדול של הזמנות שכבר עוצבו במקום שמהם תוכלו לקבל השראה. בכל בית דפוס המנוסה בהענקת שירות עיצוב הזמנות לחתונה, למעצב גרפי מיומן לא תהיה בעיה להדריך אתכם בכל שלבי העיצוב עד שתהיו מרוצים. תוכלו באותה הזדמנות להזמין גם מגנטים או מתנות תודה אחרות לאורחים שכיבדו אתכם בערב הגדול של חתונתכם.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג