התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

הובלות של דירות שותפים בתל אביב: כיצד עושים זאת נכון?

יצא לאור

on

בתל אביב יש מספר עצום של דירות שותפים. כאשר בוחרים שירותי הובלה אפשר לחשוב על כמה דרכים שיעזרו לכם לעבור את המשימה בשלום במינימום הוצאות.

מדי שנה מבוצעות באזור המרכז הצפוף בארץ אלפי הובלות של דירות ובתי מגורים. להובלות של דירות להשכרה בתל אביב מאפיינים מיוחדים, שחשוב להכיר אותם לפני שנכנסים לתהליך המעבר, כדי שכל הפרויקט יעבור בצורה חלקה, ללא תקלות או אי נעימויות מיותרות.

הובלות עבור דירות שותפים

חלק גדול מההובלות שנערכות במרכז הארץ הן של דירות להשכרה בתל אביב ומתוכן רבות הן דירות שותפים. דירות שותפים מהוות פתרון נוח ופרקטי עבור צעירים שאינם יכולים להרשות לעצמם את התעריפים שדורשים כיום בעלי דירות להשכרה בתל אביב.

לצעירים שעוברים למגורים בסגנון דירות שותפים לרוב אין הרבה ציוד אישי בהשוואה למשפחות, מה גם שהחלקים המשותפים של הדירה בדרך כלל כבר מאובזרים בציוד הכבד כמו מקרר ותנור.

לכן, חלק מעוברי הדירות הצעירים מנסים לחסוך לעצמם את עלות המוביל ולהעביר הכל בעצמם או בסיוע חברים. אם אתם הולכים על האופציה הזולה, קחו בחשבון שהמעבר עשוי להיות קשה משחשבתם – בגלל בעיות חניה בלב תל אביב, משקופים וחדרי מדרגות צרים או סתם בגלל שכמות החפצים שיש לכם יותר גדולה ממה שהערכתם.

כדאי לדעת כי חברות הובלה מסוימות מעניקות הנחות במקרים של הובלות קטנות  . אם אתם סטודנטים שממבצעים מעבר עבור דירות שותפים ציינו זאת בפני המוביל ואולי תזכו בהנחה.

שעות הובלה בתל אביב

בהזמנת דירות להשכרה בתל אביב, ובמיוחד ברחובות הצרים והמבוקשים של מרכז העיר והצפון הישן, כדי להתעקש על שעת הובלה שתהיה הנוחה ביותר ותמנע סיבוכים מיותרים. בגלל הצפיפות בכבישים והמחסור במקומות חניה, כדאי מאוד שההובלה תוזמן לשעת בוקר או צהריים מוקדמת, שבהם יש סיכוי למשאית המוביל לחנות בקרבת הבית.

.

הובלות ללכת על תאריך נוח

רוב דירות להשכרה בתל אביב ובעיקר דירות שותפים מאויישות על ידי משפחות צעירות, סטודנטים או צעירים אחרים ורוב הובלות נעשות בקיץ, לפני פתיחת הגנים או שנת הלימודים האקדמית. תאריכים כמו תחילת אוגוסט או ה – 1 לספטמבר הם תאריכים עמוסים מאוד למובילים ורבים מהם לוקחים כמה עבודות הובלה באותו יום.

הובלות מומלץ מאוד להימנע מתאריכים עמוסים כאלה ולנסות לעבור יומיים שלושה לפני או אחרי ואפילו לנסות להיכנס לדירה באמצע החודש. בימים פחות עמוסים תוכלו להשיג מחירים נמוכים יותר של הובלות ויש סיכוי לפחות תקלות ופחות איחורים של המובילים.

לא להילחץ

גם אם אתם עוברים לדירות שותפים, בהובלה פשוטה ומצומצמת יחסית, זכרו שהובלה, במיוחד דירות להשכרה בתל אביב, היא תמיד עניין מסובך יותר ממה שתכננתם. יש סיכוי טוב שהמוביל יאחר, למשל, או שההובלה תארך הרבה יותר זמן משתכננתם. אל תארגנו לעצמכם לוח זמנים מסובך מידי ליום ההובלה או ליום שאחריו – אל תנסו להספיק גם את סידורי העירייה, גם ניקיון, גם הובלה וגם להזמין את טכנאי הכבלים באותו יום, כי סבכי הבירוקרטיה ואיחורים של אנשי מקצוע יכולים לגרום לכם לעשות כמה דברים באותו זמן ואז שום דבר לא יצא כמו שצריך. פנו לכם זמן – קחו קצת חופש מהעבודה ועשו את ההובלה בצורה רגועה ומסודרת כדי שהמשימה תעבור בשלום ותוכלו להתמקם בקלות בבית החדש.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג