התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

מציאת עבודה במכירות – כתיבת קורות חיים וראיון לתפקיד איש מכירות

יצא לאור

on

שליחת קורות חיים היא שלב חשוב ביותר בדרך למציאת עבודה בתחומים שונים, כולל עבודה במכירות. מסיבה זו, חשוב להשקיע בכתיבתם ולהתאימם בדיוק למשרה הרצויה, ובמקרה זה, לתפקיד איש מכירות.

הדרך למציאת עבודה חדשה היא פעמים רבות פתלתלה, מעייפת ולא פשוטה. חיפוש במודעות הדרושים, שליחת קורות חיים, זימונים ללא מעט ראיונות, המתנה דרוכה לטלפון המיוחל המבשר על קבלה לעבודה ולעיתים גם אכזבות חוזרות ונשנות שמקורן בדחיית מועמדות הם חלק מהמסע שעוברים רבים מאיתנו לקראת מציאת עבודה חדשה. עם זאת, תהליך מציאת עבודה בתחומים שונים, החל מעבודה בייעוץ, דרך עבודה במכירות וכלה בעבודה לאקדמיים, איננו חייב להיות קשה ומדכא. להיפך, ניתן לנצל את תקופת החיפוש, שליחת קורות חיים וההמתנה כדי להתפתח מבחינה אישית וחשוב לאמץ גישה אופטימית שתיעל את האופן בו פועלים. במאמר זה נעסוק בקצרה בדרכים לכתיבת קורות חיים נכונים ולחיפוש עבודה במכירות.

כתיבת קורות חיים – השלב הראשון בדרך להפוך איש מכירות מדופלם

היום כבר כמעט כולם יודעים כי כתיבת קורות חיים נכונה היא תנאי הכרחי לזימונים לראיונות בתחומים שונים, כולל עבודה במכירות. בהתאם לכך, ניתן למצוא ברשת האינטרנט פורמטים מומלצים לצורך כתיבת קורות חיים נכונים למחפשים עבודה בתחום המכירות או בכל תחום אחר; קורות חיים אלה יניעו את מפרסמי המשרה להרים טלפון לצורך קביעת ראיון גם אם מספר הפניות הוא רב. לאחר מציאת פורמט הכתיבה הנכון, חשוב ביותר לעשות עבודת הכנה קלה; יש לרשום על נייר או בקובץ WORD תשובות לכמה שאלות חשובות: האם אני מעוניין לעסוק בשיווק ולהפוך איש מכירות מדופלם?! מהן התכונות הנדרשות למציאת עבודה במכירות (יחסי אנוש טובים, כישרון בניהול משא ומתן ותכונות חשובות אחרות)?! ומהן התכונות החיוביות שלי שיכולות לקדם אותי לקראת המשרה המיוחלת ולמה אני מתאים דווקא לה (אסרטיביות, אדיבות, ניסיון בעבודה במכירות ומידע חשוב נוסף)?! לאחר שעניתם על התשובות תוכלו לכתוב קורות חיים בהתאם לפורמט מתאים לתפקיד איש מכירות. הקפידו להבליט תכונות חיוביות הרלוונטיות לתפקיד, ולחילופין להשמיט מידע שאיננו רלוונטי ועשוי רק לחבל. אל תתעצלו, התאימו את קורות החיים כל פעם מחדש למשרה המוצעת, תוך שימוש בנוסח דומה לנוסח המופיע במודעה. שכן, שימוש, לדוגמה, במונח "איש מכירות מנוסה", המופיע גם במודעת הדרושים, יגרום לקורא קורות החיים לחשוב כי אתם בדיוק האדם אותו הוא מחפש לתפקיד. ולבסוף, ישנן כמה עצות חשובות נוספות הקשורות לכתיבת קורות חיים בתחום עבודה במכירות או בתחומים אחרים: לא לשכוח לציין פרטיי התקשרות בולטים לעין, להימנע מהגזמה בתיאור וגם בעיצוב החזותי של הטקסט וכמובן להקפיד על כתיבה נכונה וללא שגיאות כתיב.

עבודה במכירות – שלב הראיון

שלב הראיון הוא שלב חשוב נוסף בדרך לתפקיד איש מכירות או לכל תפקיד אחר. העצה החשובה ביותר בהקשר זה היא לשמור על רוגע ולא להגיע מתוחים, בייחוד אם הראיון הוא לתפקיד איש מכירות, הדורש ביטחון עצמי ותקשורת טובה. אם בכל זאת אתם במתח, נסו לנשום עמוק, לשתות מים ולהתייחס אל הראיון כמפגש ולא כמבחן. הקפידו להישיר מבט, לענות על תשובות המראיין בכנות ובביטחון, שימרו על רוגע, גלו עניין בתנאי המשרה ואל תראו כמי שרוצים בתפקיד בצורה נואשת. כל אלה יקצרו את הדרך אל המשרה המיוחלת – עבודה במכירות או בתחומים אחרים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג