התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

תכנים איכותיים בטלוויזיה המסחרית – חלום או מציאות?

יצא לאור

on

יש הסבורים שהטלוויזיה המסחרית בישראל לא מסוגלת לספק תכנים איכותיים. עבורם תוכניות איכות בערוצים אלה יהיו דבר מה נדיר, אולי אפילו חלום שווא. לדעתנו, למרות שבהחלט חלק מהתוכניות לא מתאימות לכל אחד ויש תוכניות שעשויות בצורה שאיננה טובה, אין ספק שניתן למצוא גם תכנים איכותיים ואפילו במידה רבה. כל מה שצריך לעשות הוא לברור את הדברים הטובים והראויים, איש איש לפי טעמו.

תוכנית בכלכלה איכותית

אין ספק שאחד הדברים שמשפיעים על חייו של כל אחד הוא הנושא הכלכלי. דוגמאות לחשיבותו של התחום ניתן למצוא באין ספור שאלות. תשובות לשאלות כמו "באילו אפיקים כדאי להשקיע את הכסף?" או "האם זה הזמן הנכון לקנות דירה?" ואפילו "איך להיזהר מעיסקאות מפוקפקות" יכולות לסייע בחיסכון ניכר בכסף, ולספק גם תובנות צרכניות חשובות.

מעניין לגלות שבמסגרת לוח השידורים בערוץ 2 כמו גם בערוצים מסחריים נוספים, משודרות מספר תוכניות חשובות בנושאים כלכליים. אם נסקור את התכנים שהופיעו במסגרת כמה מתוכניות הכלכלה המובילות של הערוצים הללו, נגלה שצופי התוכנית למדו איך חוסכים כסף במסגרת המשכנתא, אין קונים רהיטים בזול, באיזו שכונת מגורים מחירי הדיור צפויים לעלות ועוד.

חדשות ברמה גבוהה

אין זה סוד שמרבית הישראלים הם צרכני חדשות אדוקים מאין כמוהם. לעומת השנים שבהן כל המדינה צפתה ב"מבט לחדשות" בערוץ היחידי שהיה קיים אז, בעידן הרב ערוצי האפשרויות להתעדכן בחשדות האחרונות מגוונות יותר. כאשר בוחנים את תחום הפקת החדשות בישראל, שנעשות בערוצים המסחריים, מגלים שתוכניות החדשות השונות הן ברמה המקצועית והטובה ביותר גם ביחס לעולם. הדבר ניכר גם ברמת ההגשה, גם בתחקירי העומק, גם בעריכת הסיפורים החדשותיים וגם בסיקורי השטח. מסתבר, אם כן, שגם בחדשות נמצאים תכני איכות בטלוויזיה המסחרית.

סדרות איכות

כאשר אנו מבקשים להוכיח שתכני איכות הם בהחלט לא חלום במסגרת הטלוויזיה המסחרית בישראל, אין ספק שנוכל להיעזר גם בסדרות האיכות ששודרו בעבר ואשר משודרים בימים אלה. בין בסדרות ניתן למצוא כאלה שעוסקות בענייני חברה ומדינה, פערים חברתיים, יחסי דתיים חילוניים, וסוגיות חברתיות נוספות. גם מקומן של סדרות הבידור אינו נפקד, ובעניין זה ראוי להרחיב מעט את הדיבור.

לצחוק מכל הלב

מאז ומתמיד היה שמור מקום של כבוד לבדרנים, בכל מקום בעולם. היכולת לצחוק ולמעשה הצורך לצחוק, מאפשר לכולם להתרגע מול המסך ולשכוח את הצרות ואת הטרדות של היום יום. נתוני צפייה מראים שצופים רבים מעדיפים לבחור בתוכניות בידור שכאלה, על פני כל סוגה טלוויזיונית אחרת. גם כאשר מדובר בספיישלים וגם כאשר מדובר בסדרות שרצות לאורך זמן, גם בבידור יש לערוצים המסחריים לא מעט להציע.

אם נרצה לסכם, הרי שמי שרוצה, בהחלט יכול למצוא איכות בטלוויזיה המסחרית בישראל. בדרמה ובדוקומנטריה, בחדשות ובכלכלה ובם בבידור – כל מה שצריך זה רק לחפש.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג