התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה

יצא לאור

on

תאונת דרכים תוגדר גם כמקרה של תאונת עבודה, במקרים בהם אותה תאונת דרכים התרחשה בדרך אל מקום העבודה, במהלך יום העבודה או במהלך הנהיגה בחזרה אל ביתו של העובד ממקום עבודתו. הנפגעים במהלך תאונת דרכים המוגדרת כאמור, תאונת עבודה, יוכלו לפעול בשני דרכים אפשרויות בכדי לתבוע את הכספים המגיעים להם, כאשר על פי רוב רצוי לעשות זאת בליווי של עורכי דין תאונות עבודה. יחד עם זאת, במידה וטרם פניתם אל עורכי דין תאונות עבודה, לפניכם בקצרה הדרכים בהם תוכלו לפעול במקרים בהם נפגעת במהלך תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה.

חוק הפיצויים מול חוק הביטוח הלאומי

עורכי דין תאונות עבודה, יוכלו להנחות אתכם בעת הגשת התביעה בגין הנזקים אשר נגרמו לכם במהלך תאונת דרכים אשר מוגדרת על פי החוק גם כמקרה של תאונת עבודה. למעשה, תוכלו להגיש את התביעות לפיצויים, כנגד חברות הביטוח השונות, חברת הביטוח המבטחת את הרכב בו נסעתם, חברת הביטוח של המעסיק או קרנות אחרות המשמשות את המעסיק במקרים מעין אלו. או לחילופין, תוכלו להגיש את התביעה בגין הנזקים אשר מהם אתם סובלים כתוצאה מאותה תאונת דרכים, אשר כאמור מוגדרת כתאונת עבודה, אל המוסד ביטוח לאומי. בכל מקרה, במקרה בו נגרם נזק בלתי הפיך לנפגע באותה תאונת עבודה, ימליצו עורכי דין תאונות עבודה להגיש תובענה כלפי המוסד לביטוח לאומי לבחינת אחוזי הנכות אשר נגרמו לו כתוצאה מאותה תאונה. למעשה, הגשת התובענה היא מעין חובתו של הנפגע.

קביעת אחוזי הנכות על ידי ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי, אליו יפנו הנפגעים בתאונות הדרכים את התביעה בגין הפיצויים, אשר מגיעים להם על פי החוק לאור הנזק אשר נגרם להם וגרם לירידה בכושרם הבריאותי וביכולתם לפרנס את משפחותיהם או לכלכל את עצמם כתוצאה ממנו, הוא זה אשר יקבע את אחוזי הנכות המגיעים לנפגע. בהתאם לאחוזי הנכות הנקבעים יהיה זכאי זה לקבלת קצבה חודשית אשר תאפשר לו להשלים את הכנסתו או לממן את מחייתו. המוסד לביטוח לאומי, ימנה וועדה רפואית מטעמו, אשר תבחן את מקרה התאונה, תוצאותיה והשלכותיה .

עורך דין רשלנות רפואית במקרה של תאונות דרכים

עד כה הרחבנו בנוגע לדרכים לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לכם לאחר שנפגעתם באופן בלתי הפיך ובאופן אשר גרם לנכות ולצורך בהגשת תביעה לאחוזי נכות מהמוסד לביטוח לאומי. יחד עם זאת, אם הנכם חשים כי המקרה בו נפגעתם לא אמור היה לדרדר את מצבכם הבריאותי לכדי אחוזי נכות, וכי הידרדרות המצב נובעת מרשלנות הרופאים המטפלים, כדאי לפנות ולקבל את עצתו של עורך דין רשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית יבחן את המקרה ואת התנהגות הגורמים המטפלים, ויבחן באם ישנה עילה להגיש תביעה כנגד המוסד המטפל או הגורמים המטפלים בנפגע לאחר התאונה.

עורכי דין בראשון לציון

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג