התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

לימוד צילום חובבני ומקצועי

יצא לאור

on

צילום, במצלמת סטילס, מצלמה דיגיטלית או במצלמת וידאו הם שבשגרה עבורנו. כמעט בכל בית בישראל תמצאו לפחות מצלמה אחת כזאת ועוד כמה נוספות בטלפונים הסלולריים. אנחנו משתמשים במצלמות כדי לתעד את עצמנו, החברים והמשפחה באירועים ובטיולים ואיכות הצילום שלנו בסיסית ופשוטה.

עבור אנשים רבים הצילום הביתי לא מספיק . הם מפתחים עניין וחיבה מיוחדים לאומנות הצילום וליכולת לתעד את העולם או מצבים אנושים מבעד לעדשת המצלמה. אלה יוכלו למצוא סדנת צילום שתעניק להם מעט ידע והרבה חוויה קבוצתית של צילום. צלמים חובבים רציניים יותר יוכלו לקחת חלק במסגרת קורס צילום למתקדמים ומי ששואף להפוך את אהבת הצילום לקריירה של ממש ימצא את מקומו במסגרת לימוד צילום באחד ממוסדות הלימוד המובילים, כלימודי תעודה או לתואר ראשון באומנות.

סדנת צילום

צילום הוא עולם בפני עצמו ויש בו הרבה מעבר לצילומי משפחה חובבניים. הוא כלי חשוב בעיצוב ההיסטוריה האנושית ויש לא מעט תמונות שצולמו (למשל תמונת הצנחנים בכותל) שהפכו לאייקונים תרבותיים נצחיים.

למי מתאימה סדנת צילום? סדנת צילום יכולה להיות בת כמה שעות או לכלול מספר מפגשים. היא מתאימה בעיקר לצלמים חובבים וכאלה שרוצים לטעום עוד לפני ההחלטה האם לפנות לצילום מקצועי. בדרך כלל סדנת צילום תכלול מעט על ההיסטוריה של הצילום, עקרונות בסיסיים בצילום וטכניקות של בנית קומפוזיציה, עבודה עם נושא, עבודה בתנאי תאורה משתנים ועוד. הדגש שנותנת סדנת צילום הוא על החוויה וההתנסות המעשית.

קורס צילום למתקדמים

כמעט בכל ישוב או מועצה בארץ תוכלו למצוא קורס צילום למתקדמים. קורס צילום למתקדמים הינו לרוב קורס ארוך יחסית, הנמשך סמסטר אחד או על פני שנה שלמה . קורס צילום למתקדמים מתאים לצלמים חובבים, כאלה שכבר יש להם ידע בסיסי בצילום ומצלמה חצי מקצועית לפחות.

במסגרת קורס צילום למתקדמים לומדים הרבה מהדברים שסטודנטים של לימוד צילום מקצועי לומדים, אבל עם הרבה יותר דגש על למידה מעשית ופחות תיאוריות וחומר תיאורטי. במקרים רבים אפשר למצוא קורס צילום למתקדמים בהנחית צלם מוביל וללמוד ממנו ממקור ראשון כמה סודות מתעשיית הצילום הישראלית. לימוד צילום ממורה שהוא צלם בכיר באים עם מגע מהסגנון האישי ולאג'נדת הצילום שלו, כך שמדובר בחוויה ייחודית ולא למידה טכנית מתוך חומר לימוד קבוע.

לימוד צילום מקצועי

ניתן למצוא לימוד צילום מקצועי בכמה בתי ספר לאומנויות בארץ . בחלק מהמקומות לימוד צילום מקצועי הוא מגמה בלימודי אומנות חזותית או קולנוע. לימוד צילום מקצועי יכול להיות בעבור תעודה או תואר ראשון בהתמחות בצילום. במהלך לימוד צילום מתנסים הסטודנטים בצילום מעשי לצד קורסים באומנות, יסודות צילום והיסטוריה של הצילום ונחשפים לקבוצה מגוונת של מרצים שהם גם אמנים פעילים.

לימוד צילום באם למתחילים, לחובבים מתקדמים או להכשרה כצלמים מקצועיים מעניק לכם דריסת רגל בעולם המורכב והמרתק של הצילום, עולם שימשיך לתמצת ולרכז את החוויה האנושית מבחינה ויזואלית עוד שנים רבות. אתם מוזמנים לבחור את חווית לימודי הצילום המתאימה לכם.

 

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג