התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

השקעה בנדל"ן – בארץ ובחו"ל

רכישת דירות ונכסים אחרים למטרות השקעה מעולם הייתה אופציה כדאית ורבת יתרונות. השקעה בנדל"ן אולי אינה נושאת תשואה גבוהה כמו השקעה חכמה בשוק ההון, אבל לאורך זמן ובמיוחד בתקופות של חוסר יציבות כלכלית השקעות נדלן נחשבות כהשקעה יציבה ואמינה. השקעות נדלן מוצלחות מתבססות על תזמון נכון : משמע רכישת נכס כשמחירו נמוך ומכירתו לאחר מספר שנים כשמחירו בשיא.

יצא לאור

on

רכישת דירות ונכסים אחרים למטרות השקעה מעולם הייתה אופציה כדאית ורבת יתרונות. השקעה בנדל"ן אולי אינה נושאת תשואה גבוהה כמו השקעה חכמה בשוק ההון, אבל לאורך זמן ובמיוחד בתקופות של חוסר יציבות כלכלית השקעות נדלן נחשבות כהשקעה יציבה ואמינה. השקעות נדלן מוצלחות מתבססות על תזמון נכון : משמע רכישת נכס כשמחירו נמוך ומכירתו לאחר מספר שנים כשמחירו בשיא.

כיום, ישראלים רבים לוטשים את עיניהם אל מעבר לים ומחפשים השקעה בנדל"ן שתניב תשואה שכמוה לא ניתן למצוא בארץ. לצד יעדים שונים באירופה, השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות אטרקציה מושכת בשל ירידת המחירים החדה והצפי האופטימי של השנים הבאות.

השקעות נדלן – השבחת נכס
השקעות נדלן יכולות להניב רווחים דרך מכירתו של הנכס או העמדתו להשכרה. אחת השיטות הידועות להשקעה בנדל"ן כרוכה בהשבחה של נכס הדורש שיפוץ. לחלק מבעלי הדירות המוצעות למכירה אין משאבים כספיים או מוטיבציה להיכנס לתהליך של שיפוץ של דירה מוזנחת או מיושנת.
משקיעי נדל"ן יכולים להשקיע זמן וכסף בשיפוץ דירה מוזנחת והפיכתה מ'חורבה' לפנינת חן של ממש, כזו שתימכר בעשרות אחוזי רווח ביחס לעלות הרכישה. יחד עם זאת, כאשר מתכננים השקעת נדל"ן חשוב להיכנס לתהליך של השבחת נכס אחרי בירור מעמיק על העלויות ומשך הזמן שהדירה תהיה בשיפוצים ולא תניב שכר דירה. השקעות נדלן חכמות דורשות לעשות בדק בית רציני ולהעריך במדויק את עלויות השיפוץ ושיעור התשואה במטרה להימנע מהשקעה לא רווחית.

השקעת נדל"ן – עליית ערך
השקעה בנדל"ן יכולה לעיתים לדרוש סבלנות מהמשקיע. יש מקרים שבהם שווה לחכות מספר שנים כדי ליהנות מעליה גדולה בערך הנכס. כרוך בכך הימור מסוים כי אין לדעת איך יראה שוק הנדל"ן בעוד מספר שנים ובכל זאת, קיימות לא מעט שכונות או ישובים ששווי הנכסים בהם עשוי לעלות באופן ניכר בשנים הקרובות בגלל השקעה עירונית או פרויקטים מסחריים שיהפכו את האזור לאטרקטיבי.

כשהימור מבוסס על ידע מוצק, השקעת נדלן יכולה להתגלות כמשתלמת: דירה בשכונה לא מוצלחת במיוחד יכולה להימכר בעשרות אחוזים יותר בטווח של 5 עד 10 שנים מיום הקנייה, אפילו ללא כל השקעה בשיפוץ. בזמן ששוק הנדל"ן בארץ נמצא בחודשים האחרונים בקיפאון ונראה שעליית המחירים הדרמטית של השנים האחרונות נבלמה, בשוק הבינלאומי אפשר למצוא עדיין הרבה 'מציאות' – מדינות או ערים שבהם מוסכם על כל המומחים בתחום שעלויות הנכסים יעלו בצורה ניכרת בשנים הבאות.

השקעות נדל"ן בארה"ב
השקעות נדל"ן בארה"ב הן ללא ספק אחת האפשרויות הקורצות ביותר למשקיעים ישראלים. השקעות נדל"ן בארה"ב מושכות את העין בין היתר בגלל המרחבים הגדולים והפרברים הרבים. כמו כן עלות הנכסים לרוב נמוכה משמעותית מהמצוי בישראל.

עם זאת, אולי כדאי לשאול : השקעות נדלן בארה"ב – מדוע עכשיו? חלק מהאנשים המחפשים השקעת נדלן חוששים להיכנס לנדל"ן האמריקני בשל משבר הנדל"ן החמור שפקד את המדינה . עם זאת, המשבר הותיר היצע אדיר של נכסים במחירים נמוכים .

יש הטוענים כי לאור תחזיות ההתאוששות של השוק האמריקני השקעות נדלן בארה"ב הינן הזדמנות טובה למשקיעים בתחום לעשות רווח הן מהשכרה לדיירים ארעים והן על בסיס השבחת נכס ומכירתו ברווח משמעותי. חשוב להזכיר שבארה"ב, כמו בארץ, ההכנסות על שכר דירה (עד היקף מסויים) פטורות ממס, מה שמוסיף לכדאיות של השקעות נדל"ן בארה"ב ובמדינות נוספות.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג