התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

אפשרו לילדיכם לרקוד כראוי

יצא לאור

on

תרבות המחול הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית ויותר ויותר ילדים בוחרים להתמחות באופן מקצועי בשיעורי ריקוד. אם בעבר רוב התלמידים בשיעורי בלט וריקוד היו בנות, הרי שגם במישור זה חל שינוי מהותי וכיום בנים ובנות יחד בוחרים להשתלב בשיעורי ריקוד מקצועיים. המרכז למחול שוהם מזמין גם אתכם להשתלב בשיעורי ריקוד מקצועיים ובליווי אישי.

בית הספר שלנו שואף להקנות לכל התלמידים שבחרו לקחת חלק בתוכנית הלימודים השנתית את כל היסודות והטכניקות המחול. בית הספר המקצועי של שוהם מעביר מערכי שיעור מקצועיים שתוכננו בקפידה על ידי בעלי מקצוע מובילים בתחום, כל אחד מהתלמידים מתקדם בקצב האישי שלו וזוכה ליחס אישי תומך ומקצועי.

עומדים על הבמה בביטחון

אחד הפרמטרים עליהם אנו עובדים עם התלמידים בבית הספר, הוא היכולת של התלמידים לפתח ביטחון ולעמוד על הבמה מול אלפי צופים. ההתמדה של כל תלמיד בשיעורי הריקוד בבית הספר מקנים לו ערכים נוספים לחיים, שלא בהכרח קשורים לריקוד כמו מקצועיות, קפדנות , מצוינות ועוד. בית הספר מאפשר לכל תלמיד להמחיש את יכולותיו וטכניקות הריקוד שלו על במה גדולה הדורשת מקצועיות כך שביטחונו עולה ומתעצב. אם גם אתם רוצים לפתח את הביטחון העצמי של ילדיכם, זה הזמן לאפשר לו להשתלב בבית ספר למחול המוכר ביותר בישראל. בית הספר מאפשר לילדים מכל הגילים להשתלב במסגרת.

הצוות המקצועי שלנו

אנו מבינים כי הצלחה קשורה במורים אשר מעבירים לילדים את התכנים הנדרשים ועל כן במרכז למחול שוהם אינו מתפשר על איכות ומקצועיות הצוות. כל המורים הם בוגרי בתי ספר למחול מישראל וברחבי העולם. מרביתם משמשים ככוריאוגרפים ובעלי תארים. אחד הקריטריונים המהותיים שצוות ההנהלה אינו מתפשר עליהם הם יחסי האנוש של הצוות המקצועי. לכל המורים יש גישה ויחסי אנוש גבוהים, כך שהתלמידים זוכים ליחס מכבד ומקצועי כאחד.

קצת על בית הספר

אין לנו ספק כי אתם מחפשים עבור ילדיכם את בית הספר הטוב ביותר, משום שעתידם תלוי ביסודות שיושרו להם ועל כן כדאי שתכירו מעט עובדות אודות המרכז למחול שוהם בין היתר:

המרכז הוקם עוד בשנת 1999 על ידי דולי זורצינר, המרכז ממוקם בישוב שוהם כך שהגישה אליו נוחה למרבית התושבים במרכז הארץ, סגנוני הלימוד בבית הספר הם בלט קלאסי,פוינט, מחול מודרני,ג'ז, ג'ז מודרני, היפ הופ, מחול ישראלי ומסלולי ריקוד לילדים בגיל הרך. חושבים שאתם רוצים לשלב את ילדיכם במכון, הגיעו להתרשם מבית הספר וקבלו החלטה מושכלת.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג