התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

על הפופולאריות הגדולה של קופונים

ישראלים רבים, ואנשים בכל רחבי העולם, משתמשים בקופונים לכל דבר ודבר על מנת לחסוך בעלויות שונות. אין ספק כי בשנים האחרונות הקופונים צוברים יותר ויותר פופולאריות במיוחד בישראל. ניתן לרכוש קופונים לקניות בסופר, ניתן לרכוש קופונים כדי להכנס לפארק שעשועים, ניתן לרכוש קופונים לגן החיות ולספארי.

יצא לאור

on

ישראלים רבים, ואנשים בכל רחבי העולם, משתמשים בקופונים לכל דבר ודבר על מנת לחסוך בעלויות שונות. אין ספק כי בשנים האחרונות הקופונים צוברים יותר ויותר פופולאריות במיוחד בישראל. ניתן לרכוש קופונים לקניות בסופר, ניתן לרכוש קופונים כדי להכנס לפארק שעשועים, ניתן לרכוש קופונים לגן החיות ולספארי.

קופונים יומיים כבר מזמן אינם רק קופונים שניתן לקנות איתם אוכל במחיר מוזל ואינם רק קופונים אשר מיועדים לבילויים של ילדים. כיום גם אנשים בגילאי העשרים והשלושים רוכשים קופונים יומיים ממגוון גדול של אתרי אינטרנט לאתרי בילויים שונים ורוכשים קופונים כדי שיוכלו להנות מעוד מגוון גדול של פעילויות שונות.

קופון יומי מאפשר לאנשים רבים להנות גם ממחירים מוזלים כאשר הם אוכלים ברשת של מזון מהיר, כאשר הם שותים קפה באחד מבתי הקפה הרבים בישראל או כאשר הם אוכלים במסעדה איטלקית או במסעדה יפנית. אנשים רבים בוחרים את מקומות הבילוי שלהם על פי המקומות שאליהם הם יכולים להשיג קופונים.

יותר ויותר אנשים מבינים שהם יכולים לחסוך בהוצאות החודשיות שלהם באמצעות רכישה של קופונים יומיים. כאמור, ישנם אנשים אשר יסעדו במיוחד אם יש להם קופון יומי למסעדה מסויימת ויילכו במיוחד עם הילדים למקום אליו יש להם קופון יומי אך ישנם אנשים שירכשו קופון רק עבור קניות ושירותים שהם כבר צורכים.

מדוע אנשים קונים ומוכרים קופונים יד שניה?

לא פעם אנשים מקבלים במתנה קופונים ממקום העבודה שלהם או שהם מדפיסים בחינם קופונים דרך רשת האינטרנט. יכול להיות כי הקופון שקיבלו לידיהם אינו רלוונטי עבורם או שהוא אינו מעניין אותם ולכן הם יעבירו אותם הלאה וינסו למכור קופונים אלו דרך רשת האינטרנט לאנשים אחרים אשר כן יהיו מעוניינים בהם.

יכול להיות כי אנשים שונים לאו דווקא יקנו מהם קופונים יד שניה בכסף אלא יבצעו איתם מעין עסקת החלפה אשר בתמורה הם ייתנו להם קופונים יד שניה משלהם. עסקת החלפה זו או מכירה של קופונים יד שניה משאירה את כל הצדדים מרוצים: אלו שהרוויחו כסף, אלו שקבלו קופון משתלם וקופון שרלוונטי עבורם.

היכן ניתן לרכוש או לקבל במתנה קופונים יומיים?

ישנם אתרי אינטרנט אשר מדי יום מפרסמים "דיל יומי" או קופון יומי אשר רלוונטי לאותו היום בלבד. באמצעות פרסום קופונים אלו מושכים אליהם אתרי אינטרנט מגוון גדול של גולשי אינטרנט, שאולי לולא הקופון לא היו מגיעים לגלוש באתר. מקום נוסף שניתן לגזור ממנו קופונים, לאו דווקא יומיים, הוא עיתונים וכתבי עת שונים.

ישנם אתרי אינטרנט אשר מוקדשים כולם לקנייה ולמכירה של קופונים. למסעדות רבות ולבתי עסק רבים יש אינטרס להדפיס קופונים או למכור קופונים במחירים מוזלים משום שאז הם מצליחים למשוך אליהם מספר רב של לקוחות חדשים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג