התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

למצוא שרברב טוב זה כמו למצוא מחט בערמת של שחת

אני אוהב דירות ישנות. עם אופי, עם טעם של פעם, עם היסטוריה. בדירה שמשפחתי ואני מתגוררים גרו בה פעם, למשך המון שנים, זוג שכל חייהם הוקדשו למוזיקה…

יצא לאור

on

אני אוהב דירות ישנות. עם אופי, עם טעם של פעם, עם היסטוריה. בדירה שמשפחתי ואני מתגוררים גרו בה פעם, למשך המון שנים, זוג שכל חייהם הוקדשו למוזיקה. לא היו להם ילדים, והיכן שממוקם הסלון לא היו ספות ולא הייתה טלוויזיה, היה שם פסנתר כנף גדול ויפה תואר. בחוץ, מהחלון, אפשר עד היום לראות את עץ השסק שנטע לפני שלושים וחמש שנה הגבר, ועל כן שמו בימים אלה – דוד שסק. הרטרו צועק מכל פינה בבית שלנו, ובינתיים זה מאוד פוטוגני, אבל… כל זה טוב ויפה עד שזה מגיע לצנרת. אין מאמין גדול ממני באמרה – כל אחד צריך לעשות את מה שהוא צריך לעשות. נגנים – שינגנו, ציירים – שיציירו, משוררים – שישוררו. ובכל הקשור לצנרת, אינסטלטורים – אין להם תחליף. זה לא שאשני יכול לעטות כפפות לחצי שעה, לסובב כמה ברגים ולסגור עניין. כאן מדובר במומחיות אמיתית, וטוב שכך.

וכך, המחיר שעלינו לשלם על אהבתנו לדירות ישנות הוא המחיר שגובה אינסטלטור. צינורות ישנים שמטפטפים וצריך להחליפם, ברזים שהזרם שלהם כבר לא מה שהיה פעם, הצפות באמבטיה, הצפות בשירותים, הצפות במטבח, דוד שסרח – כל אלה הם רק חלק ממה שידענו לאורך השנים עד היום שבו החלטנו, פה אחד וללא חת, להחליף את הצנרת בביתנו הנאה. מדובר במשימה לא פשוטה שמצריכה אף מומחיות רבה יותר מכל יתר משימות כיבוי השריפות למיניהן, וצריך "ליפול" על איש מקצוע אמיתי ואמין. ובמקרה הזה, אמרנו לעצמינו, זול – זה יקר.

לשמחתנו, זכינו למצוא שרברב אחד בשם יגאל שהציל אותנו ממסכת בלתי פוסקת של הזנקות אנשי מקצוע הטוענים שהם הם המומחים הגדולים לבעיות צנרת. יגאל ללא ספק היווה גלגל ההצלה של העשור. בעבודה מסורה, מקצועית ואסתטית, הוא חפר והחליף, שיפץ ושיפר, הבריג וגימר, ואפילו …זימר. ובסוף, כשהבטיח שאנחנו יכולים לשכוח מכל הבעיות שידענו עד כה, רצינו לחבק אותו, אך החלטנו לשלם לו במקום זאת.

על אדיבות משלמים. לתחושה שאפשר לסמוך על ספק השירות שלך כמו אינסטלטור טוב, העובד בתוך הבית הפרטי שלך – אין תחליף. וניסיון של שנים בתחום הוא לא עניין של מה בכך. ואכן, מאז לא עוד פיצוצים, נזילות, עצבים או קובלנות. בעל המקצוע שלנו היה איש הפרטים הקטנים והוא לא שכח ולו אחד מהם, והדבר ניכר בחיי היום יום שלנו עד לעצם היום הזה, ונראה שיהיה כך שנים.

ואם לא די בזה, מסתבר שהמומחיות של אינסטלטורים כמו בכל מקצוע אחר, משתלמת – לא רק ללקוח, אלא גם לאינסטלטור עצמו. בכל פעם שאחד ממכרינו או מבני משפחתנו מעלה איזשהו נושא הקשור בשיפוץ, בתים, דירות וכו', אנחנו מיד מסתערים בשמו של יואל ששינה את חיינו לבלי היכר ומרעיפים עליו אין ספור מחמאות. זה מה שנקרא שיווק מהבטן, ועל שיווק שכזה הוא לא צריך לשלם – רק להמשיך לדבוק במצוינות.

פתיחת סתימות

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג