עולם האינטרנט שלי

קורס מאמנים – קאוצינג לקראת חיים חדשים

אימון אישי, או בשמו האחר – "קאוצינג" ("Coaching"), הפך במהלך השנים האחרונות לשיטה טיפולית יעילה ופופולארית מאוד בקרב קהלים שונים, ולא בכדי. האימון האישי, בניגוד לשיטות הטיפול המסורתיות ובראשן הפסיכותרפיה, הוא מכוון מטרה וקצר מועד. ממש כמו באימון גופני, מבוסס ה- Coachingעל תרגול ממוקד של מיומנויות שונות שמטרתן להוביל לקראת שינוי בחיים ולקראת התפתחות אישית, הגשמת חלומות ומימוש יעדים חדשים. מטבעו, מתייחס האימון האישי לקשת רחבה ביותר של תחומי חיים, החל מזוגיות, דרך תזונה וכלה בעסקים. אימון אישי מוצלח מוביל בסופו לא רק לשינוי בדפוסי החשיבה הישנים אלא גם ללקיחת אחריות על החיים ולשינויים אמיתיים בשטח. בשל יעילותו של האימון האישי, ישנם בשנים האחרונות גם יותר ויותר אנשים הרוצים לקחת חלק בהצלחה ולהפוך בעצמם למאמנים אישיים.

קורס מאמנים – מה לומדים?

כמו כל תחום לימודי אחר הקשור בטבע האדם, כולל קורס מאמנים אישיים שילוב של לימודים תיאורטיים ועיוניים ושל הכשרה מעשית בשטח. מטרת לימודי קאוצינג היא להכשיר מאמנים מקצועיים ולציידם במיומנויות ובכלים שונים לליווי מתאמנים לקראת שינוי בחיים ולקראת השגת יעדים חדשים. קורס מאמנים מקצועי כולל, לצד הרצאות פרונטאליות, גם סימולציות, משחקי תפקידים, שיחות משוב ותהליך פרקטיקום מעשי. מבחינה תיאורטית נושאי הקורס הם מקיפים ביותר; אימון וחניכה, מנהיגות אישית, הגדרת חזון, העצמה אישית, שיפור התקשורת, יצירת פעולה אפקטיבית, חשיבה יצירתית ושיפור התוצאות ברמה האישית והמקצועית הם מקצת מהנושאים הנלמדים במסגרת הכשרת קאוצינג.

בנוסף לכך, ניתן היום להתמחות גם בתחומי אימון שונים, כדוגמת:

בהתאם לדרישות לשכת המאמנים בישראל, כולל קורס אימון מקצועי 175 שעות אקדמיות ו-100 שעות של הכשרה מעשית.

קאוצינג – לצאת לשטח

עם תום קורס מאמנים מקצועי ולאחר עמידה בדרישות הלימודים השונות מוענקת לבוגרים תעודה. עם זאת, הסמכה לאימון ניתנת רק לבעלי תואר ראשון עם שבע שנות ניסיון מקצועי או לבעלי תעודת בגרות מלאה ועשר שנות ניסיון מקצועי, ובכדי לקבלה יש להגיש בקשה מסודרת ללשכת המאמנים בישראל ולשלם אגרה חד-פעמית.

למידע נוסף: אימון אישי