עולם האינטרנט שלי

כיצד לבחור קופירייטר מתאים?

אם פתחתם עסק חדש ואתם מעוניינים לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אתר שיציג אתכם ואת השירות או המוצר שאתם מציעים למכירה. אולם, כדי שהאתר שלכם יהיה מזמין וימשוך אליו גולשים רבים, ובעיקר לקוחות חדשים, חשוב שהוא יכיל בתוכו תוכן שיווקי מקורי ומיוחד. קופירייטר האחראי על כתיבה שיווקית באינטרנט וגם כתיבת תוכן לאינטרנט הוא הכתובת הטובה ביותר, שאליה כדאי לפנות. כיצד בוחרים קופירייטר מתאים? הנה כמה טיפים לבחירה נכונה.

האם מדובר בקופירייטר בעל ניסיון בתחום הכתיבה השיווקית?

במסגרת חיפושכם אחר קופירייטר, שיהיה זה האחראי על כתיבת תוכן לאינטרנט, עליכם לבחון את ניסיונו בתחום זה של הכתיבה השיווקית, ובפרט כתיבה שיווקית באינטרנט. חשוב שתבחרו קופירייטר בעל ניסיון של שנים, כזה שהתנסה בכתיבה באתרים שונים ובתחומים שונים. אם האתר שלכם הוא בתחום המזון, למשל, חשוב שתבחרו קופירייטר עם ניסיון של כתיבת תוכן לאינטרנט בתחום זה. אם אתם עוסקים בתחום הרפואה, כדאי לבחור קופירייטר שהתנסה בכתיבה לאתרים בתחום הרפואה גם כן. ניסיון רב מעיד על רמת מקצועיות גבוהה ועל יכולתו של הקופירייטר להתמודד עם אתגרים שונים.

האם יש לו תיק עבודות להציג, שממנו תוכלו להתרשם?

כדי לוודא שהקופירייטר שבחרתם אכן מתאים לכם, בקשו ממנו לראות תיק עבודות. לכל קופירייטר, המתמחה בתחום של כתיבת תוכן לאינטרנט או כתיבה שיווקית באינטרנט ישנו תיק עבודות, המכיל הפניות לאתרים שונים שכתב עבורם בעבר. זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם לבחון את סגנון כתיבתו ואת מידת התאמתו לכם ולאתר שלכם. תוכלו לבדוק סגנונות שונים של כתיבה שיווקית באינטרנט ולהיחשף גם למגוון הרב של התכנים המופיעים באתרים השונים, שעליהם היה אחראי קופירייטר זה. אם מדובר בקופירייטר מתחיל, ללא ניסיון, ובכל זאת אתם מעוניינים בשירותיו, בקשו ממנו לכתוב עבורכם מאמר ניסיון קצר ובדרך זו תוכלו לבדוק האם הוא אכן מתאים לכם.

כמה עולים שירותיו, ביחס לרמת המקצועיות שלו ובהשוואה לאחרים?

טווח המחירים, בכל הקשור לתחום הכתיבה לאינטרנט, הוא רחב מאד. אפשר למצוא קופירייטר האחראי על כתיבת תוכן לאינטרנט שמבקש עבור שירותיו סכומי כסף גבוהים, ואפשר גם למצוא קופירייטר המבקש סכומי כסף נמוכים יותר. כשאתם מחפשים קופירייטר מקצועי, שיבצע עבורכם כתיבה שיווקית באינטרנט או כתיבת התוכן לאתר שלכם, ערכו סקר שוק ובדקו את העלויות השונות הנדרשות עבור שירות זה. כך תוכלו לקבל סדר גודל של מחיר ולבדוק, בהתאם, מהן האפשרויות האטרקטיביות ביותר עבורכם.

האם ישנן חוות דעת חיוביות עליו?

בדומה לבחירתם של אנשי מקצוע בתחומים אחרים, כשמחפשים קופירייטר במסגרת כתיבת תוכן לאינטרנט או כתיבה שיווקית באינטרנט, חשוב לפנות אל לקוחות קודמים ולבדוק מולם האם היו מרוצים מהשירות. אם אינכם מכירים קופירייטר שאליו תוכלו לפנות, פנו אל חברים או בני משפחה ובקשו מהם המלצות על קופירייטר שמולו עבדו בעבר, במידה ואכן נתקלו באחד כזה.