התחבר אלינו

מחשבים ואינטרנט

כיצד לבחור קופירייטר מתאים?

יצא לאור

on

אם פתחתם עסק חדש ואתם מעוניינים לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אתר שיציג אתכם ואת השירות או המוצר שאתם מציעים למכירה. אולם, כדי שהאתר שלכם יהיה מזמין וימשוך אליו גולשים רבים, ובעיקר לקוחות חדשים, חשוב שהוא יכיל בתוכו תוכן שיווקי מקורי ומיוחד. קופירייטר האחראי על כתיבה שיווקית באינטרנט וגם כתיבת תוכן לאינטרנט הוא הכתובת הטובה ביותר, שאליה כדאי לפנות. כיצד בוחרים קופירייטר מתאים? הנה כמה טיפים לבחירה נכונה.

האם מדובר בקופירייטר בעל ניסיון בתחום הכתיבה השיווקית?

במסגרת חיפושכם אחר קופירייטר, שיהיה זה האחראי על כתיבת תוכן לאינטרנט, עליכם לבחון את ניסיונו בתחום זה של הכתיבה השיווקית, ובפרט כתיבה שיווקית באינטרנט. חשוב שתבחרו קופירייטר בעל ניסיון של שנים, כזה שהתנסה בכתיבה באתרים שונים ובתחומים שונים. אם האתר שלכם הוא בתחום המזון, למשל, חשוב שתבחרו קופירייטר עם ניסיון של כתיבת תוכן לאינטרנט בתחום זה. אם אתם עוסקים בתחום הרפואה, כדאי לבחור קופירייטר שהתנסה בכתיבה לאתרים בתחום הרפואה גם כן. ניסיון רב מעיד על רמת מקצועיות גבוהה ועל יכולתו של הקופירייטר להתמודד עם אתגרים שונים.

האם יש לו תיק עבודות להציג, שממנו תוכלו להתרשם?

כדי לוודא שהקופירייטר שבחרתם אכן מתאים לכם, בקשו ממנו לראות תיק עבודות. לכל קופירייטר, המתמחה בתחום של כתיבת תוכן לאינטרנט או כתיבה שיווקית באינטרנט ישנו תיק עבודות, המכיל הפניות לאתרים שונים שכתב עבורם בעבר. זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם לבחון את סגנון כתיבתו ואת מידת התאמתו לכם ולאתר שלכם. תוכלו לבדוק סגנונות שונים של כתיבה שיווקית באינטרנט ולהיחשף גם למגוון הרב של התכנים המופיעים באתרים השונים, שעליהם היה אחראי קופירייטר זה. אם מדובר בקופירייטר מתחיל, ללא ניסיון, ובכל זאת אתם מעוניינים בשירותיו, בקשו ממנו לכתוב עבורכם מאמר ניסיון קצר ובדרך זו תוכלו לבדוק האם הוא אכן מתאים לכם.

כמה עולים שירותיו, ביחס לרמת המקצועיות שלו ובהשוואה לאחרים?

טווח המחירים, בכל הקשור לתחום הכתיבה לאינטרנט, הוא רחב מאד. אפשר למצוא קופירייטר האחראי על כתיבת תוכן לאינטרנט שמבקש עבור שירותיו סכומי כסף גבוהים, ואפשר גם למצוא קופירייטר המבקש סכומי כסף נמוכים יותר. כשאתם מחפשים קופירייטר מקצועי, שיבצע עבורכם כתיבה שיווקית באינטרנט או כתיבת התוכן לאתר שלכם, ערכו סקר שוק ובדקו את העלויות השונות הנדרשות עבור שירות זה. כך תוכלו לקבל סדר גודל של מחיר ולבדוק, בהתאם, מהן האפשרויות האטרקטיביות ביותר עבורכם.

האם ישנן חוות דעת חיוביות עליו?

בדומה לבחירתם של אנשי מקצוע בתחומים אחרים, כשמחפשים קופירייטר במסגרת כתיבת תוכן לאינטרנט או כתיבה שיווקית באינטרנט, חשוב לפנות אל לקוחות קודמים ולבדוק מולם האם היו מרוצים מהשירות. אם אינכם מכירים קופירייטר שאליו תוכלו לפנות, פנו אל חברים או בני משפחה ובקשו מהם המלצות על קופירייטר שמולו עבדו בעבר, במידה ואכן נתקלו באחד כזה.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחשבים ואינטרנט

גינהראוס

יצא לאור

on

על ידי

יש לכם עסק עם הרבה נתונים, אתם עוברים מתוכנה לתוכנה ולא מצליחים לעמוד בקצב. העובדים שלכם מתלוננים שהם לא מצליחים לתת שירות ללקוחות בגלל שהם צריכים לנווט מתוכנה לתוכנה ומתקשים לעמוד ביעדי שיחה? חברת גרינהאוס פיתחה מערכת משולבת שמאפשרת לכם לשלב את כל המערכות שאתם עובדים איתם לתוך מערכת אחת. אם אתם רוצים להסתכל על מחזור המכירות שלכם בצורה מהירה ופשוטה ואפילו לבחון את רמת הרווחיות שלכם בכל שלב ושלב? המערכת משלבת פיתוח BI איכותי ומקצועי שמאפשר לכם לשלוט בכל הנתונים בארגון שלכם.

יש לכם כמה צוותים בארגון ובכל חודש אתם משתמשים בתוכנה מסוימת שמחשבת עבורכם את היעדים החודשיים וכמה כל עובד צריך לבצע. תחשבו שאתם יכולים לבצע את אותה הפעולה במערכת אחת שמקנה לכם ידע נוסף שאומר לכם איך להגדיר יעדי שיווק מדידים ותוך מספר דקות, תוכלו לראות את הנתונים ולהשתמש בהם בצורה נוחה, מהירה וקלילה.

שימוש במספר מערכות במקביל עבר מהעולם, חברת גרינהאוס הבינה עם השנים, את הצורך לפתח מערכת BI ששולטת בכל הנתונים בארגון תוך שמירה על יעילות, זמינות ומהירות שכל עסק זקוק לה. אתם לא צריכים להיות תלויים במערכות כבדות, שנתקעות בכל מצב, שלא מצליחות להחזיק מעמד כשיש כמה חלונות פתוחים – מדובר במערכת מתוחכמת שמצליחה לחשוב בצורה אנושית ולפלוט לכם את הנתונים תוך מספר דקות לאחר שהזנתם את הפקודה.

בעזרת המערכת החדשה של חברת greenhouse מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק ומכירות יצליחו לשלוף את הנתונים תוך כדי תנועה. מדובר במערכת שמפיקה ידע רב ועוזרת לקידום פעולות בארגון לטובת עמידה ביעדים וקידום מכירות בהמשך. הבכירים בחברה, אלו שניתנים להם הרשאות, יהיו מסוגלים לקבל תשובות מידיות מהמערכת ואף לבקש ממנה לבצע תחקורים על מחלקה מסוימת. ההחלטות שהמערכת תקבל באותו הרגע, אחרי ביצוע החישוב המדויק, תהיה אחת שתוכלו ליישם בוודאות בשטח.

בעלי עסקים רבים עברו עם השנים תהליך מאוד ארוך בשביל להוציא נתונים מהמערכות השונות. במקרה הזה, חברת גרינהאוס הבינה את הצורך בעזרה לאותם בעלי עסקים לייעל את העבודה שלהם ולקבל החלטות בזמן אמת. המערכת החדשה בנויה כך שתוכלו בקלות לבנות תכנית שיווקית לאורך השנה, היא עוזרת לכם לקבוע מה יהיו מדדי ההצלחה והצמיחה של אותו הון אנושי בחברה ובעתיד לנבא מה תהיה הגדילה והתגמול שהם יקבלו. בנוסף, המערכת יודעת לבצע דירוג של מוצרים של אותו העסק, אזורי פעילות ולקוחות. הפילוח נעשה בצורה כל כך מדויקת שתוכלו בקלות לקבל את הנתונים ולנתח אותם במידת הצורך.

המנכ"לים בארגונים שואפים להגיע למצב שבו הם שולטים בכל המידע בחברה ולהפסיק להיות תלויים במערכות או באנשים אחרים שיבצעו זאת עבורכם. המערכת כל כך פשוטה והיא שולפת את הנתונים בצורה מדויקת וקלה, לא תתקלו בטעויות אנושיות, העובדים לא יצטרכו לעשות פעולות מורכבות, שעות נוספות מיותרות והחשוב ביותר, המידע שלכם יהיה זמין אך ורק לכם ולא לשאר העובדים בחברה. המערכת מבצעת עדכון בכל זמן ובכל שלב שאתם נותנים לה את ההרשאה ומאפשרת לכם שליטה מלאה בכל הנתונים. גרינהאוס צברו הרבה ניסיון לאורך הזמן והטמיעו את המערכת במספר לא מוגבל של ארגונים. אם אתם נמצאים בארגון שתקוע בניהול הישן – הגיע הזמן לשדרג את המערכת ולטפל בנתונים בצורה הקלה והאנושית ביותר שתכירו.

 

המשך לקרוא

מחשבים ואינטרנט

קידום האתר בכוחות עצמכם

יצא לאור

on

על ידי

טרחתם והקמתם אתר עסקי נאה, ובו תיאור יפה של העסק ושלל תמונות איכותיות. אבל כשאתם מחפשים את האתר במנועי החיפוש השונים – הוא פשוט אינו עולה! זה מזכיר את השאלה הפילוסופית על עץ שנפל ביער: אם הקמתם אתר ואיש אינו יכול למצוא אותו – האם האתר בכלל קיים? בהנחה שהקמתם את האתר בכלים שגוגל מזהה בקלות, הרי שלאחר זמן מה תוכלו למצוא אותו לפי מילות חיפוש שקשורות ישירות לשם האתר, אבל זה לא מספיק – אתם רוצים לעלות גם בתוצאות החיפוש של שאלות ספציפיות פחות. האם הגיע הרגע לפנות לחברת קידום אתרים?

כדאי לדעת שקידום אתרים הוא תחום שניתן לפעול בו לא מעט בכוחות עצמכם, בהנחה שיש לכם שפע של זמן וגישה טובה למלל ולמחשבים. חפשו אחר מדריך קידום אתרים אורגני ותגלו חומרים מעניינים ואיכותיים. השקיעו בקריאה ובלימוד – באופן כללי וגס ניתן לומר שקידום אורגני נע ברובו סביב מלל וסביב תכנים. ככל שתייצרו תכנים איכותיים ומעניינים יותר – הסיכוי שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש גדל. ברור מאליו שהתכנים חייבים להיות קשורים לתחום פעילותכם – וכך אתר שמוכר נעלי ספורט יכול לעסוק בריצה, אתר שעוסק בגלידות יכול להציע מתכונים וכן הלאה. כדי לדעת באילו תכנים ומלים כדאי להתמקד עשו שימוש בשלל תוכנות לקידום אתרים חינם שניתן למצוא ברחבי הרשת.

תכנים טובים לקידום העסק

התכנים שאתם צריכים לייצר לא חייבים להיות רק תכנים מילוליים: תמונות יפות ומעניינות, סרטונים – גם לאלו יש כוח אדיר בעידן הרשתות החברתיות. כעת נותר לכם לשלב את התכנים היפים שיצרתם בכל צורות התקשורת שלכם עם הגולשים: חשבון פייסבוק, אינסטגרם, בתוך האתר עצמו, בניוזלטר שאתם שולחים ללקוחות וכן הלאה. כאשר התכנים שלכם איכותיים ורלוונטיים סביר שהם יקבלו לייקים וישותפו על ידי הגולשים, וכך תוכלו להגיע אל עוד ועוד אנשים. תנו לתכנים מעט זריקת עידוד באמצעות קידום ממומן בתקציבים נמוכים.

התהליך שמתואר לעייל הוא תהליך ממושך של ניסוי וטעייה, ואפילו מדריך קידום אתרים אורגני מעולה ושימוש בשפע תוכנות לקידום אתרים חינם לא יוכלו לחסוך לכם את הדרך הממושכת. לעסקים מבוססים מומלץ לפנות לאנשי מקצוע. הם יוכלו לכוון את המאמצים, לצמצם ניסיונות סרק וטעויות ולמקד אתכם בקידום איכותי שמשיג תוצאות. בסופו של דבר המטרה שלכם היא בניית נכס ווירטואלי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן. הדרך להגיע לשם היא באמצעות עבודת קידום אחראית ומסודרת.

המשך לקרוא

מחשבים ואינטרנט

אפליקציות לעסקים קטנים

יצא לאור

on

על ידי

בעלי עסק שבנו אתר עבור החברה שלהם מרגישים לרוב שהנוכחות שלהם ברשת מספקת. בעלי עסקים שהאתר שלהם רספונסיבי – כלומר דינמי ומותאם למסכים של טלפונים חכמים וטאבלטים – משוכנעים שהם עשו את כל מה שצריך לעשות כדי להיות זמינים לגולשי הרשת. הנחה זו אינה נכונה: עסק שמעוניין בנוכחות אמיתית צריך לקחת צעד נוסף ולהשקיע בבניית אפליקציה לטלפונים חכמים. פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים מתבצע היום בקלות, במהירות ובמחירים נגישים, ומדובר בצעד בסיסי ומומלץ לכל עסק בכל גודל. על בעלי העסקים הקטנים לדעת שבעלי הטלפונים החכמים מבצעים את מרבית החיפושים שלהם על גבי צג המכשיר הסלולארי. חיפושים אלו משמעותיים במיוחד עבור עסקים קטנים ומקומיים מכיוון שהם לוקחים בחשבון את מיקומו של בעל המכשיר. נתון רלוונטי נוסף הוא שמרבית הרכישות שנעשות דרך מכשיר הטלפון החכם יבוצעו על ידי אפליקציה, ולא באמצעות הדפדפן.
אפליקציה היא, בפשטות, כלי תכנותי אשר מאפשר לגולשים כניסה אל העסק שלך ישירות ממסך הטלפון החכם שלהם. מעבר ליתרון הפרסומי הטמון בכך שהמותג שלך זמין עבור הגולשים בכל עת, יש לאפליקציות חשיבות נוספת. זוהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם הלקוחות שלך, למכור להם מוצרים, להעניק להם שירות ולבצע עבודת מיתוג איכותית. חשוב לדעת שמשתמשי הטלפונים החכמים מעדיפים באופן מובהק שימוש באפליקציות על פני גלישה באמצעות הדפדפן. בנוסף, האפליקציה עושה שימוש חכם יותר במשאבי המכשיר הנייד ומקלה על הגולשים לפעול מול העסק שלך. עד לא מזמן הושקעו מרבית המשאבים בהקמת אפליקציות לאייפון, אך כיום מקובל לבצע גם פיתוח אפליקציה לאנדרואיד מכיוון שמשתמשים רבים יותר ויותר עושים שימוש במכשירי אנדרואיד ובאפליקציות הנלוות אליהם.
איך בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות?
מעבר לאפליקציות שנועדו לפתח מענה לעסקים קיימים, קיימות אפליקציות שהן המוצר הנמכר עצמו. חברות פיתוח אפליקציה איכותיות יציעו אפשרות לפיתוח של אפליקציה סביב כל רעיון אשר עולה בדעתו של היזם. אפליקציות מסוג זה יימכרו תמורת כסף, בעוד שאפליקציות שירותיות של בעלי עסקים לרוב יסופקו בחינם כחלק מחוויית המיתוג והשירות של העסק. בכל מקרה של פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים או גדולים מומלץ לפנות לחברה אשר יש ביכולתה לספק מענה לכל סוגי הפיתוח, וכמובן שהיא צריכה להיות מסוגלת לבצע פיתוח אפליקציה לאנדרואיד
כאשר אתם מחפשים חברה לפיתוח אפליקציות עבור העסק שלכם, כדאי לבחור בחברה מקצועית עם תיק עבודות מרשים. כעסק קטן, כדאי לחפש חברה שמציעה פתרונות גמישים ואינה עובדת לפי תעריף נוקשה אחד ויחיד.

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג