עולם האינטרנט שלי

התספורות הטרדניות ביותר לקיץ הקרוב

ימי השרב והחום כבר כאן, וזה הזמן להתעדכן בתספורות הטרדניות ביותר לקיץ 2017. בשורות הבאות אספנו עבורכם מספר טרנדים בולטים בעולם עיצוב השיער לקראת חודשי הקיץ

"קיץ 2017 עומד להתאפיין בתספורות קצרות המשלבות בתוכן את המראה המשוחרר ולא סימטרי" מסביר לנו יהודה מזרחי ספר מקצועי אשר זכה לכינוי "אמן עיצוב השיער של ישראל". תספורות הקיץ עליהן מדבר יהודה מזרחי מעצב שיער, הן תספורות המותאמות לחום הכבד השורר בכל רחבי המדינה במהלך חודשי הקיץ, ומעבר להתאמתן למבנה הפנים של כל אחד ואחת מכם, תספורות הקיץ חייבות להיות מותאמות גם לסוג השיער המאפיין אתכם, וזאת לצרכי תחזוקה קלה ונוחה של התספורות מדי בוקר מחדש. "באופן עקרוני" מסביר לנו מעצב השיער יהודה מזרחי, "תספורות הקיץ הקצרות יכולות להתאים לכל אחד ואחת מכן, וזאת בהתאם לסוג השיער, העדפות הטעם האישיות שלכם, וכמובן, מיומנויות הספר המקצועי אליו אתם פונים לצרכי תכנון ועיצוב התספורת".

על מנת להבטיח לעצמכם את התספורת הנכונה לעונה החמה, אנו ממליצים לכם להיחשף למספר גדול ככל הניתן של תספורות קצרות המותאמות לסוג שיערכם ומבנה פניכם. ברוב המקרים, מומלץ להיוועץ עם מעצב השיער או הספר הקבוע המטפל בשיערכם, ובמידת הצורך להתעדכן בטרנדים נוספים באמצעות הרשתות החברתיות ואתרי אינטרנט בהן תוכלו למצוא תמונות מתערוכות לעיצוב שיער הנערכות מסביב לעולם. אחת מהתספורות הקלאסיות לחודשי הקיץ היא תספורת הקארה המיועדת לנשים. תספורת זו מותאמת לכל סוגי השיער הנשי, לרבות, שיער נשי חלק, שיער נשי גלי וגם לשיער נשי מתולתל. את אורך התספורת ניתן לייצר באורכים שונים ואף לשלב בה טרנדים אופנתיים בתחום עיצוב השיער כגון: תספורת קארה קצרה עם שביל באמצע או שביל צד, תספורת קארה קצרה פרועה ומשוחררת או מסורקת היטב, תספורת קארה א-סימטרית עם אורכים שונים מכל צד, תספורת קארה משולבת בפוני מיושר ואופציות נוספות ומגוונות ההופכות את התספורת המסורתית לאופנתית וצעירה יותר.

"אחת מהתסרוקות המרתקות ביותר לחודשי הקיץ" טוען יהודה מזרחי ספר מקצועי, "היא התספורת הארוך מקדימה-קצר מאחור. תספורת זו מותאמת לבעלות שיער בינוני המעוניינות ליהנות ממראה שיקי ואופנתי לאורך כל חודשי הקיץ". במספרה בת 3 הקומות של יהודה מזרחי מעצב שיער, תוכלו למצוא מגוון רחב של תספורות ותסרוקות קיץ המותאמות גם לנשים וגם לגברים, וליהנות מהתאמה פונקציונאלית מלאה בין מבנה פניכם וסוג שיערכם לסגנון התספורת המותאמת ביותר עבורכם.