עולם האינטרנט שלי

תתקדמו ותקדמו את אתרכם

קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד בשרשרת המיתוג וגיוס הלקוחות בעידן הנוכחי. אין ספק כי ללא קידום אתר, לבית העסק יהיה קשה להתחרות בעסקים המציעים את אותו השרות או המוצר ועל כן אם החלטתם להתחיל בשיווק בית העסק וגיוס הלקוחות, קחו בחשבון את פעולת הקידום והשתדלו לבחור את מקדם האתרים או החברה הטובה ביותר עבורכם ועבור הצלחת בית העסק שלכם. הזירה האינטרנטית מאפשרת לבעלי עסקים ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים אך אל מול היתרונות קיימים גם לא מעט קשיים אותם על כל בעל עסק המחפש חשיפה ברשת לעבור.

דברים שלא ידעתם עד היום

קידום אתרכם היא פעולה פשוטה באופן יחסי וכל הדיוט ואדם מן השורה יכול להתמודד עם המשימה, אך האם לכל אחד יש זמן ללמוד את התחום וליישם אותו כראוי? זה כבר לא בטוח. בכדי לבצע קידום אתרים באופן מקצועי, יש להישמע "לכללי" מנועי החיפוש ולהתעדכן בכללים החדשים על מנת לבצע את הקידום בצורה האופטימאלית והטובה ביותר. אם יש לכם את הזמן הנדרש לבצע בעצמכם את פעולת הקידום, אין ספק כי תצליחו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, אך אם הזמן דוחק בכם ואין לכם כיצד לפנות זמן ללימוד התחום, הרי שנכון לפנות לבעל מקצוע או חברה המתמחה בתחום.

קידום לא מקצועי, עלול לגרום לנזקים לעיתים חמורים עד כדי סילוק האתר ממנוע החיפוש. ישנם כללים שעל מקדם האתרים לעמוד בהם בין היתר מקוריות , קישורים, הרשמה לאינדקסים, בנית דפי נחיתה לסלולר ועוד. כל עוד תעמדו בכללים הנדרשים הרי שתצליחו לחוש בתוצאות החיוביות ובהתקדמות הרצויה ולהיפך.

האינדיקציה לבחירת מקדם אתרים היא בראש ובראשונה בחינת האתרים אותם מקדמת החברה. כל עוד אתם בוחנים את תוצאות האתרים אותה מקדמת החברה, אתם יכולים לעקוב אחר הצלחותיה ולהשליך זאת על הצלחת קידום אתר.

תוך כמה זמן תראו תוצאות

תוצאות קידום אתרים אינן מיידיות ועל פי רוב ההתקדמות נראית ומורגשת תוך מספר חודשים. מקדמים שמבטיחים לכם תוצאות תוך מספר ימים או שבועות, מבטיחים לכם הבטחות שווא משום שסוד הקידום טמון לא מעט בעקביות ועל כן מנועי החיפוש יבחנו את פעולות הקידום לאורך זמן ולא יסתפקו בפעולה אחת או שתיים אותה אתם מבצעים. אם לאחר שלושת החודשים הראשונים אין אתם מבחינים בשינויי, וההתקדמות במיקום אינה מורגשת, זה הזמן לערוך שיחה עם המקדם ולקבל תשובות.