עולם האינטרנט שלי

תגיד מי כותב את האתר שלך ואומר לך לאן תגיע…

הכותרת היא פראפרזה על הביטוי: "תגיד לי מי חבריך ואומר לך מי אתה". נכון. החברים שלנו מלמדים מי אנחנו, איך אנחנו מתנהלים ועם מי. יש לנו חברים מביה"ס ומהצבא, מהשכונה, מההורים של ילדי הגן של ילדינו. חברים הם אותם דמויות שנוח לנו איתם, שיש לנו שפה משותפת איתם להתבדחות ולימים פחות עליזים, חברים אמיתיים הם ברכה – חברים אמיתיים תמיד יראו את החיובי והמיוחד שבך.

ובמציאות המודרנית? –  מי שמעצב ועושה את כתיבת התוכן לאתר שלך מצביע על מי אתה ואיך אתה משווק את עצמך! הרי כתיבה שיווקית באינטרנט מצביעה על איך אנחנו 'מוכרים' את עצמנו. כאשר יש לנו אתר שבו מידע על המוצר שלנו, על המקצוע שלנו, על מה שיש לנו להציע בשירות – הוא צריך ליצג אותנו.

כן, לייצג אותנו בדרך יחודית ומבדלת מהמתחרים, להניע אנשים לבחור רק בנו. זהו חלון הראווה שמציג אותנו לעולם.

אז מה עושים ואיך מתחברים לדרך החדשה הזו של העולם העסקי? בוחרים את המקצועיים ביותר! אורי שקד מ'KeyWord' יעשה את העבודה בשבילך. הלקוח שלך צריך להבין את מה שאתה מציע. הלקוח צריך להתחבר אל מה שאתה מציע. טוב ויפה לכתוב על המותג והעסק שלך – אך אם לא מבינים מה אתה מציע ומה היחוד שבך כדי לבחור בך – מה השגת? ולכן הפנייה צריכה להעשות בדרך שתתאים להרבה לקוחות הפוטנציאליים, שתדבר בשפה משכנעת וברורה למגוון רב של אנשים.

כתיבת תוכן לאתר שלך כרוכה ברבגוניות מילולית, שפה רהוטה, קולחת וברורה, בהעמדה מושכת ומעניינת. משהו שיתפוס את העין והמח להמשך הקריאה וההתעניינות. יש כל-כך הרבה אנשים שמציעים את מרכולתנו, נהייה אנחנו אלה שהלקוח הפוטנציאלי יבחר.

אז מה אנחנו מחפשים באיש שיעשה כתיבה שיווקית באינטרנט בשבילנו? – ניסיון, מיומנויות כתיבה מעולות, הכרות עם כל אפשרויות המדיה האינטרנטית, פדנטיות והדבר הכי חשוב: יחס אישי וסבלנות!  כן! הרבה סבלנות. הרי לא תמיד אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים באמת.

הוא צריך להיות כמו חבר טוב שמכיר אותנו ויודע, לעיתים, את הצרכים שלנו יותר טוב מאיתנו. הרי התחום הזה די חדש לנו ואפילו שבתחום שלנו אנחנו הכי טובים, בתחום של השיווק באינטרנט נסמוך על המקצועיים ביותר. ולכן, כמו בחירה של חבר שיהפוך בבוא הזמן לחבר הכי טוב נקפיד לבחור את זה שיכתוב את התוכן לאתר החדש שלנו. הוא זה שיוציא מהכורח אל הפועל את מה שיש לנו להציע לעולם!