עולם האינטרנט שלי

תביעות רשלנות רפואית ונזיקין – חשיבותה של התמחות בתחום

עורכי דין רשלנות רפואית ונזיקין אמנם לא זוכים להד התקשורתי ולתדמית שלהם זוכים עו"ד פליליים או מסחריים, אך הם עוסקים בתחום בעל חשיבות אדירה, תחום אשר פעמים רבות מביא נחמה כלכלית מסוימת ללקוחות אשר חוו טראומה משמעותית כלשהי. במקרה של רשלנות רפואית עורך דין וגם של עורך דין תאונות דרכים מדובר בפועל על תחום מורכב מאוד, למרות מה שרבים חושבים, מאוד קשה להוכיח רשלנות רפואית או לנהל תהליך משפטי לגבי תאונות דרכים מורכבות, לכן יש חשיבות מכרעת ומהותית להתמחות בתחום.

תהליך משפטי שנולד מתוך טראומה

ברוב כמעט מוחלט של המקרים לגבי רשלנות רפואית עורך דין או עורך דין תאונת דרכים מדובר על תהליך משפטי שמקורו טראומה כלשהי שעבר הלקוח או מישהו קרוב אליו. זה נכון בין אם מדובר למשל על אדם אשר תובע רופא או מוסד רפואי בתביעת עורכי דין רשלנות רפואית ובין אם מדובר על רופא המבקש להתגונן מפני תביעת רשלנות. הסיבה לקיומו של ההליך המשפטי לגבי רשלנות רפואית או תאונות דרכים היא תמיד מאורע מצער ולא נעים לאף אחד מהמעורבים, לא מדובר כאן על סכסוכי נדל"ן, ניסוח חוזים או אפילו פריצה לבית – על פי רוב מדובר על בריאותם של בני אדם ואפילו על אובדן חיים במקרים הקשים יותר.

תביעות עקב תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים עוסק ברוב המקרים גם בתחום של רשלנות רפואית עורך דין או מועסק במשרד הפעיל בתחום הנזיקין, הרשלנות הרפואית וייצוג האינטרסים של נפגעים באשר הם. תביעות בניהולו של עורך דין תאונות דרכים יכולות להיות מול חברות הביטוח שמבקשות פעמים רבות לשלם פיצויים נמוכים ממה שבפועל מגיע לקורבן או ליורשיו, ניהול תהליך משפטי מול גורמים רשמיים של המדינה (ביטוח לאומי וכדומה), מול או לצד מעסיקים וכן הלאה.

עורך דין תאונות דרכים הוא הגורם ישיש לפנות אליו בכל בעיה משפטית או ביטוחית בהקשר לתאונת דרכים, החל – חלילה – מתביעות פיצויים של יורשי קורבן תאונה ועד פיצוי למקרים "קלים" כמו נפילה מרכב הסעות חונה או פציעת הולך רגל.

עורכי דין רשלנות רפואית

עורכי דין רשלנות רפואית עוסקים בתחום מורכב מאוד, תביעות רשלנות רפואית עורך דין הם קשות מאוד מבחינת הוכחת אשמה ומתן מענה לכל ההיבטים המשפטיים במקרה. מקרים המצריכים עורכי דין רשלנות רפואית הם רבים ומגוונים, כולל למשל רשלנות רפואית עורך דין למקרי רשלנות בניתוחים, בלידה או תהליך ההיריון, רשלנות באבחון סרטן או מחלות אחרות, רשלנות בטיפולים אסתטיים, בתחומים פסיכולוגיים או פסיכיאטריים, בהרדמה וכן הלאה בכל הקשר רפואי שהוא. על מנת להצליח בתביעות רשלנות רפואית עורך דין, על עורכי דין רשלנות רפואית להוכיח במידה מוחלטת כי הופרה חובת הזהירות, כי נגרם נזק וכי יש קשר בין השניים.

תביעות רשלנות רפואית או תאונות דרכים הן לרוב עבור פיצויים כספיים לנפגע, חשוב מאוד לבחור משרד עורכי דין רשלנות רפואית או עורך דין תאונות דרכים המתמחה בתחום כצעד הכרחי להצלחה בתביעה.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי