עולם האינטרנט שלי

שלום אדון ינשוף, ספר ואל תעוף! או כיצד לספר את הסיפור שלי באינטרנט

לא אחת נאמר: אם אתה לא שם – אתה לא קיים.

ואם אתה שם כדאי מאוד שתהיה מעניין, מחדש, מרגש ובעיקר בולט. כלומר, אם אתה שם כדאי מאוד שהסיפור שלך יהיה יוצא דופן.

שואלים את עצמכם איך מתחילים לספר סיפור יוצא דופן? ובכן, באינטרנט. ההתחלה, בדרך כלל, היא בבניית אתר. אתר שיהווה פלטפורמה לשיווק ומכירות. פלטפורמה להצגת המוצר או השירותים השונים אותם אתם מעוניינים לשווק ולמכור ובעיקר פלטפורמה שתציג את העסק שלכם.

אז איך בונים אתר שיהיה מעניין, יענה על הצרכים של העסק שלי ושל הלקוחות שלי, יספר סיפור יוצא דופן וכל זאת בלי להשקיע הרבה מאוד כסף?

ובכן אתר וורדפרס זו התשובה!

פנו אל מפתח אתרים המתמחה בבניית אתרי וורדפרס. תהליך העבודה כולל: הגדרת הצרכים, איפיון האתר, עיצוב, פיתוח בדיקות אחסון האתר ועליה לאוויר.

התהליך כולו יכול להמשך שבועיים ומעלה. לוח הזמנים יגזר בעיקר ממורכבות האתר והיכולת האישית שלכם לתת מענה טוב לשאלות מפתח האתר.

לא אחת אנשים חושבים שאתרי וורדפס הינם אתרים פשוטים, ובכן, הרשו לי לתקן אתכם. מומחה בניית אתרי וורדפרס יכול לפתח לכם אתרים מדהימים שבין היתר מתאימים לכל סוגי הדפדפנים והמכשירים הסלולארים, יכולים להציג ווידיאו, לאפשר מכירות התממשקות עם פייסבוק ועוד המון פתרונות מצויינים נוספים.

אז עכשיו, אחרי שיש לנו אתר המותאם לצרכים שלנו ושל הלקוחות שלנו, עולה השאלה: איך מתקדמים, איך גורמים שגולשים יגיעו לבקר באתר?

כאן נכנסת התוכנית הפרסומית לפעולה!!!!

בדרך הכלל התוכנית הפרסומית תכלול התייחסות לסעיפים כמו: רכישת מדיה באתרים השונים. לדוגמא: גוגל, פייסבוק. ייתכן ותשקלו גם לרכוש שטחי פרסום בעיתונות ובשלטים מקומיים.

חברים זכרו: אחת הזירות החשובות ביותר בתוכנית הפרסומית,  מעבר לתקציב, היא נוכחות טובה ובולטת במנוע החיפוש הגדול בעולם. ב'גוגל'.

ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על הנוכחות שלכם ב'גוגל', והחשוב שבהם הוא סיפור שנכתב בכתיבה שיווקית יוצאת מן הכלל.

כתיבה שיווקית טובה, המתבצעת על ידי בעל מקצוע, יכולה להשפיע רבות על מיקום האתר שלכם ב'גוגל', על הנעת הלקוחות אל האתר ובוודאי תשפיע על מכירות המוצר או השירות אותו אתם רוצים למכור וכמה שיותר.

המלצתי – לא להתעצל ולא להתפשר. חפשו היטב מומחה היודע כיצד לספר את הסיפור שלכם במילים. מומחה שידע לארוז ולעטוף את המוצר או השירות שלכם בטקסטים מיוחדים המניעים לפעולה. ובעיקר יעזור לכם לקדם את העסק שלכם.