עולם האינטרנט שלי

שירותי קופירייטינג לאתרי אינטרנט

רשת האינטרנט, המהווה את אחת מהפלטפורמות השיווקיות- פרסומיות החשובות והבולטות ביותר בשנים האחרונות, מבוססת ברובה על תכנים שיווקיים ופרסומיים המקודמים באמצעות אתרי אינטרנט מסחריים, קמפיינים ויראליים, פעולות שיווק יזומות ברשתות החברתיות ועוד מגוון רחב של אלטרנטיבות פרסום ושיווק המוצעות לכם ברחבי הרשת. כיום, כמעט כל גוף עסקי עושה שימוש כזה או אחר באחת (או יותר) מהפלטפורמות השיווקיות והפרסומיות, ובדומה למהלכי פרסום ושיווק אותם מיישם הגוף העסקי מחוץ לגבולות הרשת, גם בפעולות פרסום ושיווק המיושמות ברשת הוא נעזר בסוכנויות פרסום מקצועיות.                                                                                                                                                       

סוכנויות הפרסום המתמחות בפרסום מקוון, פועלות בחלק מהפרמטרים בדומה לסוכנויות פרסום הפועלות באמצעות אפיקי המדיה המסורתית (עיתונות, רדיו, טלוויזיה) ובחלק מהפרמטרים הן פועלות בהתאם לכללי הפרסום והשיווק המוכתבים ברשת, כאשר ההבדל הבולט ביותר בין הפרסום המסורתי לזה המיושם ברשת טמון בעובדה שאפשרויות הפילוח בכל הנוגע לקהלי היעד שלהם הן נרחבות יותר וממוקדות יותר לקהל המטרה. שירותי קופירייטינג לאתרי אינטרנט או לגופים עסקיים המעלים קמפיין פרסומי לרשת, מתמקדים בראש ובראשונה בניסוח המסר המדויק, המשכנע והמסקרן ביותר לקהל המטרה המוגדר מראש. על מנת לייצר סוג של מסר מילולי שיגרום ליותר ויותר גולשים לבצע פעולת גלישה כזו או אחרת לכיוון השירות, המוצר או הרעיון אותו אתם משווקים, תדרשו בראש ובראשונה להעמיד לרשותכם קופירטייר מנוסה ומקצועי המתמחה ומבין את שפת הפרסום ברשת.

כל שירותי הקופי לאתרים

בנוסף לשירותי קופירייטינג למטרות העלאת קמפיינים לרשת, סוכנויות הפרסום אליהן תפנו או הפרילנסרים הנותנים שירות בתחומי הקופירייטינג, מעמידים לרשותכם שירותי קופי נוספים הכוללים בין היתר: שירותי ניסוח ועריכת תכנים לאתר האינטרנט, שירותי כתיבה, ניסוח ועריכה להעלאת פוסטים ברשתות החברתיות, שירותי כתיבת מאמרים לצרכי קידום האתר באמצעות מנועי החיפוש, שירותי כתיבת ניוזלייטרים, שירותי ניסוח סטאטוסים ושמות לתמונות כאלו ואחרות המועלות לרשת. בנוסף, תכלו ליהנות גם משירותי תוכן וכתיבה אשר נועדו לתמוך בפעילות הפרסומית שלכם ברשת גם מחוץ לגבולות הרשת (ניסוח פליירים, ברושורים וכדומה).

כיום, על מנת להעמיד לרשותכם קופירייטר מקצועי ויצירתי במיוחד, תדרשו לבחון את עבודותיו בהתאם לסוג הלקוחות להם הוא העניק את שירותיו בעבר, לאופי עבודות הקופי אותן הוא ביצע וליכולות המקצועיות שלו בכל הנוגע להעביר מסרים ברורים, משכנעים ובעיקר כאלו המניעים לפעולה. בדומה לכל מקצוע יצירתי אחר, גם בענף הקופירייטינג ישנה חשיבות לשנות הוותק והניסיון של נותן השירות, אך יתרה מזאת, ישנה חשיבות ליכולות הקריאטיביות של נותן השירות ויכולתו להעביר סיפור שלום במשפט מחץ אחד, ממנו אי אפשר להתעלם.