עולם האינטרנט שלי

שילוב של תזונה נכונה עם פעילות גופנית – המתכון הנכון לבריאות שלך

חשוב לכם לשמור על גוף חטוב, ובעיקר בריא? רוצים להתחיל ליישם את אורח החיים הנכון שכולם מדברים עליו? אם כן, שילוב של תזונה עם פעילות גופנית הוא התשובה ובעיקר אם מקפידים על כך לאורך שנים. פעילות גופנית סדירה, מספר פעמים בשבוע ותפריט בריא ומאוזן תורמים לא מעט לתחושה האישית אך בעיקר עוזרים לתהליכי הגוף השונים ושומרים על הגוף שלנו. כיצד עושים זאת נכון? על כך, לפניכם.

פעילות גופנית סדירה

כדי להיות בריאים וחזקים יותר, חשוב לשלב במהלך היום יום גם פעילות גופנית. אפשר להתחיל את היום עם קפה, ואז למהשיך לצעדה של שעה בפארק הקרוב לביתכם או באימון כושר קצר במכון הכושר שאליו נרשמתם. אם אין לכם זמן בשעות הבוקר, לפני העבודה, ניתן גם לדחות את זה לשעות אחר הצהריים או אפילו לשעות הערב. השעה שבה בוחרים לבצע זאת איננה חשובה, כי אם הביצוע עצמו. כדי שפעילות גופנית זו תהיה אפקטיבית ואכן תאפשר לכם ליהנות מבריאות רבה יותר וגם מגוף חטוב וחזק, כדאי שתפקידו לבצעה לפחות שלוש פעמים בשבוע, ולפחות 45 דקות בכל פעם. פעילות גופנית שאיננה סדירה, כזו שמצבעים אחת לחודש או אחת לשבוע איננה מספיקה.

תזונה נכונה

לצד הפעילות הגופנית, ובמסגרת אורח החיים הבריא יותר, חשוב גם לשלב תזונה נכונה ותפריט עשיר ברכיבים תזונתיים שונים, כמו סיבים למשל, התורמים לא מעט לתחושת השובע. שתיית קפה באלאנס, העשיר בסיבים אלה, תורם לכך לא מעט ומאפשר, לאחר שתייתו לחוש שבעים יותר. תחושת שובע זו, שאותה מקבלים מהסיבים התזונתיים, עוזרת לנו לשמור על משקל גוף תקין וגם מונעת מאיתנו נשנושים מיותרים. אפשר לשתות קפה באלאנס לאחר ארוחת הבוקר או לאחר כל ארוחה. לצד הסיבים התזונתיים, חשוב לשלב בתפריט היומי גם וויטמינים ומינרלים שונים, החשובים לבריאותנו לא פחות. מומלץ להימנע מתפריט שיש בו מזונות עשירים בשומן רב ובסוכרים. אמנם השומן טוב וחשוב לנו, אולם יש להקפיד שלא לצרוך ממנו כמות רבה, ואותו הדבר נכון גם לגבי הסוכרים.

לסיכום

חשוב לזכור שאף פעם לא מאוחר. זה הזמן לשנות את התזונה שלכם ולשלב בה את כל הרכיבים הבריאים והחשובים לגופנו. זה גם הזמן להתחיל לעסוק בפעילות גופנית שתתרום לא מעט לתחושה שלכם ובעיקר לבריאותכם. כדאי להנחיל זאת גם לילדים הצעירים במשפחה וביחד ליישם את אורח החיים הבריא והחדש הזה.