עולם האינטרנט שלי

שאיבת שומן, מילוי קמטים ומתיחת פנים – דרכים ואמצעים להראות חטובים ויפים

אנשים רבים סובלים מעודפי שומן. חלקם נואשו מהשלתם באמצעות דיאטה וספורט ובשל כך פונים להליך ניתוחי אסתטי – שאיבת שומן באמצעותה ניתן להצר את ממדי הגוף ולחטבו. שאיבת שומן ניתנת לביצוע באזורים "אסטרטגיים" חשובים בגוף כגון: מותניים, ישבן, ירכיים, זרועות, סנטר וצוואר.

אנשים רבים סובלים – אכן כן – מעודפי שומן. חלקם נואשו מהשלתם באמצעות דיאטה וספורט. ריבוי תאי שומן עלול לגרום לא רק לעודף משקל אלא למראה לא סימטרי של איברי גוף שונים. באמצעות שאיבת שומן ניתן להצר את ממדי הגוף ולחטבו.

ניתן לבצע שאיבת שומן באזורים "אסטרטגיים" חשובים בגוף כגון: מותניים, ישבן, ירכיים, זרועות, סנטר וצוואר. לא רק נשים מבצעות שאיבת שומן – גם גברים. בשנים האחרונות פונים לא מעט גברים להקטנת החזה ה"נשי" שלהם באמצעות שאיבת השומן העודף.

מנתח פלסטי מומחה, מציע שאיבת שומן במרפאה מקצועית, שבה מתבצע תהליך מסודר של בדיקת איכות העור, כדי לוודא כי הוא ניחן באלסטיות טובה העשויה למנוע היווצרות שקעים וקפלים לאחר השאיבה.

באמצעות הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בטרם שאיבת שומן את המראה הצפוי אחריו. עם זאת, חשוב לערוך תיאום ציפיות. ידועים מקרים שבהם, אף כי נשים שעברו שאיבת שומן נראו צרות וצעירות יותר מכפי שהיו לפני השאיבה, אבל עכשיו, כשהן רואות את התוצאות בעיניים פקוחות הן, נדרשו לזמן כדי לעכל את המראה החדש והמשופר שלהן.

אגב, הבדיקה הנדרשת לפני שאיבת שומן חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן בכדי לשלול מחלות רקע כלשהן העלולות להוות סיבה מספיקה לאי ביצוע השאיבה, היות שהסיכון והנזק הפוטנציאלי הגלום בה אינם מאפשרים אותה.

מתיחת פנים – לפנים חלקות ומושלמות

מתיחת פנים נועדה ליישרם ולהחליקם ובתוך כך לשוות להם מראה צעיר. המתיחה הינה פרוצדורה רפואית המחייבת ידע וניסיון רבים. מתיחת העור הרפוי, הוספת נפח במקומות שבהם חל דלדול העור או צניחתו. באמצעות צוות מקצועי מסור ומחויב מתבצעים טיפולי מתיחת פנים בקליניקה מתקדמת, המצוידת במכשור משוכלל. הטיפולים נעשים באמצעות טכניקה וטכנולוגיה משופרים. מתיחת פנים הינה טיפול כירורגי אסתטי שזמן ההתאוששות ממנו נחשב כמהיר יחסית.

מילוי קמטים אף הוא טיפול המוצע במסגרת הקליניקה המקצועית. המילוי עשוי להתבצע באמצעות חומרים שונים המתאימים לסוגי מילוי שונים. מדובר בתהליך מתמשך שלא אחת יש צורך לחזור עליו פעמים אחדות עד ליצירת האפקט המבוקש. הצורך בהישנות הטיפולים נובע מהעובדה כי לא כל כמות החומר המוזרק לצורך מילוי קמטים שורד ונקלט לתוך הרקמה על מנת לשוות לה נפח.

בכל שלב בתהליך מילוי קמטים מיודע המטופל על אודות הטיפול והוא שותף מלא בקבלת ההחלטות, לאחר שקיבל הסבר מפורט וממצה על השפעת חומרים שונים, על הצורה שבה הוא עתיד להיראות לאחר הטיפול. מילוי קמטים מוצע לכם באחת מהמרפאות לכירורגיה פלסטית ואסתטית מהידועות והמובילות בארץ. אל הטיפול המקצועי והמוקפד נלווה יחס אישי וכבוד לכל לקוח ולקוחה באשר הם.

מילוי קמטים ודאי אינו ניתוח מציל חיים אבל ניתן להחיל עליו בהחלט את ההגדרה – ניתוח מציל איכות חיים. נשים רבות שעברו טיפול כירורגי למילוי קמטים חוו – ועדיין חוות – תחושה של קבלת מתנה יקרה מאין כמוה: המנתח השיב להן את מראה פניהן כפי שהן נראו בצעירותן. כך חשו וחשות גם מי שעברו מתיחת פנים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי