עולם האינטרנט שלי

ריהוט לבית לכל מטרה

 

בית מגורים אמור להיות יפה ונוח. מעצבים ובעלי בתים רבים "שוברים את הראש" וחושבים איך לשלב בין שני הפרמטרים הללו שלא תמיד הולכים ביחד. עיצוב שנוטה בצורה מוגזמת לטובת הרושם יכול לבוא על חשבון נוחות ולהיפך. בנושא הריהוט לבית הדילמה יכולה להיות דומה. אפשר לתכנן כסא מיוחד אבל לא יהיה נוח לשבת עליו, ומאידך, אפשר להכניס לבית ארון פונקציונאלי גדול ומרשים אך בעל מראה לא אסתטי. מציאת ריהוט לבית אשר יענה גם על הצרכים החשובים היא לפעמים, משימה לא פשוטה.

רהיטים הינם פריטים דומיננטיים בכל בית ונוכחותם מורגשת בכל חלל וחדר. אי אפשר בלי מערכת ישיבה בסלון ללא מזנון תואם, בר משקאות ועוד. בחדר עבודה, בחדרי ילדים, בפינות האוכל יש צורך בשולחנות וכסאות. ובחדרים אלו ובאחרים נוספים חייבים להיות גם ארונות לצורך אחסון פריטים שונים. ארונות בעלי חזית מרשימה יכולים לספק פתרונות אחסון מעולים, והשילוב המוצלח הזה יוביל למצב אידיאלי. בית, שיש בו ארונות שונים עם פתרונות אחסון מוצלחים, יהיה נוח וגם פונקציונאלי. כדאי להשקיע בריהוט מוצלח לטובת איכות השהיה בבית.

ארונות לפריטים שונים

לכל חדר יש ארון המתאים לתכולתו. במטבח יאחסנו בארונות המטבח כלי אוכל, מצרכי מזון, כלי בישול, סכו"ם ועוד. בחדרי ילדים והורים יהיו ארונות בגדים שיש בהם מגירות, מתקנים לקולבים, מדפים, מתקנים לעניבות ולחגורות ולעוד מיני לבוש אחרים. לצד ארונות בגדים אפשר להניח ארונות לנעליים אשר יסייעו לשמור על הסדר בבית וזאת על ידי כך שיהיה מקום אחסון מרוכז לכל הנעליים בבית. ארון נעליים יבטיח במידה רבה שלא תיתקלו בנעליים זרוקות בדרך לשירותים בלילה, אמנם ארון זה אינו מבטיח חדר ילדים מסודר, אבל לפחות יהיה ניתן מדי פעם להיכנס לחדר מבלי לדרוך על איזה פריט שזרוק על הרצפה.

ריהוט לבית עשוי מעץ ומחומרים איכותיים אחרים, וניתן להזמינו בשלל עיצובים וגוונים. ניתן למצוא שלל פתרונות אחסון שרובם קיימים בארונות השונים, בכונניות, על מדפים, בשידות עם מגירות ועוד. בית מסודר הוא בית שבו לכל פריט בו יש מקום בארון המתאים. יש כלי עבודה במחסן, ניירת רבה, תיקי פוליו וציוד משרדי בחדר העבודה,  כלים, חפצי נוי ובקבוקי שתייה במטבח ועוד. מומלץ למצוא יצרן או ספק שיכול להציע מכלול שלם של ריהוט לבית כולל ארונות מיוחדים לאחסון. שילוב  מוצלח יוסיף למראה הבית ויהפכו למסודר יותר.