עולם האינטרנט שלי

רוצה לשמור על ראש צעיר? – למד מושג חדש כל יום!

אני לא מצליחה לעקוב ולהפנים ולהבין את קצב ההתפתחות של דברים חדשים. פעם דברים התפתחו בקצב סולידי של משהו חדש ביובל (50 שנים), אח"כ בקצב של עשור. עכשיו כל יום יש דברים חדשים. יזמים צעירים, וגם פחות צעירים – יושבים וחושבים וממציאים 'אקזיטים' שנמכרים במאות מיליוני דולרים. שיווק אינטרנטי זו מדיה ששבתה את לבי. כל יום אני לומדת מלה חדשה בתחום! והפעם מרקום!                                                        

הידעתם, שהמלה מרקום היא בעצם קיצור של marketing communications , כלומר 'תקשורת שיווקית'? עכשיו אתם יודעים! הצורך של כל חברה או גוף או עצמאי ליידע את העולם שהוא קיים ויש לו מה להציע הולך ומתגבר. כדי לספק צורך זה יש ליצור מערך שיעביר את האינפורמציה בצורה ברורה, קליטה ויעילה. אינפורמציה שתגיע לצרכן ותגרום לו לפעולה הנדרשת – לרכוש.

התפקיד של האדם העוסק במרקום: להיות זה שירכז את כל פעילות התקשורת השיווקית, כולל שיווק אינטרנטי, ויתן קו אחיד לכל הפעילות. נגמר עידן החטיבות למיניהן – שיווק ומכירות, פרסום, יחסי-ציבור, קשרי-חוץ, אירועים, קידום מכירות, הפקות דפוס למיניהן. קו מנחה אחד יוצר מסר אחיד וברור. ישר ולעניין.

חשיבה עניינית וממוקדת בנושא זה מעבירה חברת T-ROO  טכנולוגיות בע"מ. הם לוקחים את נושא השיווק האינטרנטי ומקפיצים אותו למקום נוח, פשוט וזמין.

היעילות היא קו מנחה וזריזות ההפצה הוא קו מוביל. בקליק אחד ניתן להעביר הודעות, להודיע על מבצעים, לשלוח קופונים. המידע מגיע גם לבלוגים ולאימיילים. חברת T-ROO  טכנולוגיות בע"מ הינה חברה עם ראש צעיר והתנהלות דינמית והבנה עמוקה של השוק האינטרנטי המתפתח במהירות האור. הבנה זו הובילה לפיתוח מערכת הפצת מסרים קלה ואפקטיבית – מערכת שמחברת בין בעל העסק הגדול/קטן, שרוצה להיות נוכח באופן יעיל בתוך עולם האינטרנט השיווקי, לבין המדיה המאיימת של האינטרנט.  וכל זאת בלי להסתבך בתהליכים מייגעים, ארוכים ויקרים.

תהליכים פשוטים, מובנים ובעברית הם משאת נפשם של עסקים קטנים ובינוניים. ואת זה מספקת חברת T-ROO  טכנולוגיות בע"מ. ההבטחה של החברה: ללוות כל משתמש באופן הפשוט ביותר, מתבצעת ע"י משאבי הדרכה מקצועיים המשלימים את השימוש במערכת החדישה. הם בנו אקדמיה שלמה של סרטוני הדרכה, הדגמות וירטואליות וכמובן מענה בזמן אמת לכל שאלה.

אני מופתעת כל פעם מחדש מהאפשרויות הבלתי-מוגבלות של הפיתוחים השונים. אני ממליצה לכל מכירי: תכנסו, תלמדו, וכדי להשאר עם ראש צעיר – תלמדו מושג חדש כל יום!