עולם האינטרנט שלי

קידום האתר בכוחות עצמכם

טרחתם והקמתם אתר עסקי נאה, ובו תיאור יפה של העסק ושלל תמונות איכותיות. אבל כשאתם מחפשים את האתר במנועי החיפוש השונים – הוא פשוט אינו עולה! זה מזכיר את השאלה הפילוסופית על עץ שנפל ביער: אם הקמתם אתר ואיש אינו יכול למצוא אותו – האם האתר בכלל קיים? בהנחה שהקמתם את האתר בכלים שגוגל מזהה בקלות, הרי שלאחר זמן מה תוכלו למצוא אותו לפי מילות חיפוש שקשורות ישירות לשם האתר, אבל זה לא מספיק – אתם רוצים לעלות גם בתוצאות החיפוש של שאלות ספציפיות פחות. האם הגיע הרגע לפנות לחברת קידום אתרים?

כדאי לדעת שקידום אתרים הוא תחום שניתן לפעול בו לא מעט בכוחות עצמכם, בהנחה שיש לכם שפע של זמן וגישה טובה למלל ולמחשבים. חפשו אחר מדריך קידום אתרים אורגני ותגלו חומרים מעניינים ואיכותיים. השקיעו בקריאה ובלימוד – באופן כללי וגס ניתן לומר שקידום אורגני נע ברובו סביב מלל וסביב תכנים. ככל שתייצרו תכנים איכותיים ומעניינים יותר – הסיכוי שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש גדל. ברור מאליו שהתכנים חייבים להיות קשורים לתחום פעילותכם – וכך אתר שמוכר נעלי ספורט יכול לעסוק בריצה, אתר שעוסק בגלידות יכול להציע מתכונים וכן הלאה. כדי לדעת באילו תכנים ומלים כדאי להתמקד עשו שימוש בשלל תוכנות לקידום אתרים חינם שניתן למצוא ברחבי הרשת.

תכנים טובים לקידום העסק

התכנים שאתם צריכים לייצר לא חייבים להיות רק תכנים מילוליים: תמונות יפות ומעניינות, סרטונים – גם לאלו יש כוח אדיר בעידן הרשתות החברתיות. כעת נותר לכם לשלב את התכנים היפים שיצרתם בכל צורות התקשורת שלכם עם הגולשים: חשבון פייסבוק, אינסטגרם, בתוך האתר עצמו, בניוזלטר שאתם שולחים ללקוחות וכן הלאה. כאשר התכנים שלכם איכותיים ורלוונטיים סביר שהם יקבלו לייקים וישותפו על ידי הגולשים, וכך תוכלו להגיע אל עוד ועוד אנשים. תנו לתכנים מעט זריקת עידוד באמצעות קידום ממומן בתקציבים נמוכים.

התהליך שמתואר לעייל הוא תהליך ממושך של ניסוי וטעייה, ואפילו מדריך קידום אתרים אורגני מעולה ושימוש בשפע תוכנות לקידום אתרים חינם לא יוכלו לחסוך לכם את הדרך הממושכת. לעסקים מבוססים מומלץ לפנות לאנשי מקצוע. הם יוכלו לכוון את המאמצים, לצמצם ניסיונות סרק וטעויות ולמקד אתכם בקידום איכותי שמשיג תוצאות. בסופו של דבר המטרה שלכם היא בניית נכס ווירטואלי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן. הדרך להגיע לשם היא באמצעות עבודת קידום אחראית ומסודרת.