עולם האינטרנט שלי

קידום אתרים חינם – בניית אתר מנצח או שימוש במגוון כלים לקידום אתרים

רשת האינטרנט הפכה בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מחיי כל אחד ואחת מאיתנו, והיום השפעתה חורגת מעבר למרחב הצר שבין המקלדת למסך המחשב אל עבר העולם החיצוני. היום קיים קשר ישיר בין הפעילות ברשת האינטרנט ובין כמעט כל היבט אחר בחיינו, החל מההיבט העסקי, דרך ההיבט אישי וכלה בהיבט הפוליטי. במציאות שכזו, אין להתפלא על כך, שהמהפכות הגדולות בפוליטיקה, בכלכלה או בכל תחום אחר, מתחילות בעכבר, במקלדת המחשב ובפעילות ברשתות חברתיות שונות. בזירה דינאמית כזו, ישנה גם חשיבות מכרעת לקידום אתרים מוצלח, הן מבחינה עסקית והן מכל בחינה אחרת. קידום זה יוביל לחשיפה כמה שיותר גדולה ויתורגם לתוצאות בשטח.

קידום אתרים חינם – כל אחד יכול

זירת האינטרנט היא מטבע הדברים גם המקום בו מתמודדים על תשומת לבו של הגולש אינסוף ארגונים, חברות, אנשים פרטיים ובעלי עסקים. במציאות שכזו, התחרות היא קשה ביותר, וכדי לזכות בחשיפה ראויה, פונים רבים לחברות מקצועיות בתחום קידום האתרים ונעזרים בשירותיהן. אלא שלרוע המזל, לא כל אחד או כל אחת יכולים להרשות לעצמם לשלם תשלום חודשי בתמורה לקידום אתרים מקצועי. עבור אלה קיימת האפשרות הנהדרת של קידום אתרים חינם. מעבר לכך, ניתן להיעזר גם בשורה של כלים לקידום אתרים המצויים ברשת. אלה מובלים בשימוש נכון וללא עלות לחשיפה גדולה. שימוש מושכל בדפי העסק בפייסבוק, בניית אתר בממשק בינלאומי חינמי ומוצלח, כדוגמת "Google sites" או ממשק הבלוגים "WordPress", ייעשו את העבודה מצוין. היום ניתן גם לבנות אתרים מרשימים בחינם בממשקים בעברית, לרוב בתמורה לפרסומות. כדי לבחור בממשק המתאים, כדאי לתת את הדעת על כמה גורמים חשובים, כדוגמת: מספר הפרסומות שיופיעו באתר, ממשק "ידידותי למשתמש" ואפשרויות עיצוב.

כלים לקידום אתרים – מה אפשר לעשות?

בנוסף לאפשרות לבנות אתר בחינם, ישנו היום מגוון לא מבוטל של כלים לקידום אתרים שכדאי וחשוב לנצל במטרה להגביר חשיפה ולהוביל לתוצאות רצויות בשטח. הנה כמה מהם: