עולם האינטרנט שלי

קידום אתרים בגוגל

העולם היום מתבסס יותר ויותר על האינטרנט. כל מי שמחפש מידע, שירות, עסק וכדומה, עושה זאת באמצעות האינטרנט ובאמצעות מנועי החיפוש של האינטרנט. המוביל במנועי החיפוש של האינטרנט הוא כמובן מנוע החיפוש של גוגל. מדובר במנוע החיפוש המתקדם ביותר, המהיר ביותר והנוח ביותר לשימוש, ולכן רוב האנשים מבצעים חיפושים בגוגל. אם יש לכם עסק, אתר, שירות, או כל דבר אחר שאתם מעוניינים שיופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, אתם זקוקים לשירות של קידום אתרים בגוגל.                                                           

קידום אתרים הוא תחום רחב מאוד ומסובך מאוד, וקשה מאוד להצליח בו ללא עזרה של בעלי מקצוע. יש לכך סיבה טובה מאוד – גוגל דואגת לעדכן את האלגוריתם של מנוע החיפוש חדשות לבקרים, כך שרק מי שבאמת מעודכן בתחום ועובד מול גוגל באופן מקצועי, יכול לדעת מה הן הדרישות הנוכחיות של מנוע החיפוש העצום הזה.

חשוב להבין דבר אחד בנוגע לקיום אתרים ולקידום אתרים בגוגל. רוב האנשים, כלומר 95% מהגולשים, מקליקים רק על שלושת האתרים הראשונים המופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל. השאר ממשיכים לקרוא עד סוף העמוד הראשון, ולמעשה אתרי אינטרנט אשר מופיעים בעמודים הבאים כמעט אינם זוכים לכניסות. המשמעות של זה היא ברורה – אם אינם מופיעים בראש תוצאות החיפוש של גוגל, אתם לא קיימים. גולשים לא יגיעו לאתר שלכם, ולמעשה אין כל ערך לקיומו של האתר שלכם באינטרנט.

על מנת שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש, אתם חייבים לפעול בתחום של קידום אתרים וקידום אתרים בגוגל. מדובר במספר טכניקות הגורמות לכך שגוגל יראה את האתר שלכם במיקום גבוה יותר. למשל, מדובר בבניה של האתר באופן אשר יהיה נוח לגוגל לגלוש בו ולדלות ממנו מידע. בסופו של דבר, מנוע החיפוש של גוגל מחפש אחר מידע איכותי ורלוונטי, ולכן חשוב שהאתר שלכם יוכל להציע זאת באופן המהיר והנוח ביותר. זה בהחלט יתרום למיקום שלכם בתוצאות החיפוש. דוגמא נוספת היא בחירה של מילות מפתח מיוחדות לאתר, מחקר מילות מפתח, ושילובן באתר באופן אשר יהיה הגיוני עבור מנוע החיפוש של גוגל.