עולם האינטרנט שלי

צעירים חסרי מנוח…

יש שפה חדשה שאינה מובנת לרוב בני החמישים ומעלה. צריך ללמוד אותה כמו כל שפה אחרת. ללמוד מהיסוד. אפילו כשמכירים את האותיות , הצירופים שלהן לא יוצרים משהו מובן.

אז כאשר אנו נשאלים (אנו- בני ה-50+) אם הורדנו את האפליקציה המסויימת – יש דום..שתיקה..

כל האותיות במקום, אך מה זה 'אפליקציה' , לעזאזל?

כל יום נוצר מינוח חדש ועד שרוכשים שליטה עליו – יש כבר מינוח חדש. וזה לא סתם מינוח. קונספט שלם יש מאחורי המינוח. בדרך-כלל, זה קשור לטלפון המשוכלל. הטלפון שבכלל נקרא עכשיו סמארטפון. יש לו ביצועים שעד שנבין אותם – כבר נהיה, שוב, בפיגור של 4-5 דורותפונים.

ובכן, פיתוח אפליקציות – הטרנד החדש – זה בעצם פיתוח תוכנות הפעלה. תוכנות שיעשו את החיים שלנו נוחים יותר.

למשל, רוצה פיצה באמצע הלילה? – קלי-קלות! אתה שולף את הטלפון שלך וישר נכנס לאתר הפיצה האהובה עליך. מזמין ע"י הקשה קלילה את התוספות האהובות, את המוצרים הנלווים (שתייה, סלטים וכו') והפיצה בדרך אליך.

הבנו? יודעים עכשיו מה זאת אפליקציה! והנה יש תוספת: פיתוח אפליקציות לאנדרואיד!

שוב הכשלה! מה זה אנדרואיד? בסך הכל השם של מערכת ההפעלה של גוגול…

ב'לאגו' עוסקים בדיוק בזה. בבניית אפליקציות (תוכנות יישום) פשוטות ויעילות. הידע שלהם הוא בתחומים המהותיים להצלחה בימינו: קידום אתרים במנועי חיפוש, שיווק ופרסום אינטרנטי, פיתוח מיוחד לסביבות הטלפון הנייד, אתרי מסחר אלקטרוני וכו'

כאשר מתמקדים בנושא פיתוח אפליקציות לצרכים של הלקוח, מביאים תוצאות. המודל שפיתחו ב'לאגו' שם דגש על התאמה מדוייקת לעסקים קטנים ובינוניים. הדבר נעשה בתהליך פשוט מבחינת הלקוח. התמחור לא בשמיים, ההתקשרות רק לשנה והאפליקציה מעוצבת, מדוייקת ומקצועית ועולה על פלטפורמות שונות – בין אם זה אייפון, אנדרואיד של גוגל או תוכנה אחרת.

כאשר יש מישהו שלוקח את האחריות על הפרטים הקטנים ועושה פיתוח אפליקציות לאנדרואיד בנוסף לטלפונים המשוכללים האחרים, אפשר להרגע. הנוחות והקלות וההתאמה האישית המלאה בשימוש יובילו לכך שהלקוח יחזור שוב-ושוב לאפליקציה ולמותג של העסק.

עכשיו, כאשר הדברים ברורים יותר – אפשר להרגע. זה לא כל-כך מסובך! רק מילים שיש להם פירוש והבנה.

ראשית, בפיצה מדובר? יש למצוא את האפליקציה של הפיצה האהובה ולהתקין אותה בסלולרי! חס וחלילה שנתקע בלי הפיצה באמצע הלילה!

שנית, הנכדים התקינו אפליקציות של משחקים שונים בנייד? חוץ מ'קנדי קראש' אפשר למחוק את כולם! עכשיו גם אתם מדברים בשפה העכשווית – אך, ראו הוזהרתם! המינוח הבא כבר מתבשל בחדרי-חדרים!