עולם האינטרנט שלי

ציוד להקמת מזנון להגשת מזון מהיר

הקמת מזנון להגשת מזון מהיר היא אולי אחת ההשקעות הכדאיות ביותר, כאשר במרבית המקרים התנאי הראשוני להצלחת בית עסק מסוג זה היא כמובן מיקומו , מתכונים מקוריים ומעניינים  וכמות אנשים העוברים סמוך אליו במהלך היום. בכדי להקים בית עסק להגשת מזון מהיר, יש תחילה כמובן לעבור את תהליך הרישוי הנדרש במדינה בכדי לעסוק בממכר של מזון ומשקאות, בחינת האפשרות של הכשרת המקום על ידי הרבנות האזורית במקום בו מוקם המזנון, אך השלב המעסיק את בעלי המזנון באופן המשמעותי ביותר, הוא שלב רכישת הציוד הנכון והאיכותי להגשה ולהכנה של המזונות. במאמר הבא, נסקור מספר מכשירים ואלמנטים אשר מוגדרים כחובה בכל מזנון, ואותם חשוב לשלב בכל מזנון מצליח.

מכונות אייס קפה

משקאות הקרח, בהם האייס קפה וסוגיו, תופסים תאוצה בשנים האחרונות במרבית המזנונים בישראל. רכישת מכונות אייס קפה, היא רכישה אשר בהחלט אינה מהווה מותרות ועשויה להניב רווחים משמעותיים בפעילותה בלבד בבית עסק מסוג זה. יחד עם זאת, ברכישת מכונות אייס קפה, יש לבחון היטב את יצרנית המכונה ואת השירות המתקבל עם רכישת המכונה, שכן מכונות מבית יצרנית לא ידועה עשויות להתקלקל וליצור מצב שבו אין אפשרות לייצר את אותו הקפה בדיוק, מה שפעמים רבות מביא את הלקוחות לחזור לאותו מקום, רק בכדי לרכוש את אותו משקה אהוב אשר הוכן באמצעות מכונות אייס קפה איכותיות.

מדיחי מגשים

נהוג לבצע הגשת מזונות מהירים על גבי מגשי פלסטיק. מגשי הפלסטיק נערמים במהרה בזה אחר זה, ויש צורך של ממש לשטוף את המגשים במהירות בכדי להגיש עוד ועוד מזונות לקהל הלקוחות המגיע, ובעיקר בשעות הלחץ. בכדי להקל על פעולת שטיפת המגשים ולחסוך את הצורך בהעסקת שוטף כלים, ניתן לרכוש מדיחי מגשים. מדיחי מגשים פעולים באופן אוטומטי לגמרי, ומספקים מגשים נקיים במהירות מרבית. זאת, ובהתחשב בעובדת היות מדיחי מגשים נוחים וזולים יחסית לשאר הציוד, מביא יותר ויותר מזנונים המגישים מזונות מהירים לרכוש מדיחי מגשים כחלק בלתי נפרד משאר הציוד הנדרש לבית העסק.

מיקרוגל משולב תנור

החשיבות של מיקרוגל משולב תנור בבית עסק היא אדירה, ובמרבית המקרים יש צורך ביותר ממכשיר אחד. אי אפשר להסתפק במיקרוגל, שכן זה נועד לחימום בלבד, בעוד מיקרוגל משולב תנור יוכל לחמם מאפים ולספק אותם כשהם פריכים וטעימים לאכילה. מנגד, מיקרוגל משולב תנור חוסך את הצורך ברכישת שני מכשירים נפרדים, מיקרוגל וטוסטר אובן, ובכך חוסך לנו מיקרוגל משולב תנור גם מקום יקר בבית העסק ובדלפקי הכנת המזון.

מכונת מיץ תפוזים

שוחרי הבריאות, ולמעשה כמעט כל תושב במדינה, אוהבים לשתות מיץ תפוזים סחוט וטרי. זהו המשקה לו מיוחסת מידת הנתונים הבריאותיים הרבים ביותר, ומרבית מהשותים מדווחים על תחושה טובה יותר. יחד עם זאת, לא נוכל להעסיק אדם אשר כל תפקידו יהיה לסחוט תפוזים בבית העסק! מסיבה זו, כדאי להשקיע ברכישת מכונת מיץ תפוזים. מכונת מיץ תפוזים מבצעת סחיטה אוטומטית של תפוזים, כך שכל שלנו נותר לעשות הוא להזין תפוזים למכונה, ולהניח את הכוס. השקעה ברכישת מכונת מיץ תפוזים היא ללא ספק השקעה כדאית בכל בית עסק מסוג זה, ובעיקר במזנונים המגישים מזון מהיר ללקוחותיהם.

סושי