עולם האינטרנט שלי

פתרונות ריצוף חדשניים לכל מקום ולכל מרחב

הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים בתחום הריצוף, הולידו לא מעט אפשרויות, העומדות לרשותם של כל אלה הנמצאים בתהליך של בנייה או עיצוב ביתם מחדש. לצד שילוב של פרקטים עשויים מעץ טבעי, הנחשבים לאיכותיים מאד, אפשר למצוא כיום גם ריצוף דמוי פרקט שהינו, למעשה, אריחי גרניט פורצלן בעלי מראה של פרקט עץ. השילוב שבין איכותם הגבוהה מאד של אריחים אלה ומראה דמוי הפרקט שלהם, יוצרים מראה כולל בלתי רגיל המהווה פתרון מצוין לרבים.                                                  

שילוב בין יתרונות רבים

בחירה באפשרות של ריצוף דמוי פרקט היא הזדמנות ליהנות מפתרון ריצופי שאיננו מצריך תחזוקה רבה מאד כמו הפרקט הטבעי, העשוי מעץ מלא. בשנים האחרונות הפך הפרקט לאלמנט עיצובי פופולארי מאד ורבים בוחרים לשלב אותו בביתם. אחרים מעדיפים לבחור בפרקט למינציה, כלומר, כזה שאיננו עשוי מעץ טבעי, בשל המחירים, אולם בדרך כלל אוהבים דווקא את האפשרות של העץ המלא ולו בזכות היופי שלו. לאחרונה מוצע פתרון ריצוף נוסף, המשלב בין כל העולמות. פתרון זה מציע טכנולוגית דפוס חדשנית ביותר, המאפשרת לכל מי שמחפש ריצוף מסוג אחר, למצוא את המתאים לו. בזכות טכנולוגיה מתקדמת זו, ניתן להדפיס על גבי האריחים הדפס של עץ טבעי, הנראה דומה מאד לפרקט עצמו. אפשר למצוא ריצוף דמוי פרקט במגוון רחב מאד של גוונים, כמו הפרקט הטבעי, המשתלבים באופן נהדר בכל מקום, בכל מרחב בבית.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים לשלב ריצוף כזה

אם האפשרות של ריצוף דמוי פרקט נראית לכם מתאימה, חשוב שתבחנו גם את הסביבה עצמה שבה אתם מעוניינים לשלב אותו. במידה ואתם בוחרים לעשות זאת בסלון, למשל, זכרו שריצוף כזה ישווה לבית שלכם מראה כפרי יותר, אך גם יוקרתי מאד. בחנו את הרהיטים שיש לכם ואת האלמנטים העיצוביים האחרים. האם גם סגנון עיצובם הוא כזה? האם, לצד הריצוף עצמו, הם יצרו את האווירה שבה אתם מעוניינים ואת המראה הנדרש? בנוסף, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה, בחנו כמה סגנונות שונים. את הריצוף דמוי הפרקט תוכלו, כאמור, למצוא במרקמים ובגוונים שונים. בדקו כמה אפשרויות, התייחסו לתחושה הנלוות להם, ובחנו זאת לעומק. וודאו שפתרון הריצוף שאתם בוחרים מוצע לכם על ידי חברות המתמחות בתחום, חברות מנוסות, השמות דגש רב מאד על איכות ועל שירות ברמה גבוהה. בעזרת נציגי החברה בדקו את האפשרויות הקיימות, ורק לאחר שאתם בטוחים, החליטו באיזו אפשרות לבחור.