עולם האינטרנט שלי

פרקט פולימרי כל היתרונות

אחת הבעיות עימה נדרש להתמודד כל אדם המחליט להתקין בשטח ביתו פרקט עץ כפתרון חיפוי, נובעת מהעבודה ש-מים (הנדרשים לצורך ניקיון המשטח) ועץ אינם משתלבים יחדיו, וזאת בלשון המעטה. אחת מההנחיות הראשונות אותן מקבל כל אדם המתקין בשטח ביתו פרקט עץ היא: לעולם אל תשפוך מים באופן ישיר על גבי הפרקט. כפועל יוצא מכך, כמעט ולא תמצאו משטחי פרקט בחלל האמבטיה או המטבח, וזאת על אף שמבחינה עיצובית, משטחי הפרקט מאוד הולמים את החללים הנ"ל.                                     

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מרצפת פרקט מרשימה ועמידה למים, זה הזמן להכיר את הפרקט הפולימרי. פרקט זה הוא למעשה פרקט סינטטי המיוצר מחומר PVC איכותי, ובניגוד לפרקט למינציה או לפרקט עץ, הוא איננו סובל מ-"נפיחויות" המתרחשות בעת מגע עם מים. פרקט זה נחשב לפרקט היחידי העמיד במלוא מאת האחוזים למים, דבר המאפשר לכם לבצע בו פעולות ניקוי בדומה לכל משטח ריצוף רגיל. בנוסף להיות עמיד למים, הפרקט הפולימרי טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות, החל מעמידות גבוהה במיוחד בפני שריטות, סימני שחיקה וגרירת פריטי ריהוט, דרך בלימת רעשים וחריקות הנוצרים עקב גרירת רהיטים על גבי המשטח ועד להתקנה נוחה ומהירה.

פרקט לשימוש חוזר…

פרקט פולימרי הינו פרקט נוח וקל להתקנה, והוא ניתן לפירוק והתקנה חוזרת בהתאם לצורך. יתרון זה מאפשר גם לשוכרי דירות להתקין את הפרקט הפולימרי בשטח הבית, ועם הגעת המועד לעזיבת הדירה, הם יכולים לפרק את המשטח ולהתקינו שוב בביתם החדש, וזאת בניגוד לפרקטים אחרים אותם קשה יותר לפרק ולהרכיב מחדש שוב ושוב, ושלא נדבר על פתרונות חיפוי אחרים דוגמת טפטיםאותם ניתן להסיר רק באמצעים מיוחדים.

הפרקט הפולימרי מגיע במבחר מרשים של דגמים, גוונים ועיצובים, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם, להתאים את סגנון הפרקט המועדף עליו לעיצוב הכללי של שטח המגורים. זכרו גם שעמידותו של הפרקט למים, מאפשרת לכם (סוף סוף) להתקין משטח פרקט בחלל האמבטיה ולהעניק לחדר הרחצה שלכם מראה יוקרתי, חמים ואינטימי יותר. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של חנויות ועסקים המתמחים בשיווק, מכירה והתקנה של כל פתרונות החיפוי במקום אחד, לרבות, מכירת פרקטים, שטיחים ואפילו מכירת טפטים והתקנתם. ברוב החנויות המובחרות למכירת פרקטים, תוכלו לקבל שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע להתאמת סוג הפרקט למשטח המיועד. כמו כן, תוכלו ליהנות משירותי התקנה מקצועיים וגם משירותי תחזוקה במידת הצורך ולאורך זמן.