עולם האינטרנט שלי

פנייה אל אורולוג מומחה

הסיבות העיקריות המובילות מטופלים לפנות אל שירותיו של אורולוג מומחה, הן בעיות כגון סרטן האשכים או דלקות עד לסרטן בערמונית. במקביל, ניתן לפנות ולקבל את שירותיו של אורולוג מומחה כאשר נתקלים בבעיות כרוניות של אין אונות, שם יוכל אורולוג מומחה להעניק מגוון רחב של טיפולים לפונים, אשר ישפרו באופן משמעותי את חיי המין של המטופלים. במאמר הבא, נכיר את התסמינים המובילים לפנייה אל אורולוג מומחה בגין תסמיני סרטן האשכים, וכן את הדרכים בהן מטפל אורולוג מומחה בפניות בגין בעיות בתפקוד המיני, או אימפוטנציה.

סרטן האשכים

סרטן האשכים, היא מחלה נדירה באופן יחסי. במדינת ישראל, מתגלים לא יותר מאשר כמאתיים מקרים של סרטן האשכים, כאשר טווח הגילאים הנפוץ למחלת סרטן האשכים נע סביב 15 עד גיל 35, ומהסיבה כי הטיפול במחלת סרטן האשכים מתבצע בגיל כה צעיר של המטופלים, חשוב כי הניתוח לטיפול במחלה יתבצע בזהירות רבה ותוך מזעור של תופעות הלוואי האפשריות. במהלך הניתוח לטיפול במחלת סרטן האשכים, מורחקות בלוטות הלימפה, כאשר במהלכו על המנתח לשים לב ולהימנע מפגיעה באברים סמוכים או באברים סימפתטיים.

ניתוחים לטיול במחלת סרטן האשכים, מתבצעים בהרדמה כללית, כאשר החיתוך המתבצע בכדי לקבל גישה אל האזור הוא חיתוך אורכי ממורד הטבור. משך הניתוח הוא בין שעתיים ועד לארבע שעות, כאשר תקופת ההתאוששות מהניתוח נעה בין שלושה ועד לשבעה ימים.

טיפול בבעיות אימפוטנציה אצל אורולוג מומחה

הפניות אל אורולוג מומחה בגין בעיות אימפוטנציה, בנובעות מסיבות רבות ושונות כגון אין אונות, היעדר זקפה, בעיות בזקפה כגון זקפה חלשה או זקפה לא מספקת, שפיכה מוקדמת ומהירה או שפיכה מעוכבת. הגורמים לבעיות אימפוטנציה, נובעות על פי רוב משני מאפיינים עיקריים, המאפיין הנפשי, מול המאפיין הפיזי. המאפיינים הנפשיים יכללו מתחים וחרדות, תסמינים שונים של דיכאון ברמות שונות, השפעות של חינוך מיני לקוי בעברו של המטופל, יחסים קלוקלים עם בת הזוג, וכן בעיות הנובעות ממצב נפשי ירוד הנובע מאבל או אובדן.

הסיבות הפיסיולוגיות הגורמות לבעיות אימפוטנציה, כוללות את השפעותיה של מחלת הסוכרת, מחלות שונות בכלי דם, בעיות הורמונאליות, שימוש בסמים או באלכוהול באופן מופרז, עישון סיגריות כבד, נטילת תרופות מקבוצות בהן תופעות לוואי בתחום אימפוטנציה ועוד. הטיפולים המוצעים על ידי אורולוג מומחה לטיפול בבעיות אימפוטנציה יכללו תותב לפין, כאשר תותב לפין הוא למעשה האפשרות האחרונה, שכן השתלת תותב לפין נחשבת לפעולה לא פשוטה, ואין צורך תמיד לפנות אל השתלת תותב לפין בכדי לפתור הבעיה, אלא לנסות טיפול פסיכולוגי סקסולוגי במקרה אחד, או טיפול תרופתי המתבצע במרשם טבליות או במתן זריקות ומשחות במקרה האחר, או לחילופין, שילוב בין דרכי הטיפול השונות.

המאמר אינו מהווה המלצה רפואית או תחליף לטיפול רפואי, אלא מהווה סקירה בלבד של התופעה.