עולם האינטרנט שלי

פיטנגו זה לא רק פרי..

'לו הייתי רוטשילד, יא בדי בהדה' – כאשר אני חושבת של רווחה כלכלית, אני רואה מול עיני את חיים טופול בתפקיד טוביה החולב, מקפץ על הבמה ומבקש להרגיש איך זה להיות עשיר! האמת? רוטשילד כבר לא כל-כך פונקציה. אולי זה עדיין משל לעושר אך המילארדרים של ימיינו, עברו את העושר של רוטשילד פי מיליונים.                                                          

העושר בימינו הוא יותר וירטואלי! ההשקעות נמצאות בתיק השקעות ולא במטילי זהב במרתף האחוזה. מושגים כמו 'בורסה', 'אפיקי השקעה סחירים' ו'בלתי סחירים' נשמעים בשיחות סלון, אך מעניין לדעת עד כמה מושגים אלה מובנים וברורים למשוחחים.

הדיוטות, ללא ידע בהשקעות בשוק ההון, וגם ללא זמן להקדיש לכך, טוב יעשו אם יפנו לחברת ניהול ויפקידו את אפיקי החסכון וההשקעה שלהם בידיים מקצועיות. חברה מהימנה ויסודית כזו היא חברת 'פיטנגו השקעות בע"מ'. לכל אחד מאיתנו יש השקעות בשוק ההון! גם אם אנחנו לא מודעים לכך! קופות הגמל, ביטוחי המנהלים, קרנות השתלמות וקרנות נאמנות, תכניות חסכון ואפילו פקדונות למיניהם מתנהלים במסגרת אפיקי החיסכון וההשקעה.

אפיקי השקעה אלה מחולקים לשתי אפשרויות:

תיק השקעות וניהולו מצריך ידע רב, הבנה, ניסיון, זמן, כלומר: מקצועיות. לא תמיד הלבלר בבנק יכול לעשות זאת בשבילנו. הוא יכול להציע הצעות ולעיתים קרובות זה מספק את הלקוח הצנוע. אך אם ברשותנו סכום כסף גבוה יותר, שיד מקצועית יכולה להגדילו, ולנווטו להצלחה גדולה – חברה מקצועית היא התשובה.

איך פועלות ההשקעות בשוק ההון? זהו מפגש בין חברות הזקוקות למימון, לבין אנשים פרטיים או חברות אחרות המעוניינים להשקיע את הונם כדי לייצר ערך כלכלי גבוה יותר. בלי מפגש זה לא יכלו יזמים לממש את רצונם לפתח ולמכור מוצרים ושירותים חדשים, כי לא עמד לרשותם ההון הנחוץ להקמת מפעלים, פרסום וכו' ואנשים בעלי ההון לא יכלו להגדיל עושרם. זהו מכשיר פיננסי שעובד מאות בשנים והשתכלל מאד בדורות האחרונים.

בלי שנהיה מודעים לכך, כולנו שחקנים קטנים או גדולים יותר במשחקי שוק ההון: בפנסיה שלנו, במשכנתא שלנו, בחסכונות שלנו, בהלוואות שלנו. ואם ברשותנו סכום שמכסה היטב את המינוס בבנק ומשאיר פלוס נכבד, כדאי לפנות ל'פיטנגו השקעות בע"מ' שיקחו את תיק ההשקעות שלנו לידיהם המקצועיות ויגדילו אותו!