עולם האינטרנט שלי

פולדרים מהודרים לכל מטרה

פולדר מהווה מוצר המסייע למיתוג עסקים ומנוף שיווקי אפקטיבי. פולדרים הם תיקיות כריכה בגודל A4 ומשמשים מעין כרטיס ביקור מורחב לחברות ולארגונים החושפים באמצעותם את פעילותם בתערוכות, בכנסים, בוועידות, בירידים ומהווים חלק מהחומרים שמסופקים ללקוחות פוטנציאליים. הפולדרים המעוצבים מייצגים את פניה של החברה ומספקים מידע על אודותיה. מיתוג הפולדרים בלוגו ובסלוגן מעצים את היות המוצר חלק בלתי נפרד מהמותג. פולדר מושקע, מוקפד, מקצועי, שכלולים בו חומרים שונים על אודות החברה, ושניתן להכניס בתוך אחד מכיסיו הפנימיים מגנט, דיסק או קי או גאדג'ט כל שהוא כצ'ופר וכהפתעה מהווה אמצעי שיווקי חזק ואפקטיבי.
בית דפוס אינטרנטי מציע פולדרים על נייר כרומו עם גימור משתנה לבחירה למינציה מבריק או מט. ניתן לבחור פולדר עם כיס פנימי אחד או שני כיסים, להוסיף בו חריץ לכרטיס ביקור או לדיסק. המהדרים מזמינים את הפולדר עם ציפוי לכה סלקטיבית, עם הבלטות או הטבעות ועיצוב ססגוני המעצים את האפקט החזותי שלו. מגוון עשיר של אפשרויות מקל על הבחירה בסוג הנדרש. מי מכם שמתלבטים יכולים לקבל ייעוץ מנציגי השירות המקצועיים של החברה.
הפולדר ככרטיס ביקור מורחב
תבנית עיצוב מוכנה מאפשרת ללקוחות לחסוך לעצמם את מלאכת העיצוב אבל לקוחות שדווקא רוצים לעצב את הפולדר לפי טעמם יכולים לעשות זאת בנקל. בית הדפוס יכול לקבל קובץ מעוצב מוכן עם מפרט טכני שהוכן מבעוד מועד, כך שהלקוח יוכל לקבל את הפולדרים המבוקשים באיכות הדפסה משובחת בתוך זמן קצר. הפולדר מהווה גם כרטיס ביקור, גם תעודת זהות עסקית וגם חלון ראווה. לעיצובו יש השפעה גדולה על האופן שבו החברה, הארגון או העסק נתפסים על ידי הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים. תנאי חיוני ואולי אף הכרחי לקבלת מוצר מוגמר שיענה על הדרישות ועל הציפיות מחייב קשר ישיר בין החברה המבצעת את הפולדרים ובין המזמינים אותם. האתר מאפשר קיומו של קשר כזה באמצעות טופס פנייה מקוון.
מכונות הדפסה משוכללות, ידע, ניסיון וביצוע מגוון סוגים של חומרי דפוס מהווים ערובה לביצוע עבודה בגימור מלוטש ומוקפד. תהליך ההפקה של הפולדר מתבצע בשקיפות מלאה; הלקוח מקבל מידע בכל שלב ויכול לעקוב אחרי התקדמות ההפקה ולוודא כי היא תושלם בתוך לוח הזמנים שנקבע לביצועה. כאשר חברה או עסק נזקקים בקביעות למוצרי דפוס בכלל ולפולדרים בפרט, לרבות בלוח זמנים קצוב, שמוכתב על ידי צורך או אילוץ, הזמנתם ממקור מקצועי ואמין מהווה יתרון חשוב.